Camping Oos Heem

22 reviews over Camping Oos Heem in het Nederlands

Prima logeerplek voor motortochten

Nico Heerens
22-5-2016

Vriendelijke eigenaren, alles uitstekend geregeld. Caravan gehuurd voor 5 personen, ruim, goed voorzien van alle materialen, prima bedden en alle linnengoed aanwezig, dus je hoeft niets meenemen op de motor!! Uitstekende uitvalsbasis voor motortochten in Belgie, Luxemburg, Duitsland, supermarkt vlakbij, en biertje drinken, eten kan ook op de camping tegen zeer schappelijke prijzen. Zoon van de eigenaar rijdt al jaren motor en weet wat nodig is.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top! Erg genoten!

Vera
10-8-2015

Kinderen hebben het erg naar hun zin gehad, perfect weer en daardoor fijn in het zwembad, ook genoeg te doen in de omgeving. Positieve dingen: Goede service, goede locatie, leuke sfeer, leuke activiteiten, ik kan zo nog even doorgaan. We waren met 3 gezinnen en iedereen zou nog wel een keer terug willen gaan.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 27 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping met een beat

Nel
1-6-2014

Voor fietsers, motorrijders, wandelaars een fantastische omgeving. Ook veel huur mogelijkheden van tenten, tipi, stacaravans voor korte en lange tijd.

Ook mogelijkheden voor kinderen.

Broodjes elke dag vers, winkeltje, patatkraam. Vriendelijk gezin leidt de camping. De sfeer is goed.

Naast de camping ligt een bar. Hier wordt goede live muziek gespeeld.

Op 15 min wandelen een heerlijk restaurant.

Camping ligt aan het "spoorfietspad". Bij de receptie wandelroutes en fietsverhuur.

Gereisd Met vrienden in mei 2014

leuke motorcamping

Michael
19-5-2014

Bij aankomst werden we al op een lekkere laagdrempelige manier begroet. Wij hadden deze camping nog op kort termijn kunnen reserveren voor onze motortocht. De wijze waarop met de aanvraag omgegaan werd liet blijken dat de eigenaar zeer flexibel was hiermee.

Wij waren als groep motorrijders op tocht door belgie en zijn hier terecht gekomen. Ligging was zeer rustig en de camping was lekker simpel zonder te veel poespas. We werden zeer vriendelijke geholpen door de eigenaar en zijn vrouw! We hebben daar ook van de mogelijkheid gebruikt gemaakt om te eten en dit was ook prima. Ontbijt ook genomen en dit is zeker een aanrader. Volgende dag met vertrek moet je over het algemeen voor 10 uur weg zijn. We kregen de ruimte om op ons gemak wakker te worden, alles op te ruimen en te ontbijten! Uitiendelijk konden we pas om

De caravan was in alle voorzien. Zag er allemaal schoon uit.

Al met al hebben we het goed naar onze zin gehad. De service is echt uitstekend

Gereisd Met vrienden in mei 2014
Camping Oos Heem, zaakvoerder, 22-5-2014

Bedankt voor het schrijven van deze mooi beoordeling. Fijn dat jullie zo hebben genoten! Tot de volgende keer.

De meest vriendelijke camping ooit!

Tim Dielen
2-7-2013

Ik ben met 3 vrienden van vr. 28-6-13 t/m ma. 1-7-13 naar Camping Oos Heem gegaan en we hebben nog nooit zo'n vriendelijk camping eigenaar meegemaakt.

Om een van de mooie voorbeelden te geven: Ik ging rond een uur of 6 naar het "winkeltje/cafetaria/bar" omdat we stroop voor de pannenkoeken waren vergeten. Ted, zo heet de eigenaar, kwam naar me toe om een gezellig praatje te maken over de mountainbike tocht die we de dag ervoor hadden gemaakt, met mountainbikes die we voor een mooi prijsje 4 mochten huren. Opeens zei ie: Hé! Jullie hebben nog geen brood voor morgen besteld en de bestellingen zijn de deur al uit! ..... O shit.. Ted: Aaah da geeft nie joh. Hoeveel stokbroden moet ik morgen voor je afbakken? 3? wit? bruin?

Verder staat heel de crew je met open armen op te wachten en helpen ze je overal mee, waar je hulp nodig mocht hebben. Daarnaast is de omgeving te mooi voor woorden.

Wat mij betreft krijgt de Camping Oos Heem een dikke 10!

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Hartelijke ontvangst!

Evy
29-4-2013

Wij hebben net een weekend doorgebracht op deze verzorgde camping met een groep van 40 personen, leeftijd 0-60j. Wij hadden vooraf enkele faciliteiten geregeld: BBQ, Ontbijt en wandelzoektocht, allemaal prima verzorgd en in orde. Ondanks het zeer slechte weer: vrijdag gietende regen en nadien max. (overdag!) 6gr., werd het een tof weekend, mede dankzij de beheerders van deze camping. De eigenaars zijn druk in de weer met het opfrissen vd camping en hier en daar dingen aan te passen, hoewel het er nu al verzorgd oogt. Ook een mooie omgeving, ideaal voor wandelaars en fietsers, heel rustig maar toch vlakbij op- en afrit vd snelweg. Extra verwarming in de stacaravans, een grote verwarmde tent waar we als groep gezellig konden samen eten, een woonkamer met houtkachel, zeer schappelijke prijzen voor zowel de snacks als de drankjes, proper verwarmd sanitair, speeltuintje en wat diertjes voor de kdn, ...Wij hebben hier een heel aangenaam verblijf gehad en komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd Met vrienden in april 2013

fantastische plek

Ann De Meulenaere
30-7-2012

prachtige ligging,proper sanitair(wordt zeer regelmatig gepoetst),toffe camping,lekker rustig. Wij komen nog terug,maar dan met onze kindjes

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Heel gezellig!

Michiel Zoer
2-1-2012

Een erg leuke en vooral gezellige camping. We hebben een aantal dagen in een stacaravan op de camping gezeten om daarvandaan op de motor de streek te verkennen. Super! De eigenaren zijn geweldige mensen die er alles aan doen om je vakantie tot een geweldig verblijf te maken. Wij komen zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie familiecamping

Odwin Rensen
25-11-2011

een mooie camping, gelegen in een prachtige omgeving.

Gereisd Met vrienden in mei 2011

Heerlijk tot rust gekomen

Erik
13-5-2011

Met twee vrienden zijn we hier komen mountainkiken. Gezellige mensen op deze camping. Ted en Rita doen het goed. Op deze hoogte in de Ardennen is de lucht mooi schoon en we hadden goed weer. Gezellige herberg er naast. We komen hier terug om al die andere fiets routes nog te doen. De natuur is hier overweldigend mooi.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oos Heem in Deidenberg (gem.Amel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oos Heem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.