Camping Oos Heem

8.3Fantastisch

België, Luik, Deidenberg (gem.Amel)

8.3Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

160 reviews over Camping Oos Heem

• 1Hermans16-08-2016

Geen fijne plek

Drie nachten geweest. Eerste nacht in verkeerde te kleine en heel oude caravan. Daarna stuk betere caravan maar nog altijd oude caravan met diverse gebreken. Zoals deuren die niet goed sluiten. Wij vonden de ruimte om de caravan heen erg klein. Twee nachten forse geluidsoverlast tot vroeg in de ochtend gehad, waardoor we zeer slecht hebben geslapen. Harde muziek. Erg jammer want de recensies die we vooraf lazen waren best goed. Gelukkig is het een prachtige streek en hebben we heerlijke tijd buiten de camping gehad.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 8Fam. Zijlstra/ Terlien15-08-2016

gastvrije, kindvriendelijke camping.

Camping Oos Heem wordt gerund door vriendelijke mensen. Op de camping kan je lekker eten en een bakkie of drankje doen. Voor de kinderen is er een animatieteam die leuke dingen organiseren. Het sanitair is erg schoon en wordt elke dag schoon gemaakt. Er hangt een gemoedelijke sfeer op de camping. Enig minpuntje vonden wij een aantal lokale bewoners die dagelijks op het terras te vinden waren en er onverzorgd bij zaten. Verder vinden wij deze camping echt een aanrader voor zowel jong als oud.

Met oudere kinderen

• 10Patricia wammers15-08-2016

Geweldig mooie camping op een super mooie plek

Personeel is super vriendelijk en je hoeft maar wat te vragen en het word geregeld. 1e nacht was het erg koud en na het aangeven kregen we gelijk extra dekens. Eten was heel goedkoop en super lekker.

Ted en Rita bedankt .

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8Ivo14-08-2016

He-le-maal goed

We verbleven met zn 5en (2 volwassenen en 3 kinderen) in de safaritent. Heel prima, een gigantische tent, 2 stapelbedden voor de kinderen en een 2 persoonsbed voor de ouders. Dat wisten we niet van tevoren, op de foto zie je veldbedjes staan, maar dit was vele malen beter. We hadden alvast luchtbedden meegenomen. Die moeite hadden we ons kunnen besparen als we dit hadden geweten. Wellicht handig om de foto's te updaten. De ligging aan de weg was wat minder. Het sanitair was goed verzorgd en de zwembaden prima.

Arjon, zaakvoerder, 15-08-2016

Ivo, bedankt voor je mening en tip, we gaan de foto's zeker updaten!

• 8Hulzebos12-08-2016

T was gewoon goed!

Wij hebben genoten van ons verblijf op camping Oos Heem! Heel gastvrij, gezellig, veel activiteiten voor de kinderen en lekker tot rust komen!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Henk van der Steen11-08-2016

Mooie en leuke camping in de ardennen!

Leuke camping met aardige eigenaren. WiFi is enkel beschikbaar op het terras, maar ook gezellig om elkaar daar te ontmoeten!

• 9Eetgelegenheden

Met vrienden

• 8vd Hoek09-08-2016

Geweldige service

Alles was netjes en prima in orde, het is een gemoedelijke en vooral vriendelijke camping en toen we met auto stukken kwamen te staan hebben ze ons geholpen totdat we weer konden rijden....geweldige service !!!

Wat ons betreft hele dikke pluim voor ,, Oos Heem ,,

• 9Hanne07-08-2016

Zalig!

Aangenaam, rustig, kindvriendelijk met toffe activiteiten, zwembad en speeltuin.

• 9Eetgelegenheden

• 8Pascal06-08-2016

Heerlijk

Hele leuke camping met een heel leuk animatie team , voor kinderen echt heel leuk . Twee mooie zwembaden en alles heel netjes.

• 8Anne Ruiter02-08-2016

Klein, knus en kindvriendelijk

Kleine camping met de nieuwste huuraccommodaties!

15 tips over Camping Oos Heem

• Nel, 01-06-2014

Omdat de camping hoger ligt (500m) is het 's avonds / 's nachts kouder. Neem een extra trui / fleece deken mee. Het dekbed in de caravan was te dun.

• Martijn Grootscholten, 05-05-2014

De stacaravans 13 en 14 hebben een vrij uitzicht en liggen niet verstopt in een laantje.

• jolandavd westerlo, 07-05-2014

het is een rustgevende omgeving

2 vragen over Camping Oos Heem

• Inge, 20-08-2013

meivakantie

Wij zijn een familie met 2 tieners van 15 jaar en 2 honden. Wij willen graag voor 1 week een stacaravan huren in de meivakantie (2014). Is er voldoende te beleven voor tieners (animatie in meivakantie?) en zijn er voldoende leeftijdgenoten? Zijn onze 2 honden welkom op de camping en in de huuraccommodatie? Zijn er voldoende wandelmogelijkheden direct in de omgeving van de camping?

Jennifer, 18-01-2016

Hallo een vraag, zijn er in de buurt ook markten? Wij zijn nl frankrijk gewend... Vorig jaar Duitsland bezocht, geen 1 markt gevonden... Hebben ze dat hier wel?

Edwin, 21-08-2013

Hoi Inge,

wij zijn afgelopen mei vakantie bij Ted en Rita (eigenaren) geweest we hebben ook 2 kinderen in de leeftijd van 13 en 15 animatie is er nog niet alleen in de zomervakantie maar je kunt je prima vermaken in de omgeving wij hadden niet zo mooi weer dus niet veel buiten gezeten. Ted heeft ons wat tips gegeven om in de omgeving te bekijken bijvoorbeeld in Eupen bij een chocoladefabriek en we hebben gefietst in de omgeving dagje naar Monschau de omgeving van de camping is erg mooi,rustig en schoon. Het is altijd lastig want ik weet niet wat jullie verwachten en leuk vinden maar ondanks de kou hebben wij een super vakantie gehad bij Camping Oos Heem

• L.zwanenburg, 02-08-2013

camperen

Wij willen graag van 18 aug tot 30 aug met de caravan komen is er plaats en wat is het tarief alvast bedankt.

hubert van de Westerlo , 03-05-2014

Voor info www.campingoosheem.be daar vinden jullie alles van in en om de camping

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig