Camping Oos Heem

8.3Fantastisch

België, Luik, Deidenberg (gem.Amel)

8.3Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

160 reviews over Camping Oos Heem

• 8dirinck b29-09-2013

ik kom zeker nog eens terug .

zeer goed gelegen .en zeer goed personneel .

• 10Jolanda18-08-2013

Zeer leuke vakantie gehad op deze camping

Wat een leuke en gezellige camping! Klein en daardoor heel knus, gezellig en overzichtelijk. Het is erg netjes, sanitair prima, eten lekker en eigenaars zeeeeer behulpzaam. We hadden een huurtent, die was prima. De animatie was echt TOP, nog nooit zo goed meegemaakt. Voor alle leeftijden is er wat leuks en het team onvermoeibaar. Hele kleine minpuntjes: het zwembad is zeer koud (maar volgende zomer is er een nieuw, verwarmd zwembad) en heel soms een luidruchtig feest bij de buren. Maar verder alleen maar lof. Ook zeer veel leuke dingen te doen in de omgeving, die zet ik bij ' tips'. Kortom, een aanrader!!!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 9T Brakel10-08-2013

Super plek!!

Wij zijn net terug van een fantastische vakantie op Oos Heem. Prachtige omgeving, geweldige eigenaar en personeel. Het animatie team was super, zowel voor jong als oud is er erg veel te doen. Onze kinderen van 10 en 12 hebben ook genoten! Bedankt team van Oos Heem voor twee heerlijke weken.

• 8Fam. Koopmans11-08-2012

Ook leuk voor tieners

Mooi gelegen, veel activiteiten ook voor tieners. Gastvrij personeel. Wij hadden een stacaravan gehuurd. De onze had een prachtig vrij uitzicht. Onze zoon van 14 heeft zich prima vermaakt met leeftijdsgenoten. De camping ligt in een mooi deel van de ardennen. Je kunt direct vanuit de camping prachtig wandelen.

• 8DanMan05-08-2012

op naar de top..

wij zijn de laatste week van juli op deze camping geweest. We hadden een caravan vantouroperator. De caravan was schoon en eigelijk gewoon compleet. Ook een tv ontbrak niet, wat me goed uitkwam met de olympische spelen. Omdat het goed weer was, leef je het grootste deel buiten. Het is niet té druk, maar ook weer niet té rustig, prima dus. De kids hadden snel contact en dat is erg fijn. Het animatieteam is jong en enthousiast. De enige minpunten die ik kan noemen zijn: -de bedden; eerlijk gezegd is dit tot nu toe bij alle caravans die wij bezocht hebben het geval. -de 'party' bij herberg 'de paljas'; tot diep in de nacht harde muziek en wegscheurende auto's. Dit is echter geen reden om Oos heem niet aan te raden. Als het aan de kids ligt komen we volgend jaar terug.....dus; wie weet...

• 7Staat v/h sanitair

• 7pom.pelius22-07-2012

leuke camping voor kinderen

word veel gedaan voor de kinderen. animatie team top. Door dat de camping niet zo groot is is het contact tussen de kinderen zo gemaakt.

• 5Eetgelegenheden

• 9ursula14-09-2011

de camping

de camping is lekker opgeknapt en als vanouds gezellig tot de herft vakantie want we zijn natuurlijk weer druk dus kunnen we niet eerder komen

ted schmidt, zaakvoerder, 09-10-2011

Bedankt voor jullie reactie en leuk dat jullie met de herfst vakantie weer hier zijn.

• 8Ton Evertman27-08-2011

Super

We hebben weer volop genoten op onze camping. De nieuwe eigenaren hebben keihard gewerkt om verbeteringen aan te brengen op de camping. Terras en de huiskamer zijn erg leuk. Het eten is heerlijk. Het terras is weer open om met elkaar gezellig wat te drinken.

• 6Staat v/h sanitair

ted schmidt, zaakvoerder, 27-08-2011

Bedankt voor jullie reactie fijn dat jullie het weer naar jullie zin hebben gehad op camping Oos Heem

• 4gizje14-07-2010

slecht, saai

hoi we zijn er nu verbeleven op camping oosheem ten eerst fijn dat je de hond mag mee nemen,maar ik had gedacht er was een hek om de stacaravan,ik moest mijn hond de hele tyd aan de riem ,had er niet echt me rust mee,hij kon zo weg lopen. en verder vonden wij de camping helemaal niets ,niks te doen voor onze leeftyd.ook de bereikbaar heid ,om de camping heen naar winkels of ander bezig heden ,erg ver uit de buurt.we hebben echt een slechte vakantie hier door gehad,we zijn ook eerder vetrokken,we hebben ons kapot verveelt daar,dus ook nog flink wat geld verknoeid,dus nooooooit meeeeeer

• 2Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 5Hans10-10-2009

Heel rustige camping

We huren hier altijd een stacaravan bij van Dijk. Die verhuren hier de zelfde stacaravans als op camping Polleur. Vriendelijke mensen. Bijzonder goede fietsmogelijk heden. Touristisch wandel fietspad loopt direct langs de camping. Heel mooie omgeving met veel bos en mooie vergezichten. Duitsland en Luxemburg op korte afstand. Vooral voor natuur liefhebbers.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

15 tips over Camping Oos Heem

• Nel, 01-06-2014

Omdat de camping hoger ligt (500m) is het 's avonds / 's nachts kouder. Neem een extra trui / fleece deken mee. Het dekbed in de caravan was te dun.

• Martijn Grootscholten, 05-05-2014

De stacaravans 13 en 14 hebben een vrij uitzicht en liggen niet verstopt in een laantje.

• jolandavd westerlo, 07-05-2014

het is een rustgevende omgeving

2 vragen over Camping Oos Heem

• Inge, 20-08-2013

meivakantie

Wij zijn een familie met 2 tieners van 15 jaar en 2 honden. Wij willen graag voor 1 week een stacaravan huren in de meivakantie (2014). Is er voldoende te beleven voor tieners (animatie in meivakantie?) en zijn er voldoende leeftijdgenoten? Zijn onze 2 honden welkom op de camping en in de huuraccommodatie? Zijn er voldoende wandelmogelijkheden direct in de omgeving van de camping?

Jennifer, 18-01-2016

Hallo een vraag, zijn er in de buurt ook markten? Wij zijn nl frankrijk gewend... Vorig jaar Duitsland bezocht, geen 1 markt gevonden... Hebben ze dat hier wel?

Edwin, 21-08-2013

Hoi Inge,

wij zijn afgelopen mei vakantie bij Ted en Rita (eigenaren) geweest we hebben ook 2 kinderen in de leeftijd van 13 en 15 animatie is er nog niet alleen in de zomervakantie maar je kunt je prima vermaken in de omgeving wij hadden niet zo mooi weer dus niet veel buiten gezeten. Ted heeft ons wat tips gegeven om in de omgeving te bekijken bijvoorbeeld in Eupen bij een chocoladefabriek en we hebben gefietst in de omgeving dagje naar Monschau de omgeving van de camping is erg mooi,rustig en schoon. Het is altijd lastig want ik weet niet wat jullie verwachten en leuk vinden maar ondanks de kou hebben wij een super vakantie gehad bij Camping Oos Heem

• L.zwanenburg, 02-08-2013

camperen

Wij willen graag van 18 aug tot 30 aug met de caravan komen is er plaats en wat is het tarief alvast bedankt.

hubert van de Westerlo , 03-05-2014

Voor info www.campingoosheem.be daar vinden jullie alles van in en om de camping

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig