Bed and Breakfast

18 reviews over Bed and Breakfast Villa Bayard in het Nederlands

Uniek

Anke van Teeffelen,
10-11-2018

Prachtige, unieke, bijzondere locatie. De warmte en gastvrijheid van Roel en Hilde maar ook hun unieke tuin, het geweldige ontbijt. Mooie kamers en de ruimte en rust op een steenworp afstand van Maastricht is een plek die je bij blijft en die je meeneemt. Het lijkt alsof je loskomt van alle dagelijkse sleur en in een soort rust terecht komt. En dat in combinatie met een ongedwongen gezelligheid. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

Een fantastische Chambre d,Hote!!

Bressen/Spierings
2-8-2016

Een super vriendelijke ontvangst met thee en gebak. Mooie kamer met goede bedden. Heerlijk uitgebreid ontbijt en fantastisch 4 gangen diner. Prachtige tuin. Sfeervol. Super vriendelijke eigenaren geven je het gevoel erg welkom te zijn! Een absolute aanrader!,, Er is echt niets negatiefs te noemen!!! Voor ons was dit de eerste ervaring om met anderen samen aan een tafel te dineren en dat is ons goed bevallen.

Gereisd met partner in juli 2016

Hier kan een hotel niet aan tippen!

Eeuwen
3-4-2016

Perfecte ligging tov van Maastricht en Tongeren .

Gereisd met partner in april 2016

TOP B&B

Cor
23-3-2015

We hadden een 3-daags verblijf bij B&B Vila Bayard te Eben-Emael als geschenk ontvangen. Vrijdagavond werd door de gastvrouw Hilde op een zeer hoog niveau gekookt.

We ontmoette daar 3 Belgische stellen mensen die hier al voor de 4e keer te gast waren dus dat zegt iets over Vila Bayard.

De zeer sfeervolle ambiance, de inrichting met oog voor details, top diner en ontbijt en uiteraard tot slot de gastvrijheid van Hilde en Roel, brengen deze B&B accommodatie op eenzame hoogte. Wanneer er een Michelin * bestaat voor een B&B dan zou deze beoordeling zeker op zijn plaats zijn.

In ieder geval is B&B Vila Bayard een echte aanrader om hier te verblijven.

Angela & Cor

Gereisd met partner in maart 2015

Zeer aangename B&B

Bouwen Annie
13-8-2014

Aangenaam ontvangst van Hilde & Roel. Je voelt je er dadelijk thuis. Zeer goed gelegen voor wandelingen en fietstochten. Met de auto ben je op 15 minuten in de Voerstreek en Maastricht, Tongeren, enz. Het ontbijt kan niet verbeterd worden alsook als je een arrangement neemt (min. 2 nachten) is het avondmaal een genot!

Gereisd met partner in augustus 2014

Wat een geweldige ervaring!

Rene
9-2-2014

B&B in Villa Bayard moet je eigenlijk een keer beleefd hebben. Super vriendelijke gastvrouw en heer en een schitterende huisvesting. Ze hebben met liefde een oud herenhuis omgetoverd in een prachtig thuis. Je voelt je direct welkom. En het ontbijt is werkelijk compleet en overheerlijk. Een aanrader is het menu van de gastvrouw. Meer dan lekker!!

Gereisd met partner in februari 2014

Gastronomische gastvrijheid

steve
23-12-2013

Een perfecte uitvalbasis om Maastricht te bezoeken. Je hebt de combinatie van rust, ontspanning, gastronomie en de gezellige drukte van Maastricht op nog geen 5 minuten bij elkaar. Geweldig toch!

Gereisd met partner in januari 2013

Prachtige B&B

Saskia
14-8-2013

Geweldige B&B, met leuke gastvrouw/heer. Zier er geweldig uit, met een heerlijk ontbijt. Wij komen zeker nog een keer terug.

Met vr. groet Saskia en Jan

Gereisd met partner in augustus 2013

Fantastisch weekend bij Hilde & Roel

John & Marjolein van Ek
16-7-2013

Wij hebben genoten van de ambiance, de sfeer, het eten, maar vooral van deze fantastische B&B !! Wij hadden hier nog geen ervaring mee, dus alle andere zullen ons tegenvallen.

Hilde & Roel chapeau!!! Heb je behoefte aan romantiek, boek dan snel rechtstreeks, werkelijk een genot om daar gast te mogen zijn.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Geweldig onthaasten

Miranda Schipper
27-2-2012

super gastvrij! mooi en schoon

Gereisd met partner in januari 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Bayard voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Bayard in Eben-Emael, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Bayard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.