Camping Oos Heem

23 reviews over Camping Oos Heem in het Nederlands

een heerlijke plek

Ton en Nel
31-8-2009

Een leuke camping met gezellige mensen. Volop activiteit . Er worden erg leuke dingen voor de kinderen georganiseerd. Natuurlijk zijn er altijd verbeter punten, maar daar wordt aan gewerkt. In het cafetaria kun je heerlijk eten voor weinig geld. Wel jammer dat de mensen die vinden dat de camping aan het aftakelen is niet de moeite nemen om hun naam er bij te zetten. Hoezo de vaste gasten weten wel beter ???? Ik zou zeggen spreek voor jezelf want deze vaste gasten genieten iedere keer weer. Misschien een idee om ook eens een bak koffie weg te geven.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

camping????

mensen
23-8-2009

de camping is aan het aftakelen de camping eigennaar is alleen bij een bepaald aantal vaste gasten aan het koffie drinken maar werken ho maar laat die man wat gaan doen ook in het hoogseisoen hij doet voor huurende mensen heel aardig maar de vaste weten wel hoe hij echt is een zakkenvullert en verder niet

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

voor de 5e keer

aniek
14-8-2009

Dit was alweer het vijfde jaar op rij op camping Oosheem! Het is er altijd weer super gezellig en leuk, we gaan natuurlijk niet voor niets ieder jaar terug! En zijn nog wel dingen waaraan gewerkt moet worden (neem bijvoorbeeld het sanitairgebouw), maar dat gaat als het goed is dit jaar gebeuren! Verder blijft het recreatieteam geweldig, ieder jaar krijgen ze het weer voor elkaar om precies te goede mensen bij elkaar te krijgen! Wanneer je als kind/jongere een leuke vakantie wilt hebben, is dit zeker de moeite waard!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Oos Heem voor je op een rij gezet:

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oos Heem in Deidenberg (gem.Amel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oos Heem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.