Camping Oos Heem

8.3Fantastisch

België, Luik, Deidenberg (gem.Amel)

8.3Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

160 reviews over Camping Oos Heem

• 8Fam. Van der werf29-07-2016

Gezellig

Gezellige familiecamping. Met leuke uitstapjes in nabije omgeving

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 10Jurgen29-07-2016

Geweldige plek

Veel ambiance goeie sfeer ook rust

• 8I. Abrahamsz29-07-2016

Super !

Kindvriendelijk, ruim zwembad, en goed eten. Veel te doen voor alle kinderen, waaronder ook kleine kinderen en kinderen over 12 jaar. Het is een echte familiecamping en zijn zeer vriendelijk. Ik heb het erg naar mijn zin gehad, alleen voor mensen die hier voor het eerst komen, is het allemaal nieuw en iedereen kent elkaar al omdat ze al jaren hier staan en ik denk dat je daar elkaar moet ondersteunen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Anders

• 10Familie van Ree23-07-2016

Helemaal top !

Camping Oos Heem is in 1 woord geweldig. We waren er voor de 2e keer en weten nu al dat we volgend jaar weer willen. Gezellig ,kindvriendelijk, klantvriendelijk ,mooie omgeving en genoeg te doen op de camping en in de buurt.

Met jonge kinderen

• 10Kimberly heuts18-07-2016

Camping oos heem

Hay ik ben Kimberly Ik komm nu all 8 Jaar op camping oos heem en ik moet zeggen dat deze camping echt nooit saai woord. Er is iedere dag wat te doen voor Jong en Oud. Het animatie is echt supper altijd Vriendelijk en behulpzaam. De eigenaar Ted en zijn Vrouw Rita staan altijd klaar voor de Gasten. Ik kan iedereen aanraden naar deze camping te kommen .

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 7Ronald en Simone21-06-2016

Leuke camping, jammer van de caravan.

Wij zijn 2 weken op deze camping geweest met onze kinderen van 5 en 3, in een stacaravan van de camping zelf. We hebben het heel fijn gehad, mede door de prachtige omgeving, die mogelijkheden biedt tot uitstapjes. De camping was basic, maar voor dit geld prima. Voor ons ook liever geen massa-campings met 26 glijbanen. Wij stonden heel overzichtelijk aan een laantje dat rondliep, kinderen hadden dus mooi wat bewegingsruimte zonder te gaan dwalen. Animatie was leuk, 's ochtends knutselclubje en 's avonds snel eten, want op tijd klaar voor het 'treintje'! Daarna kinderdisco, onze kids genoten! Verder werd ook dagelijks wel wat georganiseerd, hier hebben wij niet aan meegedaan. Vooral voor de oudere kinderen was dit denk ik wel leuk. Als de caravan niet zo vies was geweest en de bedden erin nog slechter, waren we wellicht nog een keer teruggegaan. En de jaarlijkse 'forrest-rave' even verderop, waardoor we 2 nachten hebben liggen stuiteren in ons bed, was verre van prettig.

• 4Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 7Nico Heerens22-05-2016

Prima logeerplek voor motortochten

Vriendelijke eigenaren, alles uitstekend geregeld. Caravan gehuurd voor 5 personen, ruim, goed voorzien van alle materialen, prima bedden en alle linnengoed aanwezig, dus je hoeft niets meenemen op de motor!! Uitstekende uitvalsbasis voor motortochten in Belgie, Luxemburg, Duitsland, supermarkt vlakbij, en biertje drinken, eten kan ook op de camping tegen zeer schappelijke prijzen. Zoon van de eigenaar rijdt al jaren motor en weet wat nodig is.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 4ontevreden gast24-03-2016

Hier nooit meer!

Kleine camping, veel vaste gasten die over alles en iedereen roddelen, zelfs het personeel zijn een deel van deze vaste gasten. Eten op overdekte terras is om droevig van te worden, niet alleen qua eten maar ook hygiëne. Een vieze ruime, vuile tafels, vensterbank vol dode vliegen. Rustig eten is er niet bij door de jongelui die er hangen ivm WiFi die ze alleen daar kunnen ontvangen. Op het terras staan vieze doorgezakte bankjes en 2 tafels waar je aan kan zitten, als deze niet vol zitten met rokend personeel. De eigenaren zijn soms schaamteloos onvriendelijk, in het bijzijn van de gasten, tegen het touroperator personeel die hun stinkende best doen het de kindertjes naar het zin te maken! De eigenaresse kijkt de gehele dag chagrijnig! Sanitair gebouw wordt te weinig schoon gemaakt, 1x per dag. wc rol kun je bij de bar pakken die iedereen vast pakt en op de grond moet zetten omdat er geen ophang mogelijkheid is. Hier nooit meer!

• 4Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 10Dirk Holvoet18-10-2015

Leuke camping

Goed en vriendelijk ontvangen ... een + punt = Lekker warm kunnen eten ... maw top restaurant ...

Alleenreizend

• 8Nelly06-09-2015

Fijne camping

Fijne camping. Lekker rustig. Werden hartelijk ontvangen en hoewel we aan de late kant waren, werden er voor ons nog lekkere snacks klaargemaakt en werd de volgende morgen een lekker stokbroodje gebakken. Goed, brandschoon sanitair. De camping ligt aan de Vennbahn. Fietspad op voormalige spoorbaan van Aken naar Troisvierges in Luxemburg. Mooi en goed te fietsen. In Deidenberg bakker en slager en in het dichtbijgelegen Amel een supermarkt. Een grote supermarkt is er in St.Vith. Op de camping een speeltuin voor de kleintjes en het zwembad wordt gerenoveerd zodat het het volgend jaar nog mooier is.

• 6Eetgelegenheden

15 tips over Camping Oos Heem

• Nel, 01-06-2014

Omdat de camping hoger ligt (500m) is het 's avonds / 's nachts kouder. Neem een extra trui / fleece deken mee. Het dekbed in de caravan was te dun.

• Martijn Grootscholten, 05-05-2014

De stacaravans 13 en 14 hebben een vrij uitzicht en liggen niet verstopt in een laantje.

• jolandavd westerlo, 07-05-2014

het is een rustgevende omgeving

2 vragen over Camping Oos Heem

• Inge, 20-08-2013

meivakantie

Wij zijn een familie met 2 tieners van 15 jaar en 2 honden. Wij willen graag voor 1 week een stacaravan huren in de meivakantie (2014). Is er voldoende te beleven voor tieners (animatie in meivakantie?) en zijn er voldoende leeftijdgenoten? Zijn onze 2 honden welkom op de camping en in de huuraccommodatie? Zijn er voldoende wandelmogelijkheden direct in de omgeving van de camping?

Jennifer, 18-01-2016

Hallo een vraag, zijn er in de buurt ook markten? Wij zijn nl frankrijk gewend... Vorig jaar Duitsland bezocht, geen 1 markt gevonden... Hebben ze dat hier wel?

Edwin, 21-08-2013

Hoi Inge,

wij zijn afgelopen mei vakantie bij Ted en Rita (eigenaren) geweest we hebben ook 2 kinderen in de leeftijd van 13 en 15 animatie is er nog niet alleen in de zomervakantie maar je kunt je prima vermaken in de omgeving wij hadden niet zo mooi weer dus niet veel buiten gezeten. Ted heeft ons wat tips gegeven om in de omgeving te bekijken bijvoorbeeld in Eupen bij een chocoladefabriek en we hebben gefietst in de omgeving dagje naar Monschau de omgeving van de camping is erg mooi,rustig en schoon. Het is altijd lastig want ik weet niet wat jullie verwachten en leuk vinden maar ondanks de kou hebben wij een super vakantie gehad bij Camping Oos Heem

• L.zwanenburg, 02-08-2013

camperen

Wij willen graag van 18 aug tot 30 aug met de caravan komen is er plaats en wat is het tarief alvast bedankt.

hubert van de Westerlo , 03-05-2014

Voor info www.campingoosheem.be daar vinden jullie alles van in en om de camping

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig