Camping Oos Heemsterstersterster

8.3Fantastisch

België, Luik, Deidenberg (gem.Amel)

8.3Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

160 reviews over Camping Oos Heem

• 3Lourens20-12-2016

2e keer maar nooit weer

In 2013 op de camping een leuke kindvriendelijke vakantie gehad ondanks lawaai van een in de buurt liggende discotheek. Daarom hebben besloten nog een keer terug te gaan. Zelfde type stacaravan gehuurd als in 2013, type basic. Deze caravans waren in 2013 al gedateerd maar wel schoon. Helaas kwamen we dit jaar in een caravan die absoluut niet meer geschikt is voor verhuur door schimmel en problemen als kapotte douche, zie foto's. Aangezien er geen andere accomodaties beschikbaar waren zijn we na 1 dag weer 500 km terug gereden tot grote teleurstelling van onze kinderen. We hebben wel wat geld teruggekregen maar niet alles. 250,- voor 1 nacht in een beschimmelde caravan is natuurlijk belachelijk.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Drie vakantiefietsers15-09-2016

Op een gewone manier bijzonder aangenaam!

Zeer gericht op jou als reiziger, passant en vakantieganger zonder dit overdreven te doen, al is het hun tweede natuur. Het was na een zeer lange dag fietsen fijn 'thuiskomen' voor 1 dag/nacht bij Oos Heem. Ons bezoek kwam voor hen onverwacht en op een ongewoon tijdstip. Voor Oos Heem geen probleem. Werden in Alle opzichten op onze wenken bediend en verzorgd. Fijne faciliteiten. Wij zien vele campings tijdens onze tochtjes. Deze vergeet ik niet. En kom ik naar terug, ik fiets er voor om ;)

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Marco06-09-2016

Voor herhaling vatbaar, zelfs alweer geboekt

We hadden hier geboekt voor het F1 Weekend in Spa.

We hadden een nieuw type stacaravan. In 1 woord geweldig. Leuke camping, mooie ligging, zwembad wordt volgend jaar vernieuwd als het goed is. Aardige mensen. Kinderboerderijtje stinkt wel een beetje ;)

• 9Staat v/h sanitair

• 8Vincent30-08-2016

Prima camping voor zeer goede prijs!

We wilde met een groepje vrienden gaan kamperen en hadden van te voren nergens gereserveerd. Na verschillende afwijzingen bij verschillende campings konden we hier gelukkig terecht. We kwamen pas om 23:00 uur aan, maar dat was geen enkel probleem. Het personeel was vriendelijk en hielpen je graag. Het sanitair was prima. Al met al een prima camping voor een goede prijs!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 5Loes27-08-2016

eens maar nooit meer

What you see is what you get op deze camping. Camping ligt direct aan een doorgaande weg die als racebaan wordt gebruikt. De camping wordt door eigenaar en personeel als circuit gebruikt met golfkarretjes. Op 25 meter een café waar vaak heel veel geluidsoverlast van zeer luide muziek en gasten is. Animatieteam leuk voor kinderen rond de 5 jaar, boven deze leeftijd worden ze afstandelijk en zijn verre van enthousiast/spontaan (’t is dat ’t moet). Sanitair veroudert en wordt slechts 1 keer per dag schoongemaakt, zwembad koud maar wel schoon. Op het terras vind je vaak al het personeel roddelend en veel rokend bij elkaar hangen. Voor uitstapjes moet je vaak verder weg. Op het terras veel ‘hang’jeugd i.v.m. de wifi waardoor rustig zitten/eten bijna onmogelijk wordt. Het eten in de cafetaria is kant en klaar diepvries gebeuren. Wij geven de voorkeur aan kleinere basic campings maar Oosheem is –basic.

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Geke Hagenaars27-08-2016

Een paar dagen heerlijk genoten op deze camping!

Een gezellige camping, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, in een prachtige omgeving. Na een wat minder geslaagde kampeervakantie elders (weer en locatie vielen tegen) wilden nog een paar daagjes genieten van het mooie weer en een vakantiegevoel opdoen. Dat is 100% geslaagd op camping Oos Heem! Er heerste een zeer positieve en ontspannen sfeer en alles wat we nodig hadden, was aanwezig. De kinderen hebben ook genoten. Absoluut voor herhaling vatbaar!

• 8Eetgelegenheden

• 8Terburg26-08-2016

Leuke camping met vriendelijke beheerders

De camping is klein opgezet en je hebt er alles wat je voor je dagelijks leven nodig hebt. Sanitair en animatie was prima, de beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam. De tent was ruim, al hebben we daar niet lang in hoeven vertoeven, we waren veel buiten te vinden.

• 8Eetgelegenheden

• 10Familie Metz20-08-2016

Super leuke , gemoedelijke camping

Het is een familie camping die niet groot waardoor je gemakkelijk contact maakt met andere gasten. De eigenaren zorgen ervoor dat iedereen het naar zijn zin heeft en staan altijd voor de gasten klaar. De animatie is goed verzorgd en elke dag is er een leuk programma.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Rob, Marleen en Tim18-08-2016

Gemoedelijke camping met genoeg activiteiten

Goed; vriendelijke en behulpzame beheerders. Mooie ligging. Niet groot, dus overzichtelijk, zeker met kinderen. Minder; de matrassen van zowel bed als bank zijn aan vervanging toe(staat volgens de beheerders op het lijstje). Feesten in de omgeving waren goed hoorbaar, eigenlijk alleen in het weekend.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Dennis17-08-2016

Top camping!

Wij komen der al jaren! is een hele prettig sfeer met zo wel de camping gasten en de medewerkers.

Gereisd in juli 2016

15 tips over Camping Oos Heem

• Nel, 01-06-2014

Omdat de camping hoger ligt (500m) is het 's avonds / 's nachts kouder. Neem een extra trui / fleece deken mee. Het dekbed in de caravan was te dun.

• Martijn Grootscholten, 05-05-2014

De stacaravans 13 en 14 hebben een vrij uitzicht en liggen niet verstopt in een laantje.

• jolandavd westerlo, 07-05-2014

het is een rustgevende omgeving

2 vragen over Camping Oos Heem

• Inge, 20-08-2013

meivakantie

Wij zijn een familie met 2 tieners van 15 jaar en 2 honden. Wij willen graag voor 1 week een stacaravan huren in de meivakantie (2014). Is er voldoende te beleven voor tieners (animatie in meivakantie?) en zijn er voldoende leeftijdgenoten? Zijn onze 2 honden welkom op de camping en in de huuraccommodatie? Zijn er voldoende wandelmogelijkheden direct in de omgeving van de camping?

Edwin, 21-08-2013

Hoi Inge,

wij zijn afgelopen mei vakantie bij Ted en Rita (eigenaren) geweest we hebben ook 2 kinderen in de leeftijd van 13 en 15 animatie is er nog niet alleen in de zomervakantie maar je kunt je prima vermaken in de omgeving wij hadden niet zo mooi weer dus niet veel buiten gezeten. Ted heeft ons wat tips gegeven om in de omgeving te bekijken bijvoorbeeld in Eupen bij een chocoladefabriek en we hebben gefietst in de omgeving dagje naar Monschau de omgeving van de camping is erg mooi,rustig en schoon. Het is altijd lastig want ik weet niet wat jullie verwachten en leuk vinden maar ondanks de kou hebben wij een super vakantie gehad bij Camping Oos Heem

Jennifer, 18-01-2016

Hallo een vraag, zijn er in de buurt ook markten? Wij zijn nl frankrijk gewend... Vorig jaar Duitsland bezocht, geen 1 markt gevonden... Hebben ze dat hier wel?

• L.zwanenburg, 02-08-2013

camperen

Wij willen graag van 18 aug tot 30 aug met de caravan komen is er plaats en wat is het tarief alvast bedankt.

hubert van de Westerlo , 03-05-2014

Voor info www.campingoosheem.be daar vinden jullie alles van in en om de camping

Camping Oos Heem info

• Aantal sterrensterstersterster