Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Villa Bayard

BelgiëLuikEben-Emael

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Villa Bayard voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 18 reviews

9.5FenomenaalScore uit 18 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

18 Reviews over Villa Bayard

• 9Anke van Teeffelen10-11-2018

Uniek

Prachtige, unieke, bijzondere locatie. De warmte en gastvrijheid van Roel en Hilde maar ook hun unieke tuin, het geweldige ontbijt. Mooie kamers en de ruimte en rust op een steenworp afstand van Maastricht is een plek die je bij blijft en die je meeneemt. Het lijkt alsof je loskomt van alle dagelijkse sleur en in een soort rust terecht komt. En dat in combinatie met een ongedwongen gezelligheid. Echt een aanrader!

• 10Bressen/Spierings02-08-2016

Een fantastische Chambre d,Hote!!

Een super vriendelijke ontvangst met thee en gebak. Mooie kamer met goede bedden. Heerlijk uitgebreid ontbijt en fantastisch 4 gangen diner. Prachtige tuin. Sfeervol. Super vriendelijke eigenaren geven je het gevoel erg welkom te zijn! Een absolute aanrader!,, Er is echt niets negatiefs te noemen!!! Voor ons was dit de eerste ervaring om met anderen samen aan een tafel te dineren en dat is ons goed bevallen.

• 9Eeuwen03-04-2016

Hier kan een hotel niet aan tippen!

Perfecte ligging tov van Maastricht en Tongeren .

• 10Cor23-03-2015

TOP B&B

We hadden een 3-daags verblijf bij B&B Vila Bayard te Eben-Emael als geschenk ontvangen. Vrijdagavond werd door de gastvrouw Hilde op een zeer hoog niveau gekookt. We ontmoette daar 3 Belgische stellen mensen die hier al voor de 4e keer te gast waren dus dat zegt iets over Vila Bayard.

De zeer sfeervolle ambiance, de inrichting met oog voor details, top diner en ontbijt en uiteraard tot slot de gastvrijheid van Hilde en Roel, brengen deze B&B accommodatie op eenzame hoogte. Wanneer er een Michelin * bestaat voor een B&B dan zou deze beoordeling zeker op zijn plaats zijn.

In ieder geval is B&B Vila Bayard een echte aanrader om hier te verblijven.

Angela & Cor

• 9Bouwen Annie13-08-2014

Zeer aangename B&B

Aangenaam ontvangst van Hilde & Roel. Je voelt je er dadelijk thuis. Zeer goed gelegen voor wandelingen en fietstochten. Met de auto ben je op 15 minuten in de Voerstreek en Maastricht, Tongeren, enz. Het ontbijt kan niet verbeterd worden alsook als je een arrangement neemt (min. 2 nachten) is het avondmaal een genot!

• 9Rene09-02-2014

Wat een geweldige ervaring!

B&B in Villa Bayard moet je eigenlijk een keer beleefd hebben. Super vriendelijke gastvrouw en heer en een schitterende huisvesting. Ze hebben met liefde een oud herenhuis omgetoverd in een prachtig thuis. Je voelt je direct welkom. En het ontbijt is werkelijk compleet en overheerlijk. Een aanrader is het menu van de gastvrouw. Meer dan lekker!!

• 10steve23-12-2013

Gastronomische gastvrijheid

Een perfecte uitvalbasis om Maastricht te bezoeken. Je hebt de combinatie van rust, ontspanning, gastronomie en de gezellige drukte van Maastricht op nog geen 5 minuten bij elkaar. Geweldig toch!

• 10Saskia14-08-2013

Prachtige B&B

Geweldige B&B, met leuke gastvrouw/heer. Zier er geweldig uit, met een heerlijk ontbijt. Wij komen zeker nog een keer terug. Met vr. groet Saskia en Jan

• 10John & Marjolein van Ek16-07-2013

Fantastisch weekend bij Hilde & Roel

Wij hebben genoten van de ambiance, de sfeer, het eten, maar vooral van deze fantastische B&B !! Wij hadden hier nog geen ervaring mee, dus alle andere zullen ons tegenvallen. Hilde & Roel chapeau!!! Heb je behoefte aan romantiek, boek dan snel rechtstreeks, werkelijk een genot om daar gast te mogen zijn.

• 10Miranda Schipper27-02-2012

Geweldig onthaasten

super gastvrij! mooi en schoon

Bed & Breakfast Villa Bayard info

Het complex