Camping Oos Heem

5 reviews over Camping Oos Heem in het Nederlands

Voedselvergiftiging

Dave
21-7-2017

Meschien moeten ze hier de keuken wat schoner maken en ze wisten hier geeneens wanneer het frituurvet verschoond was vind ik zeer slecht voor mijn vriendin is dus de vakantie verpest zeer en zeer slecht dit

Gereisd Anders in juli 2017

Top camping!

Dennis
17-8-2016

Wij komen der al jaren! is een hele prettig sfeer met zo wel de camping gasten en de medewerkers.

Gereisd Anders in juli 2016

Super !

I. Abrahamsz
29-7-2016

Kindvriendelijk, ruim zwembad, en goed eten. Veel te doen voor alle kinderen, waaronder ook kleine kinderen en kinderen over 12 jaar. Het is een echte familiecamping en zijn zeer vriendelijk. Ik heb het erg naar mijn zin gehad, alleen voor mensen die hier voor het eerst komen, is het allemaal nieuw en iedereen kent elkaar al omdat ze al jaren hier staan en ik denk dat je daar elkaar moet ondersteunen.

Gereisd Anders in juli 2016

Fijne en gezellige familiecamping

Alex en de rest
28-7-2014

18 nachten geweest en het was een heerlijke vakantie op een gezellige kleinschalige familie camping. Eigenaar Ted zeer kindvriendelijk en gastvrij. Treedt ook op als het nodig is, was een groep scouting, die tot smorgens vroegherrie maakten , volgende dag zijn zij er gelijk op aangesproken. Andere groep werd van de camping verwijderd omdat ze teveel lawaai maakte. Verder niet te vergeten het animatie team. Elke dag stonden ze er weer voor de kinderen en hun ouders. Tom, Rick, Candy en Serena, jullie zijn toppers en deden het super.Voor elk wat wils op het programma. Ook bij slecht weer zijn de kinderen prima vermaakt. Het bommeltje was erg leuk. Eten in de cafetaria was lekker en betaalbaar. Broodjes service erg fijn. Wij hadden een tent gehuurd en de tegels die in de tent liggen zijn echt een pluspunt. Wij gaan eigenlijk nooit twee keer naar dezelfde camping, maar weten bijna wel zeker dat we hier nog een keer terug gaan komen. Gasten gaan allemaal leuk met elkaar om.

Gereisd Anders in Mon Jul 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Voor mensen die van wandelen en fietsen houden

W. de Jong
16-5-2008

Voor mensen die van wandelen en fietsen houden. U kunt er zogoed als nieuwe mountainbikes huren. De camping bestaat uit twee delen, bovenstedeel met hoofdzakelijk trekkers en onder verhuur caravans. Met het Pinkster weekend was het niet echt druk maar heel gezellig. We hebben met zijn allen moederdag gevierd. Was georganiseerd door de camping. Een echt prettige/heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Anders in mei 2008

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oos Heem in Deidenberg (gem.Amel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oos Heem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.