Camping Oos Heem

8.3Fantastisch

België, Luik, Deidenberg (gem.Amel)

8.3Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

160 reviews over Camping Oos Heem

• 7Moma03-10-2019

Leuke camping, wel geluidsoverlast ivm festival

Prima camping, kleinschalig en gezellig. Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam! Douchen met muntjes; 1 euro voor 6 min. Leuke animatie! Er wordt hoop georganiseerd, ook voor grote kinderen. Elke week nw programma. Vernieuwd zwembad, een rechthoek, voldoet prima. Iets verwarmd, heel fijn. Overdekt door een soort luchtkussen dus bij koud weer ook zwemmen. De kinderen hebben zich hierin vermaakt. Ook een klein vierkant zwembadje voor peuters. Wij hadden een grote staplaats aan de buitenrand van de camping .De plaatsen op 't autoluwe veldje zijn kleiner en dichter op elkaar.
    Geluidsoverlast van herberg Paljas vonden wij erg meevallen, alleen op donderdagavond en hield ons niet wakker. Geluidsoverlast van forest raveweekend/waldfest was echt verschrikkelijk!! Nooit meer in dat weekend heen! Je werd je luchtbed uitgetrilt door de harde bass. Check dat voor je boekt! Prachtige omgeving, veel te doen!

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 10Patrick de Party-man02-09-2019

Nooit meer naar huis

Super verblijf geweest, super vriendelijk altijd in voor een feestje, alweer gereserveerd voor volgend jaar met de GP van Belgie! 🎉🎉🎉🎉🏎🏎🏎

• 10Eetgelegenheden

• 8Fam. Voortman25-08-2019

Gezellig!!

Leuke gezellige familie camping. Personeel is erg vriendelijk. Wij gaan in principe nooit 2x naar een zelfde camping, maar dit jaar zijn wij voor het 2e jaar naar deze camping geweest. Bij aankomt wordt je meteen weer vriendelijk ontvangen. Ze geven je het gevoel dat ze oprecht blij zijn je weer te zien. Camping ligt in een mooie omgeving. Vanaf de camping ben je ook zo Luxemburg en Duitsland. De eigenaar kan je goed informeren over alle leuke uitjes in de buurt. Het is zeker een aanrader. Op de camping zelf is ook (in het hoogseizoen) voldoende te doen voor alle leeftijden.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9Dorian24-08-2019

Super fantasties

Camping oosheem is de gezelligste camping die ik ooit gezien heb alles is er mooi en je woord er goed vermaakt ik ben zelf 12 en er werden allen maal dingen geoorginizeerd door een gezellig animatietiem je gaat bijvoorbeeld mountenbaiken en boog schieten en ponierijden en een dropping en nog veel meer de eigenaars zijn heel aardig en gezellig en je werd altijd zoo snel mogelijk geholpen dit is erg fijn. Als je naar camping oosheem gaat kun je kiezen om zelf een ten mee te nemen en daar te plaatsen of een tent huren van de camping zelf en je kunt er ook terecht in huisjes. Je woordt niet aleen vermaakt door een animatie team er is ook genoeg te doen zo kun je voetballen op het voetbalveld en zwemmen in de twee verwarmde en overdekte zwem baden en is ook genoeg te doen voor de jongste kinderen en zijn een aantal speeltuinen waar uw kinderen lekker kunnen spellen voor de sportivelingen kun je ook in mooie wandelingen maken. AANRADER 😁

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Dhr Stokx12-08-2019

Zo zouden alle campings er mogen uitzien.

super vriendelijke en behulpzame eigenaars. Wij waren met de caravan en stonden op een zeer mooie en grote plaats. Verzorgd sanitair en een zeer mooi zwembad. Je hebt er meteen aansluiting op de Vennbaan en das meegenomen als je gaat om te fietsen in dit prachtig landschap. De eetgelegenheid was netjes en voldoende. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Nog zeker een woordje van dank aan het bedienend personeel: leuke mensen die met plezier hun job doen.

ted schmidt, zaakvoerder, 15-08-2019

super bedankt voor jullie reactie nu weten we waarvoor het doen.

• 9Paul21-07-2019

Heerlijk rustige camping

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel, je ziet dat ze het zelf ook naar hun zin hebben. Bij aankomst was de sfeer meteen gemoedelijk, ook de vaste gasten verwelkomen je hartelijk, echt een warme familiecamping waar iedereen gelijk is. Op de camping is het heerlijk rustig en stil. Natuurlijk hoor je wel eens feestgeluiden van de herberg ernaast maar hinderlijk is het niet. De (afhaal)maaltijden waren erg goed en voor de prijs ga je zelf niet staan te koken! Zwembad heerlijk verfrissend en heel schoon. Sommige stacaravans zijn wel wat op leeftijd, maar dat heeft zo zijn charme, is totaal geen probleem, ze vragen ook niet de hoofdprijs. En alle voorzieningen zitten er wel in, alleen zelf kleding en handdoeken meenemen. Alle toeristische trekpleisters van de Belgische Ardennen zijn snel bereikbaar met de auto. Vanaf de camping zelf stap je zo op de fiets en loop je de bossen in. Wij komen zeker nog eens terug!

ted schmidt, zaakvoerder, 15-08-2019

namens het team van camping oos heem bedankt voor jullie reactie

• 9Fam. Intven19-07-2019

Fantastisch!

Gastvrije beheerders, fijne camping met mooi vernieuwd overdekt zwembad. Goede service en genoeg faciliteiten. Top camping !!

• 8Eetgelegenheden

ted schmidt, zaakvoerder, 15-08-2019

fijn dat jullie het naar het zin hebben gehad en misschien tot de volgende keer.

Met oudere kinderen

• 10Sabine07-07-2019

Fantastisch!

De camping ligt in een prachtig gebied waar je veel mogelijkheden hebt om te wandelen en te fietsen. Je kan vanuit de camping ook gemakkelijk een uitstapje maken naar Luxemburg of Duitsland. Wij werden heel vriendelijk opgevangen bij aankomst en kregen een hele hoop leuke tips wat we in de buurt konden zien en doen met twee jonge kinderen. Al het personeel is erg vriendelijk waardoor je je welkom voelt op de camping. De camping ziet er netjes en verzorgd uit met een mooie speeltuin en mooie verwarmde zwembaden. Op het terras kan je bijvoorbeeld's avonds heerlijk een hapje eten, het eten is lekker een zeker niet te duur. Wij zaten nu voor het hoogseizoen waardoor het lekker rustig was op de camping.
    De caravan was netjes en ruim, ietwat stoffig zo na de winter. Mooie badkamer die bovenal schoon was. Alleen de matrassen in de kinderkamer zouden een top matras of nieuw matras kunnen gebruiken, de vering voelde je erg goed zitten.

• 10Eetgelegenheden

camping oos heem, zaakvoerder, 11-07-2019

bedankt voor uw reactie en hopen u in de toekomst nogmaals te zien op camping oos heem

Met jonge kinderen

• 9Petra van Hulsen30-06-2019

Fijne, gemoedelijke camping. Niks moet, veel mag😁

Toegankelijk voor honden. Een aantal MX-5 Mazda rijders komt hier een maal per jaar samen om gezellig met elkaar te eten, routes te rijden in de prachtige Ardennen en om gezellig samen te zijn. Ook andere gasten zijn dan aanwezig. Een heerlijke bbq op zaterdag, rondrit met Ted, de eigenaar en ook Mazda MX5 eigenaar, op zondag, maakt het een weergaloos weekend, met Ted en Rita als bijzonder fijne gastheer en gastvrouw. Jullie zijn hartverwarmend. De camping is mooi, mooie ligging, leuk nieuw zwembad, fijn eten, mooi hanteerbare prijzen... wat een genot. Alles klopt👍😘

camping oos heem, zaakvoerder, 04-07-2019

bedankt voor je reactie wij hebben het ook een super weekend gevonden op naar de 4e editie MX5 weekend in de Ardennen

• 8Suys16-06-2019

Eten niet lekker kip droog en ranzige friet

Lang over nagedacht om te schrijven!!Receptie ondermaats Receptioniste rammelt alles af en verteld ons ook cafetaria open van 4 tot 8 ??? Ze was heel onduidelijk ,en doen alsof het haar camping is??? Ook mijn vrouw meid noemen??? Dan over een terras roepen zo maak je geen vriendjes??? Op het terras werden we toch aangenaam bediend, vrouw bediening chapeau . Je stond altijd klaar voor ons en het was heerlijk vertoeven op het terras,ook de vragen die we hadden heeft ze allemaal heel geduldig en correct beantwoord. Je hebt controle over uw terras chapeau. We hadden ook met je te doen dat je het wel hard te verduren krijgt van je collega wat zeker niet hoefde. Sanitairen waren heel netjes en caravan ook. En we willen niet iemand afbreken , denk dat de werkwijze van jullie personeel eens anders moet worden bekeken zeker de ontvangst.bij de 1 is bediening en de andere liever lui dan moe? Dat als vrouw van de bediening er niet is zelf onze drank moeten halen en bezig is met gsm?

• 1Eetgelegenheden

ted schmidt, zaakvoerder, 18-06-2019

bedankt voor u reactie en wij zullen zeker wat gaan doen met uw positieve feedback.

15 tips over Camping Oos Heem

• Nel, 01-06-2014

Omdat de camping hoger ligt (500m) is het 's avonds / 's nachts kouder. Neem een extra trui / fleece deken mee. Het dekbed in de caravan was te dun.

• Martijn Grootscholten, 05-05-2014

De stacaravans 13 en 14 hebben een vrij uitzicht en liggen niet verstopt in een laantje.

• jolandavd westerlo, 07-05-2014

het is een rustgevende omgeving

2 vragen over Camping Oos Heem

• Inge, 20-08-2013

meivakantie

Wij zijn een familie met 2 tieners van 15 jaar en 2 honden. Wij willen graag voor 1 week een stacaravan huren in de meivakantie (2014). Is er voldoende te beleven voor tieners (animatie in meivakantie?) en zijn er voldoende leeftijdgenoten? Zijn onze 2 honden welkom op de camping en in de huuraccommodatie? Zijn er voldoende wandelmogelijkheden direct in de omgeving van de camping?

Jennifer, 18-01-2016

Hallo een vraag, zijn er in de buurt ook markten? Wij zijn nl frankrijk gewend... Vorig jaar Duitsland bezocht, geen 1 markt gevonden... Hebben ze dat hier wel?

Edwin, 21-08-2013

Hoi Inge,

wij zijn afgelopen mei vakantie bij Ted en Rita (eigenaren) geweest we hebben ook 2 kinderen in de leeftijd van 13 en 15 animatie is er nog niet alleen in de zomervakantie maar je kunt je prima vermaken in de omgeving wij hadden niet zo mooi weer dus niet veel buiten gezeten. Ted heeft ons wat tips gegeven om in de omgeving te bekijken bijvoorbeeld in Eupen bij een chocoladefabriek en we hebben gefietst in de omgeving dagje naar Monschau de omgeving van de camping is erg mooi,rustig en schoon. Het is altijd lastig want ik weet niet wat jullie verwachten en leuk vinden maar ondanks de kou hebben wij een super vakantie gehad bij Camping Oos Heem

• L.zwanenburg, 02-08-2013

camperen

Wij willen graag van 18 aug tot 30 aug met de caravan komen is er plaats en wat is het tarief alvast bedankt.

hubert van de Westerlo , 03-05-2014

Voor info www.campingoosheem.be daar vinden jullie alles van in en om de camping

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig