Sorteren

Reviews over Eben-Emael

Uniek

Anke van Teeffelen
    10-11-2018

Prachtige, unieke, bijzondere locatie. De warmte en gastvrijheid van Roel en Hilde maar ook hun unieke tuin, het geweldige ontbijt. Mooie kamers en de ruimte en rust op een steenworp afstand van Maastricht is een plek die je bij blijft en die je meeneemt. Het lijkt alsof je loskomt van alle dagelijkse sleur en in een soort rust terecht komt. En dat in combinatie met een ongedwongen gezelligheid. Echt een aanrader!

B&B zoals het bedoeld is!

Sophie en Ed
    26-8-2018

Bij ons verblijf op 7 en 8 augustus hebben Ilona en Mark ons een fantastisch verblijf gegeven.

Bij aankomst een welkomst drankje naar keuze en een leuk gesprek met de nodige tips over leuke activiteiten of bezienswaardigheden in de omgeving.

Mooi ruime kamer, goede boxspring bedden, mooie badkamer met dubbele wastafel, inloop douche met regendouche en een normale douche. De hygiëne stond op een heel hoog niveau. Wij waren er met zeer warm weer en er stond een ventilator op de kamer. In het raam een hor zodat altijd het raam open kon blijven. Spik en span om het zo te zeggen. Fantastisch.

Bij reservering krijg je een mail hoe ze het ontbijt serveren en je kunt je voorkeuren uitspreken als je iets mist. Wij misten er niets in en het was voor ons heel uitgebreid met verse broodjes, croissants, vers geperst sinaasappel sap en kleine stukjes warme vlaai en thee en koffie zoveel je wilde.

Gewoon een dikke aanrader, fantastisch

Mooie kamers en ligging, top gastvrijheid!

Telders
    23-8-2016

Alles is goed! Prachtige omgeving en mooie kamers met heerlijke bedden. Gastvrije uitbaters en een heerlijk ontbijt!

Super!

Ruth De Rammelaere
    22-8-2016

Heel vriendelijke ontvangst met welkomstdrankje. Je voelt je meteen op je gemak.

Prima verblijf, erg vriendelijk ....

delarbre
    22-8-2016

Alles was super.... Hier kom je echt tot rust!!

Jos en Liesbeth gaan er terug naartoe ! :-)

Eben-Emael scoort een 8,6 uit 10, op basis van 16 reviews