Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

4 Reviews over Zur alten Linde

• 10Frank & Jacqueline15-01-2018

Fantastisch!

Een fantastische woning voor rustzoekers. Altijd zeer gastvrije ontvangst. Bakker en slager op 50 meter afstand. Alles aanwezig voor een heerlijk weekendje/weekje weg om even tot rust te komen.

• 9R.Siemelink14-01-2013

Kerstweek 2012

Samen met twee van onze kleinkinderen van vijf en zeven hebben we de eerste week van onze Kerstvakantie hier doorgebracht. Het huis is goed uitgerust, alles wat er moet zijn is er en meer. Er zijn voldoende lichtpunten en stopcontacten. Ook de verwarming is prima in orde. Voor mij was een minpuntje dat het draadloos internet alleen boven zittend op bed te ontvangen was.(Ik ben voor mijn werk in belangrijke mate afhankelijk van internet en kies de verblijven ook altijd op beschikbaarheid er van uit, vandaar). Ik heb een aanbeveling gedaan tot verbetering en die is inmiddels ook doorgevoerd. Wifi is dus nu dik in orde.

Wij waren er heel bewust in de donkere dagen vanwege de intieme sfeer die er dan is. 's Zomers kun je gebruik maken van een goed ingerichte, aangename en opverkapte buitenruimte met open haard. De omgeving is zo mooi dat we voornemens zijn in de hersfstperiode, als de bomen zo mooi gekleurd zijn, terug te komen.

Het was een fijn verblijf.

• 9Piet, Maikel en Kristien23-02-2010

Fantastisch!

Het vakantiehuisje Zur Alten Linde in Deidenberg is heel erg mooi! De gastheer en -vrouw zijn heel fijne mensen. Het zijn Nederlanders die zich in Deidenberg gevestigd hebben. Eén minpunt is dat er nogal wat verwarmingskosten bijgekomen zijn, maar ja, het sneeuwde en soms was het ijskoud, en de eigenaar beloofde er iets aan te doen. Er is een ruime woonkeuken met haard, heel mooi werkblad, heel veel spullen om te koken, alleen een mixer ontbrak er. De bedden zijn prima in orde. Heel netjes ook allemaal. De voederhuisjes zijn héél erg leuk om naar te kijken, er komen heel wat vogeltjes op af. Het huisje ligt heel centraal, je kan er alle kanten op. Wij gaan er zéker dit jaar nog terug! Nu sneeuwde het en kon je niet zo veel wandelingen maken. Dat willen we zeker nog uitproberen. Je kan zien op de foto's hoe het eruit ziet.

• 9Maikel, Piet en Kristien19-02-2010

Fantastisch!

Het vakantiehuisje Zur Alten Linde in Deidenberg is heel erg mooi! De gastheer en -vrouw zijn heel fijne mensen. Het zijn Nederlanders die zich in Deidenberg gevestigd hebben. Eén minpunt is dat er nogal wat verwarmingskosten bijgekomen zijn, maar ja, het sneeuwde en soms was het ijskoud. Er is een ruime woonkeuken met haard, heel mooi werkblad, heel veel spullen om te koken, alleen een mixer ontbrak er. De bedden zijn prima in orde. Heel netjes ook allemaal. De voederhuisjes zijn héél erg leuk om naar te kijken, er komen heel wat vogeltjes op af. Het huisje ligt heel centraal, je kan er alle kanten op. Wij gaan er zéker dit jaar nog terug! Nu sneeuwde het en kon je niet zo veel wandelingen maken. Dat willen we zeker nog uitproberen. Je kan zien op de foto's hoe het eruit ziet.

Vakantiehuis Zur alten Linde info

• CafeNiet beschikbaar