Camping Oos Heem

Camping Oos Heem
7,5

147 reviews over Camping Oos Heem in het Nederlands

zonde van je geld, maar mooie omgeving

Fam. Post
21-8-2017

personeel is erg aanwezig rondom de receptie lachen en koffiedrinken. je hoor daar alle problemen van de camping... lekker professioneel. Had liever gezien dat ze de caravans beter schoon maakte of, de het speeltuindje een likje verf gaven. douchen is een ramp daar voor een euro mag je 2 minuten onder een lauw / koud pis straaltje staan, en je kleding wordt natter dan de lichaam.. afwassen is al niet leuk, maar hier moet je er nog 20 cent voor betalen ook. bij de trekkers veldjes zag het er netjes uit. echter als je de anderen kant van de camping op loopt, denk je dat je op camping oranje ben beland. daar wil je, je kinderen niet alten lopen.

Tip voor de camping: zorg dat je personeel niet loopt te lullen maar te werken. zorg dat het gedeelte camping oranje weer netjes is. zorg dat je een normale douche krijgt. ga AUB een pot verf kopen en verf die speeltuin, en sluit dat smerige zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Wij gaan hier niet meer naartoe

Marissa
17-8-2017

+Animatieteam enthousiast +Buitenzwembad altijd leuk voor kinderen +Aardig speeltuintje

• Caravan stonk, maar vooral het toilet, dat stonk vreselijk
  • Zelf de caravan eerst van boven tot onder schoongemaakt
  • Er zaten 2 lekken in de caravan, hier werd niets mee gedaan
  • Het zag er ook onverzorgd uit, een tuinstoel met gebroken poot lag in het tuintje samen met een verroest wasrekje.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Tweede thuis

Fam Van de Leijgraaf-Bouman
16-8-2017

Weer een dike twee weken op Oos Heem verbleven en het weer heerlijk gehad. Ondanks het mindere weer vermaakten we ons prima, genoeg op de camping en omgeving te doen. Een pluim voor het personeel dat naast heel prettige ook een keer een heel naar voorval moest begeleiden, dit hebben ze heel goed gedaan. Ook volgend jaar zijn we er weer bij bij sneeuw wellicht eerder. Bedankt weer.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke vakantie

Tiete Wedzinga
29-7-2017

Mooi gelegen camping in de Ardennen. Stacaravan erg verouderd en bedden waren hard. Personeel en animatieteam waren leuk.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voedselvergiftiging

Dave
21-7-2017

Meschien moeten ze hier de keuken wat schoner maken en ze wisten hier geeneens wanneer het frituurvet verschoond was vind ik zeer slecht voor mijn vriendin is dus de vakantie verpest zeer en zeer slecht dit

Gereisd anders in juli 2017

Super !

Petatje
7-7-2017

Is een supercamping , campingbazen zijn 2 vriendelijke mensen , het eten was goed maar niet om te roepen kip was te droog en de frieten te hard gebakken , 1 goede tip voor het personeel ik dacht Peggy en die kleinste dame zo niet roddelen over je bazen zijn 2 super mensen , daardoor brengen jullie een verkeerd beeld over de camping, we komen zeker terug in september .

Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastische camping

Harry Mulder
29-5-2017

Met onze quadgroep van het BQRN (quads wil niet iedereen op de camping) een heerlijk Hemelvaartweekend gehad. Voor Medeeigenaar Ted was niets teveel om het ons naar de zin te maken. Op het einde van ons verblijf zelfs een compliment gekregen voor onze groep. Geen klachten, geen overlast etc. Kortom: Hier komen we ook als gezin beslist nog eens terug.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Kortom goed

Wouter W
29-5-2017

Goed gelegen camping en prijs/kwaliteit is goed. Mooie/vlakke plaatsen voor de caravan. Het sanitair mocht wat vaker worden gekuist.

Gereisd met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Je moet er van houden

Marco
26-12-2016

Het is een eenvoudige camping, die wel de nodige faciliteiten bevat als een zwembad, cafetariatje, kinderboerderijtje. Alles zeer basic en gedateerd. Maar persoonlijk vind ik dat wel wat hebben. Je komt hier echt tot rust door het gebrek aan de poespas wat in de randstad wel is. Daarbij is de camping ook mooi gelegen. De eigenaren / medewerkers zijn niet gestrest, wat zowel voor- als nadelen heeft.

Gereisd met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

2e keer maar nooit weer

Lourens
20-12-2016

In 2013 op de camping een leuke kindvriendelijke vakantie gehad ondanks lawaai van een in de buurt liggende discotheek. Daarom hebben besloten nog een keer terug te gaan. Zelfde type stacaravan gehuurd als in 2013, type basic. Deze caravans waren in 2013 al gedateerd maar wel schoon. Helaas kwamen we dit jaar in een caravan die absoluut niet meer geschikt is voor verhuur door schimmel en problemen als kapotte douche, zie foto's. Aangezien er geen andere accomodaties beschikbaar waren zijn we na 1 dag weer 500 km terug gereden tot grote teleurstelling van onze kinderen. We hebben wel wat geld teruggekregen maar niet alles. 250,- voor 1 nacht in een beschimmelde caravan is natuurlijk belachelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oos Heem in Deidenberg (gem.Amel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oos Heem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.