Camping Oos Heem

Camping Oos Heem

27 reviews over Camping Oos Heem in het Nederlands

Eten niet lekker kip droog en ranzige friet

Suys
16-6-2019

Lang over nagedacht om te schrijven!!Receptie ondermaats Receptioniste rammelt alles af en verteld ons ook cafetaria open van 4 tot 8 ??? Ze was heel onduidelijk ,en doen alsof het haar camping is??? Ook mijn vrouw meid noemen??? Dan over een terras roepen zo maak je geen vriendjes??? Op het terras werden we toch aangenaam bediend, vrouw bediening chapeau . Je stond altijd klaar voor ons en het was heerlijk vertoeven op het terras,ook de vragen die we hadden heeft ze allemaal heel geduldig en correct beantwoord. Je hebt controle over uw terras chapeau. We hadden ook met je te doen dat je het wel hard te verduren krijgt van je collega wat zeker niet hoefde. Sanitairen waren heel netjes en caravan ook. En we willen niet iemand afbreken , denk dat de werkwijze van jullie personeel eens anders moet worden bekeken zeker de ontvangst.bij de 1 is bediening en de andere liever lui dan moe? Dat als vrouw van de bediening er niet is zelf onze drank moeten halen en bezig is met gsm?

Gereisd Met vrienden in mei 2019
ted schmidt, zaakvoerder, 18-6-2019

bedankt voor u reactie en wij zullen zeker wat gaan doen met uw positieve feedback.

Fijne kleinschalige camping met service gastvrij

Paula
23-6-2018

Fijne camping, kleinschalig, netjes en bieden veel service. 'S ochtends verse broodjes en Latte Machiato. Uitleg over dingen die te doen zijn. Ligt meteen aan de Ravel. Prachtige wandeling bij Robertville. Binnenruimte waar je spelletjes kan doen.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Voedselvergiftiging

Dave
21-7-2017

Meschien moeten ze hier de keuken wat schoner maken en ze wisten hier geeneens wanneer het frituurvet verschoond was vind ik zeer slecht voor mijn vriendin is dus de vakantie verpest zeer en zeer slecht dit

Gereisd Anders in juli 2017

Super !

Petatje
7-7-2017

Is een supercamping , campingbazen zijn 2 vriendelijke mensen , het eten was goed maar niet om te roepen kip was te droog en de frieten te hard gebakken , 1 goede tip voor het personeel ik dacht Peggy en die kleinste dame zo niet roddelen over je bazen zijn 2 super mensen , daardoor brengen jullie een verkeerd beeld over de camping, we komen zeker terug in september .

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Fantastische camping

Harry Mulder
29-5-2017

Met onze quadgroep van het BQRN (quads wil niet iedereen op de camping) een heerlijk Hemelvaartweekend gehad. Voor Medeeigenaar Ted was niets teveel om het ons naar de zin te maken. Op het einde van ons verblijf zelfs een compliment gekregen voor onze groep. Geen klachten, geen overlast etc. Kortom: Hier komen we ook als gezin beslist nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Je moet er van houden

Marco
26-12-2016

Het is een eenvoudige camping, die wel de nodige faciliteiten bevat als een zwembad, cafetariatje, kinderboerderijtje. Alles zeer basic en gedateerd. Maar persoonlijk vind ik dat wel wat hebben. Je komt hier echt tot rust door het gebrek aan de poespas wat in de randstad wel is. Daarbij is de camping ook mooi gelegen. De eigenaren / medewerkers zijn niet gestrest, wat zowel voor- als nadelen heeft.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Op een gewone manier bijzonder aangenaam!

Drie vakantiefietsers
15-9-2016

Zeer gericht op jou als reiziger, passant en vakantieganger zonder dit overdreven te doen, al is het hun tweede natuur. Het was na een zeer lange dag fietsen fijn 'thuiskomen' voor 1 dag/nacht bij Oos Heem. Ons bezoek kwam voor hen onverwacht en op een ongewoon tijdstip. Voor Oos Heem geen probleem. Werden in Alle opzichten op onze wenken bediend en verzorgd. Fijne faciliteiten. Wij zien vele campings tijdens onze tochtjes. Deze vergeet ik niet. En kom ik naar terug, ik fiets er voor om ;)

Gereisd Met vrienden in september 2016

Prima camping voor zeer goede prijs!

Vincent
30-8-2016

We wilde met een groepje vrienden gaan kamperen en hadden van te voren nergens gereserveerd. Na verschillende afwijzingen bij verschillende campings konden we hier gelukkig terecht. We kwamen pas om 23:00 uur aan, maar dat was geen enkel probleem. Het personeel was vriendelijk en hielpen je graag. Het sanitair was prima. Al met al een prima camping voor een goede prijs!

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Top camping!

Dennis
17-8-2016

Wij komen der al jaren! is een hele prettig sfeer met zo wel de camping gasten en de medewerkers.

Gereisd Anders in juli 2016

Mooie en leuke camping in de ardennen!

Henk van der Steen
11-8-2016

Leuke camping met aardige eigenaren. WiFi is enkel beschikbaar op het terras, maar ook gezellig om elkaar daar te ontmoeten!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oos Heem in Deidenberg (gem.Amel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oos Heem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.