Camping Oos Heemsterstersterster

8.3Fantastisch

België, Luik, Deidenberg (gem.Amel)

8.3Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

160 reviews over Camping Oos Heem

• 8Michiel Zoer02-01-2012

Heel gezellig!

Een erg leuke en vooral gezellige camping. We hebben een aantal dagen in een stacaravan op de camping gezeten om daarvandaan op de motor de streek te verkennen. Super! De eigenaren zijn geweldige mensen die er alles aan doen om je vakantie tot een geweldig verblijf te maken. Wij komen zeker terug.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8Odwin Rensen25-11-2011

Mooie familiecamping

een mooie camping, gelegen in een prachtige omgeving.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 9Erik13-05-2011

Heerlijk tot rust gekomen

Met twee vrienden zijn we hier komen mountainkiken. Gezellige mensen op deze camping. Ted en Rita doen het goed. Op deze hoogte in de Ardennen is de lucht mooi schoon en we hadden goed weer. Gezellige herberg er naast. We komen hier terug om al die andere fiets routes nog te doen. De natuur is hier overweldigend mooi.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 0F.L.H. 01-06-2009

top

we hebben er in het pinksterweekende gezeten met een man of 12. In de herberg hebben ze mooie kamers met goede bedden en sanitair

De herberg ziet er supergezellig uit, het eten is lekker, bier is lekker , muziek is top dus wat wil je nog meer Voor je wakker bent staan de broodtjes en koffie voor je klaar
    Eeen aanrader voor iedereen die niet in een tent wil zitten maar een kamer wil hebben En het belangrijkste , de eigenaars van de HERBERG zijn heel leuke en gezellige mensen Mijn volgende trip is weer herberg de paljas

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 8Michiel04-05-2008

Samen met twee vrienden enkele nachten gekampeerd op deze camping. Prettige en rustige stek voor mountainbike ritten in een prachtig stuk van de de Ardennen. In de buurt zijn mooie routes naar plaatsen als bijvoorbeeld Amel, Waimes, Malmedy, Spa en Stavelot. Voor de fietstochten goede, vrijwel nieuwe fietsen en helmen meegekregen. Sanitaire voorzieningen zijn schoon en in orde. Verder is er de mogelijkheid tot eten op de camping en bijkomen in de bar / restaurant ernaast. Winkeltje is ook aanwezig met de nodige spullen voor ontbijt en avondeten. Al met al een zeer prettige ervaring en de prijs was ook OK.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2008

15 tips over Camping Oos Heem

• Nel, 01-06-2014

Omdat de camping hoger ligt (500m) is het 's avonds / 's nachts kouder. Neem een extra trui / fleece deken mee. Het dekbed in de caravan was te dun.

• Martijn Grootscholten, 05-05-2014

De stacaravans 13 en 14 hebben een vrij uitzicht en liggen niet verstopt in een laantje.

• jolandavd westerlo, 07-05-2014

het is een rustgevende omgeving

2 vragen over Camping Oos Heem

• Inge, 20-08-2013

meivakantie

Wij zijn een familie met 2 tieners van 15 jaar en 2 honden. Wij willen graag voor 1 week een stacaravan huren in de meivakantie (2014). Is er voldoende te beleven voor tieners (animatie in meivakantie?) en zijn er voldoende leeftijdgenoten? Zijn onze 2 honden welkom op de camping en in de huuraccommodatie? Zijn er voldoende wandelmogelijkheden direct in de omgeving van de camping?

Jennifer, 18-01-2016

Hallo een vraag, zijn er in de buurt ook markten? Wij zijn nl frankrijk gewend... Vorig jaar Duitsland bezocht, geen 1 markt gevonden... Hebben ze dat hier wel?

Edwin, 21-08-2013

Hoi Inge,

wij zijn afgelopen mei vakantie bij Ted en Rita (eigenaren) geweest we hebben ook 2 kinderen in de leeftijd van 13 en 15 animatie is er nog niet alleen in de zomervakantie maar je kunt je prima vermaken in de omgeving wij hadden niet zo mooi weer dus niet veel buiten gezeten. Ted heeft ons wat tips gegeven om in de omgeving te bekijken bijvoorbeeld in Eupen bij een chocoladefabriek en we hebben gefietst in de omgeving dagje naar Monschau de omgeving van de camping is erg mooi,rustig en schoon. Het is altijd lastig want ik weet niet wat jullie verwachten en leuk vinden maar ondanks de kou hebben wij een super vakantie gehad bij Camping Oos Heem

• L.zwanenburg, 02-08-2013

camperen

Wij willen graag van 18 aug tot 30 aug met de caravan komen is er plaats en wat is het tarief alvast bedankt.

hubert van de Westerlo , 03-05-2014

Voor info www.campingoosheem.be daar vinden jullie alles van in en om de camping

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig