Camping Oos Heem

Weer vandaag13°
Camping Oos Heem
7,5

147 reviews over Camping Oos Heem in het Nederlands

Op een gewone manier bijzonder aangenaam!

Drie vakantiefietsers
15-9-2016

Zeer gericht op jou als reiziger, passant en vakantieganger zonder dit overdreven te doen, al is het hun tweede natuur. Het was na een zeer lange dag fietsen fijn 'thuiskomen' voor 1 dag/nacht bij Oos Heem. Ons bezoek kwam voor hen onverwacht en op een ongewoon tijdstip. Voor Oos Heem geen probleem. Werden in Alle opzichten op onze wenken bediend en verzorgd. Fijne faciliteiten. Wij zien vele campings tijdens onze tochtjes. Deze vergeet ik niet. En kom ik naar terug, ik fiets er voor om ;)

Gereisd Met vrienden in september 2016

We hadden hier geboekt voor het F1 Weekend in Spa.

We hadden een nieuw type stacaravan. In 1 woord geweldig. Leuke camping, mooie ligging, zwembad wordt volgend jaar vernieuwd als het goed is. Aardige mensen. Kinderboerderijtje stinkt wel een beetje ;)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Prima camping voor zeer goede prijs!

Vincent
30-8-2016

We wilde met een groepje vrienden gaan kamperen en hadden van te voren nergens gereserveerd. Na verschillende afwijzingen bij verschillende campings konden we hier gelukkig terecht. We kwamen pas om 23:00 uur aan, maar dat was geen enkel probleem. Het personeel was vriendelijk en hielpen je graag. Het sanitair was prima. Al met al een prima camping voor een goede prijs!

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

eens maar nooit meer

Loes
27-8-2016

What you see is what you get op deze camping. Camping ligt direct aan een doorgaande weg die als racebaan wordt gebruikt. De camping wordt door eigenaar en personeel als circuit gebruikt met golfkarretjes. Op 25 meter een café waar vaak heel veel geluidsoverlast van zeer luide muziek en gasten is. Animatieteam leuk voor kinderen rond de 5 jaar, boven deze leeftijd worden ze afstandelijk en zijn verre van enthousiast/spontaan (’t is dat ’t moet). Sanitair veroudert en wordt slechts 1 keer per dag schoongemaakt, zwembad koud maar wel schoon. Op het terras vind je vaak al het personeel roddelend en veel rokend bij elkaar hangen. Voor uitstapjes moet je vaak verder weg. Op het terras veel ‘hang’jeugd i.v.m. de wifi waardoor rustig zitten/eten bijna onmogelijk wordt. Het eten in de cafetaria is kant en klaar diepvries gebeuren. Wij geven de voorkeur aan kleinere basic campings maar Oosheem is –basic.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een paar dagen heerlijk genoten op deze camping!

Geke Hagenaars
27-8-2016

Een gezellige camping, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, in een prachtige omgeving. Na een wat minder geslaagde kampeervakantie elders (weer en locatie vielen tegen) wilden nog een paar daagjes genieten van het mooie weer en een vakantiegevoel opdoen. Dat is 100% geslaagd op camping Oos Heem! Er heerste een zeer positieve en ontspannen sfeer en alles wat we nodig hadden, was aanwezig. De kinderen hebben ook genoten. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

De camping is klein opgezet en je hebt er alles wat je voor je dagelijks leven nodig hebt. Sanitair en animatie was prima, de beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam. De tent was ruim, al hebben we daar niet lang in hoeven vertoeven, we waren veel buiten te vinden.

Super leuke , gemoedelijke camping

Familie Metz
20-8-2016

Het is een familie camping die niet groot waardoor je gemakkelijk contact maakt met andere gasten. De eigenaren zorgen ervoor dat iedereen het naar zijn zin heeft en staan altijd voor de gasten klaar. De animatie is goed verzorgd en elke dag is er een leuk programma.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gemoedelijke camping met genoeg activiteiten

Rob, Marleen en Tim
18-8-2016

Goed; vriendelijke en behulpzame beheerders. Mooie ligging. Niet groot, dus overzichtelijk, zeker met kinderen. Minder; de matrassen van zowel bed als bank zijn aan vervanging toe(staat volgens de beheerders op het lijstje). Feesten in de omgeving waren goed hoorbaar, eigenlijk alleen in het weekend.

Top camping!

Dennis
17-8-2016

Wij komen der al jaren! is een hele prettig sfeer met zo wel de camping gasten en de medewerkers.

Gereisd Anders in juli 2016

Geen fijne plek

Hermans
16-8-2016

Drie nachten geweest. Eerste nacht in verkeerde te kleine en heel oude caravan. Daarna stuk betere caravan maar nog altijd oude caravan met diverse gebreken. Zoals deuren die niet goed sluiten. Wij vonden de ruimte om de caravan heen erg klein. Twee nachten forse geluidsoverlast tot vroeg in de ochtend gehad, waardoor we zeer slecht hebben geslapen. Harde muziek. Erg jammer want de recensies die we vooraf lazen waren best goed. Gelukkig is het een prachtige streek en hebben we heerlijke tijd buiten de camping gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oos Heem in Deidenberg (gem.Amel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oos Heem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.