Camping Oos Heem

145 reviews over Camping Oos Heem in het Nederlands

T was gewoon goed!

Hulzebos
12-8-2016

Wij hebben genoten van ons verblijf op camping Oos Heem!

Heel gastvrij, gezellig, veel activiteiten voor de kinderen en lekker tot rust komen!

Mooie en leuke camping in de ardennen!

Henk van der Steen
11-8-2016

Leuke camping met aardige eigenaren. WiFi is enkel beschikbaar op het terras, maar ook gezellig om elkaar daar te ontmoeten!

Geweldige service

vd Hoek
9-8-2016

Alles was netjes en prima in orde, het is een gemoedelijke en vooral vriendelijke camping en toen we met auto stukken kwamen te staan hebben ze ons geholpen totdat we weer konden rijden....geweldige service !!!

Wat ons betreft hele dikke pluim voor ,, Oos Heem ,,

Zalig!

Hanne
7-8-2016

Aangenaam, rustig, kindvriendelijk met toffe activiteiten, zwembad en speeltuin.

Heerlijk

Pascal
6-8-2016

Hele leuke camping met een heel leuk animatie team , voor kinderen echt heel leuk .

Twee mooie zwembaden en alles heel netjes.

Klein, knus en kindvriendelijk

Anne Ruiter
2-8-2016

Kleine camping met de nieuwste huuraccommodaties!

Father&Daughter Holiday

Ron Abrahamsz
30-7-2016

Very friendly, familiair and prefectly located camping location in the middle of the Belgian Ardennen. The camping with 1 simmingpool for adults and 1 for children is really a very good option for an active holiday.

In the middle of many mountainbike routings, climbing, paintball, horseriding, rafting, kayakking etc etc. you really can have a very fine holiday. The put a lot of efforts in animating all the visitors and with succes !! Ofcourse relaxing is also possible in this nice family camping. a good variation of foods & drinks with also free wifi on the terras.

My advice if you have a week off, visit this nice and cosy family camping to enjoy.

Gezellig

Fam. Van der werf
29-7-2016

Gezellige familiecamping. Met leuke uitstapjes in nabije omgeving

Geweldige plek

Jurgen
29-7-2016

Veel ambiance goeie sfeer ook rust

Super !

I. Abrahamsz
29-7-2016

Kindvriendelijk, ruim zwembad, en goed eten. Veel te doen voor alle kinderen, waaronder ook kleine kinderen en kinderen over 12 jaar. Het is een echte familiecamping en zijn zeer vriendelijk. Ik heb het erg naar mijn zin gehad, alleen voor mensen die hier voor het eerst komen, is het allemaal nieuw en iedereen kent elkaar al omdat ze al jaren hier staan en ik denk dat je daar elkaar moet ondersteunen.

We hebben een aantal aanbieders voor Oos Heem voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oos Heem in Deidenberg (gem.Amel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oos Heem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Oos Heem scoort een 7.82 uit 10 op basis van 145 reviews.