Camping Oos Heem

8.3Fantastisch

België, Luik, Deidenberg (gem.Amel)

8.3Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

160 reviews over Camping Oos Heem

• 7Moma03-10-2019

Leuke camping, wel geluidsoverlast ivm festival

Prima camping, kleinschalig en gezellig. Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam! Douchen met muntjes; 1 euro voor 6 min. Leuke animatie! Er wordt hoop georganiseerd, ook voor grote kinderen. Elke week nw programma. Vernieuwd zwembad, een rechthoek, voldoet prima. Iets verwarmd, heel fijn. Overdekt door een soort luchtkussen dus bij koud weer ook zwemmen. De kinderen hebben zich hierin vermaakt. Ook een klein vierkant zwembadje voor peuters. Wij hadden een grote staplaats aan de buitenrand van de camping .De plaatsen op 't autoluwe veldje zijn kleiner en dichter op elkaar.
    Geluidsoverlast van herberg Paljas vonden wij erg meevallen, alleen op donderdagavond en hield ons niet wakker. Geluidsoverlast van forest raveweekend/waldfest was echt verschrikkelijk!! Nooit meer in dat weekend heen! Je werd je luchtbed uitgetrilt door de harde bass. Check dat voor je boekt! Prachtige omgeving, veel te doen!

• 10Sabine07-07-2019

Fantastisch!

De camping ligt in een prachtig gebied waar je veel mogelijkheden hebt om te wandelen en te fietsen. Je kan vanuit de camping ook gemakkelijk een uitstapje maken naar Luxemburg of Duitsland. Wij werden heel vriendelijk opgevangen bij aankomst en kregen een hele hoop leuke tips wat we in de buurt konden zien en doen met twee jonge kinderen. Al het personeel is erg vriendelijk waardoor je je welkom voelt op de camping. De camping ziet er netjes en verzorgd uit met een mooie speeltuin en mooie verwarmde zwembaden. Op het terras kan je bijvoorbeeld's avonds heerlijk een hapje eten, het eten is lekker een zeker niet te duur. Wij zaten nu voor het hoogseizoen waardoor het lekker rustig was op de camping.
    De caravan was netjes en ruim, ietwat stoffig zo na de winter. Mooie badkamer die bovenal schoon was. Alleen de matrassen in de kinderkamer zouden een top matras of nieuw matras kunnen gebruiken, de vering voelde je erg goed zitten.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

camping oos heem, zaakvoerder, 11-07-2019

bedankt voor uw reactie en hopen u in de toekomst nogmaals te zien op camping oos heem

• 7Mootje24-05-2019

Kleinschalige gastvrije camping!

Eind April een weekend in Caravan Basic Luxe 6pp. (niet te doen hoor ,voor 6 personen) geweest. Caravan is gedateerd maar daar is de prijs ook naar, was wel schoon. Let op! De caravan is niet geisoleerd, heeft geen dubbelglas de gaskachel krijgt de slaapkamers en badkamer niet warm. En in het voorseizoen is het 's nachts heel koud in de Ardennen.. Kleinschalige camping. Aardige behulpzame eigenaren. Ze zijn de camping volop aan het opknappen, oa. het zwembad. Je hebt 2 gedeeltes, 1 gedeelte met de goedkopere caravans en de vaste jaarplekken, deze staan in rijtjes opgesteld daardoor oogt dit gedeelte rommelig en niet gezellig. Zou voor het ander gedeelte kiezen, daar staan de luxere caravans. Deze staan ook gezelliger opgesteld en hier is ook een speelveld voor de kinderen. Snackbar prima, eten restaurantje (2 tafels)ook lekker, maar totaal niet gezellig dit heeft nog wel een opknapbeurtje nodig oogt gedateerd. Goede broodjesservice!

• 5Eetgelegenheden

• 2018
    4Jeroen30-08-2018

Zwembad was prima, maar verder een afrader.

Met bijna elke dag rond 30 graden was het zwembad zeer welkom. De kinderen vonden de animatie leuk. Het in- en uitchecken ging snel en vriendelijk.

We raden deze camping echter niet aan. Geen mooie plek. Tenten en stacaravans staan erg dicht op elkaar. Nauwelijks ruimte voor een rustig eigen plekje of privacy. En ook geen schaduw. Maar het grootste nadeel is wel de herrie. Pal naast de camping staat iets van een jongerenbar, waar meerdere avonden in de week tot heel laat (1 a 2 uur) hard muziek werd gedraaid. En als klap op de vuurpijl was er ons laatste weekend een rave-festival op ongeveer 1 km van de camping. Dit laatste was hopelijk toeval. Ook waren sommigen campinggasten tot laat luidruchtig; hierop werd niet ingegrepen, dus je moest zelf je tent uit als je het zat was.

We hebben veel in de omgeving gewandeld, en dat beviel eigenlijk altijd erg goed. Maar dat is overal in de Ardennen zo. Volgende keer zeker een andere camping.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Christine Callens10-08-2018

SUPER!!!!!!!!!!!

Alles wat we nodig hadden voor een leuke vakantie was aanwezig. De eigenaars en hun team doen echt hun uiterste best om deze familiecamping uit te baten! Is zeker een aanrader! Klantvriendelijkheid 10+, als je iets vraagt, ben je direct bediend zowel informatief als benodigdheden zoals een bbq. Zeker voor herhaling vatbaar! We zijn sinds vorige week terug maar missen het nu al!

• 9Eetgelegenheden

• 2017
    9Familie russner27-08-2017

Leuke Camping met aardige mensen....

Een leuke camping voor jong en oud en genoeg te doen met kinderen. De omgeving is erg mooi en genoeg te doen. Voor de zeikerds onder ons.... je ken niet verwachten dat je in een 4 sterren hotel zit op een camping dus dat gezeik over beestjes en ongedierte hoort eenmaal op een camping..... Als we een probleem hadden werd dat gelijk verholpen de mensen waren vriendelijk en het animatie team erg leuk... Zeker een aanrader hopenlijk snel Mei 2018 dan weer 10 dagen erheen met mijn gezin..

Familie Russner

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 9De Schrijver Anne-Marie25-08-2017

Leuke vakantie

Supervakantie gehad met vriendin en onze kleinkinderen ! Personeel en eigenaar steeds beschikbaar en heel vriendelijk en heel kindgericht ! Ideale camping met kinderen; een dikke merci aan het animatieteam !!!

• 9Eetgelegenheden

• 4Fam. Post21-08-2017

zonde van je geld, maar mooie omgeving

personeel is erg aanwezig rondom de receptie lachen en koffiedrinken. je hoor daar alle problemen van de camping... lekker professioneel. Had liever gezien dat ze de caravans beter schoon maakte of, de het speeltuindje een likje verf gaven. douchen is een ramp daar voor een euro mag je 2 minuten onder een lauw / koud pis straaltje staan, en je kleding wordt natter dan de lichaam.. afwassen is al niet leuk, maar hier moet je er nog 20 cent voor betalen ook. bij de trekkers veldjes zag het er netjes uit. echter als je de anderen kant van de camping op loopt, denk je dat je op camping oranje ben beland. daar wil je, je kinderen niet alten lopen.

Tip voor de camping: zorg dat je personeel niet loopt te lullen maar te werken. zorg dat het gedeelte camping oranje weer netjes is. zorg dat je een normale douche krijgt. ga AUB een pot verf kopen en verf die speeltuin, en sluit dat smerige zwembad.

• 5Staat v/h sanitair

• 4Marissa17-08-2017

Wij gaan hier niet meer naartoe

+Animatieteam enthousiast +Buitenzwembad altijd leuk voor kinderen +Aardig speeltuintje

• Caravan stonk, maar vooral het toilet, dat stonk vreselijk
    • Zelf de caravan eerst van boven tot onder schoongemaakt
    • Er zaten 2 lekken in de caravan, hier werd niets mee gedaan
    • Het zag er ook onverzorgd uit, een tuinstoel met gebroken poot lag in het tuintje samen met een verroest wasrekje.
    • 1Staat v/h sanitair

• 9Fam Van de Leijgraaf-Bouman16-08-2017

Tweede thuis

Weer een dike twee weken op Oos Heem verbleven en het weer heerlijk gehad. Ondanks het mindere weer vermaakten we ons prima, genoeg op de camping en omgeving te doen. Een pluim voor het personeel dat naast heel prettige ook een keer een heel naar voorval moest begeleiden, dit hebben ze heel goed gedaan. Ook volgend jaar zijn we er weer bij bij sneeuw wellicht eerder. Bedankt weer.

• 7Eetgelegenheden

15 tips over Camping Oos Heem

• Nel, 01-06-2014

Omdat de camping hoger ligt (500m) is het 's avonds / 's nachts kouder. Neem een extra trui / fleece deken mee. Het dekbed in de caravan was te dun.

• Martijn Grootscholten, 05-05-2014

De stacaravans 13 en 14 hebben een vrij uitzicht en liggen niet verstopt in een laantje.

• jolandavd westerlo, 07-05-2014

het is een rustgevende omgeving

2 vragen over Camping Oos Heem

• Inge, 20-08-2013

meivakantie

Wij zijn een familie met 2 tieners van 15 jaar en 2 honden. Wij willen graag voor 1 week een stacaravan huren in de meivakantie (2014). Is er voldoende te beleven voor tieners (animatie in meivakantie?) en zijn er voldoende leeftijdgenoten? Zijn onze 2 honden welkom op de camping en in de huuraccommodatie? Zijn er voldoende wandelmogelijkheden direct in de omgeving van de camping?

Jennifer, 18-01-2016

Hallo een vraag, zijn er in de buurt ook markten? Wij zijn nl frankrijk gewend... Vorig jaar Duitsland bezocht, geen 1 markt gevonden... Hebben ze dat hier wel?

Edwin, 21-08-2013

Hoi Inge,

wij zijn afgelopen mei vakantie bij Ted en Rita (eigenaren) geweest we hebben ook 2 kinderen in de leeftijd van 13 en 15 animatie is er nog niet alleen in de zomervakantie maar je kunt je prima vermaken in de omgeving wij hadden niet zo mooi weer dus niet veel buiten gezeten. Ted heeft ons wat tips gegeven om in de omgeving te bekijken bijvoorbeeld in Eupen bij een chocoladefabriek en we hebben gefietst in de omgeving dagje naar Monschau de omgeving van de camping is erg mooi,rustig en schoon. Het is altijd lastig want ik weet niet wat jullie verwachten en leuk vinden maar ondanks de kou hebben wij een super vakantie gehad bij Camping Oos Heem

• L.zwanenburg, 02-08-2013

camperen

Wij willen graag van 18 aug tot 30 aug met de caravan komen is er plaats en wat is het tarief alvast bedankt.

hubert van de Westerlo , 03-05-2014

Voor info www.campingoosheem.be daar vinden jullie alles van in en om de camping

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig