Bed and Breakfast Villa Bayard

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fantastisch logeeradres

r.y.wetering
30-3-2011

Dit is de ideale uitvalsbasis voor een weekendje Maastricht, Tongeren en Luik. We zijn zeer gastvrij ontvangen door Hilde en Roel welke hun huis voorbeeldig hebben verbouwd tot een sfeervolle gastenaccomdatie. We komen zeker terug in de zomer om weer van hun gastvrijheid te genieten en uiteraard van schitterende omgeving.

huiselijke gezelligheid

ingrid en pieter
22-3-2011

een paar dagen heerlijk verwend, met een borrel, een dagje Maastricht, leuke gesprekken en heerlijk eten, in een fantastisch huis. wat wil je nog meer! Hilde en Roel, bedankt, succes en tot ziens.

Hilde en Roel begrijpen wat het is om gastvrouw en gastheer te zijn. Als je een verblijf zoekt waar je persoonlijk en warm wordt ontvangen en je het gevoel geeft of je thuis bent, dan is Villa Bayard de aangewezen plek. Een prachtige villa met een mooie geschiedenis, die zich vertaalt in de inrichting. De kamers zijn prachtig ingericht en de omgeving leent zich prima voor lange wandelingen, paardrijden en als uitvalsbasis voor lekker eten en drinken in de omgeving. Hilde weet overal wel een prachtige lokatie of restaurant te vinden, of het nu is in Belgie, Nederland of Duitsland. Dus ook een prima start als je onbekend bent in de omgeving.

Dit is service en verblijf op een heel hoog niveau. Een aanrader.

Danielle en Richard

Dit is geweldig

Henneke
    27-11-2010

Dit is geweldig. Hilde en Roel leggen hu hele ziel en zaligheid in dit hotel. Het is zo prachtig ingericht, je kijkt je ogen uit. Hilde kookt geweldig echt top klassen. Er zit een prachtig verhaal achter dit huis maar dat kunnen Hilde en Roel je beter vertellen dan ik. Ik kan je alleen maar aanrader er heen te gaan en je heerlijk te laten verwennen.

SUPER!!!

willemieke
    24-11-2010

Wij hebben erg genoten van 1 nachtje b&b in villa bayard!

Hier zit je heel wat beter dan in een hotel! Heerlijk alles nieuw en erg goed schoon!

We werden leuk en gezellig geholpen en ontvangen! De moeite waard om daar eens te gaan kijken, zeker als je bijv naar Maastricht of Luik wil!

Fantastische Chambres d'Hôtes

Janneke
    9-11-2010

Bij Villa Bayard kom je in een 'warm bad' van gastvrijheid, culinair genieten en gezelligheid terecht. Gastvrouw Hilde en gastheer Roel hebben het woord gastvrijheid uitgevonden. Ze weten wat lekker koken en eten is en delen dit graag met de gasten, familie en vrienden. De kamers zijn comfortabel, sfeervol ingericht en hebben heerlijke bedden.

Villa Bayard is een aanrader voor iedereen die in een landelijke omgeving, maar toch dicht bij Maastricht en leuke Belgische steden, eens een paar dagen in alle rust lekker verwend wil worden. Hier kunnen de meeste hotels niet aan tippen, wij willen morgen wel weer terug naar deze heerlijke Chambre d'Hôtes.

Een schot in de roos

Machteld Broens
    1-10-2010

Het net geopende Villa Bayard is een pareltje in het limburgse heuvellandschap. Op slechts 10 minuten rijden van het stadscentrum van Maastricht vind je deze luxe chambre d'hotes net over de grens met Belgie. De kamers zijn ruim en zeer stijlvol ingericht en de charmante gastheer en gastvrouw zorgen op verzoek voor een heerlijk diner, wijnproeverij of paardrijtocht door de prachtige omgeving. Een aanrader voor iedereen die er een weekend of langer helemaal tussenuit wil!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Bayard voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Bayard in Eben-Emael, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Bayard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Bayard scoort een 9.54 uit 10 op basis van 17 reviews.