Camping Oos Heem

90 reviews over Camping Oos Heem in het Nederlands

Fantastisch!

Fam. Intven
19-7-2019

Gastvrije beheerders, fijne camping met mooi vernieuwd overdekt zwembad. Goede service en genoeg faciliteiten. Top camping !!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Fantastisch!

Sabine
7-7-2019

De camping ligt in een prachtig gebied waar je veel mogelijkheden hebt om te wandelen en te fietsen. Je kan vanuit de camping ook gemakkelijk een uitstapje maken naar Luxemburg of Duitsland. Wij werden heel vriendelijk opgevangen bij aankomst en kregen een hele hoop leuke tips wat we in de buurt konden zien en doen met twee jonge kinderen. Al het personeel is erg vriendelijk waardoor je je welkom voelt op de camping. De camping ziet er netjes en verzorgd uit met een mooie speeltuin en mooie verwarmde zwembaden. Op het terras kan je bijvoorbeeld's avonds heerlijk een hapje eten, het eten is lekker een zeker niet te duur. Wij zaten nu voor het hoogseizoen waardoor het lekker rustig was op de camping.
De caravan was netjes en ruim, ietwat stoffig zo na de winter. Mooie badkamer die bovenal schoon was. Alleen de matrassen in de kinderkamer zouden een top matras of nieuw matras kunnen gebruiken, de vering voelde je erg goed zitten.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
camping oos heem, zaakvoerder, 11-7-2019

bedankt voor uw reactie en hopen u in de toekomst nogmaals te zien op camping oos heem

Kleinschalige gastvrije camping!

Mootje
24-5-2019

Eind April een weekend in Caravan Basic Luxe 6pp. (niet te doen hoor ,voor 6 personen) geweest. Caravan is gedateerd maar daar is de prijs ook naar, was wel schoon. Let op! De caravan is niet geisoleerd, heeft geen dubbelglas de gaskachel krijgt de slaapkamers en badkamer niet warm. En in het voorseizoen is het 's nachts heel koud in de Ardennen.. Kleinschalige camping. Aardige behulpzame eigenaren. Ze zijn de camping volop aan het opknappen, oa. het zwembad. Je hebt 2 gedeeltes, 1 gedeelte met de goedkopere caravans en de vaste jaarplekken, deze staan in rijtjes opgesteld daardoor oogt dit gedeelte rommelig en niet gezellig. Zou voor het ander gedeelte kiezen, daar staan de luxere caravans. Deze staan ook gezelliger opgesteld en hier is ook een speelveld voor de kinderen. Snackbar prima, eten restaurantje (2 tafels)ook lekker, maar totaal niet gezellig dit heeft nog wel een opknapbeurtje nodig oogt gedateerd. Goede broodjesservice!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

ACSI Eurocampings

Zwembad was prima, maar verder een afrader.

Jeroen
30-8-2018

Met bijna elke dag rond 30 graden was het zwembad zeer welkom. De kinderen vonden de animatie leuk. Het in- en uitchecken ging snel en vriendelijk.

We raden deze camping echter niet aan. Geen mooie plek. Tenten en stacaravans staan erg dicht op elkaar. Nauwelijks ruimte voor een rustig eigen plekje of privacy. En ook geen schaduw. Maar het grootste nadeel is wel de herrie. Pal naast de camping staat iets van een jongerenbar, waar meerdere avonden in de week tot heel laat (1 a 2 uur) hard muziek werd gedraaid. En als klap op de vuurpijl was er ons laatste weekend een rave-festival op ongeveer 1 km van de camping. Dit laatste was hopelijk toeval. Ook waren sommigen campinggasten tot laat luidruchtig; hierop werd niet ingegrepen, dus je moest zelf je tent uit als je het zat was.

We hebben veel in de omgeving gewandeld, en dat beviel eigenlijk altijd erg goed. Maar dat is overal in de Ardennen zo. Volgende keer zeker een andere camping.

SUPER!!!!!!!!!!!

Christine Callens
10-8-2018

Alles wat we nodig hadden voor een leuke vakantie was aanwezig. De eigenaars en hun team doen echt hun uiterste best om deze familiecamping uit te baten! Is zeker een aanrader! Klantvriendelijkheid 10+, als je iets vraagt, ben je direct bediend zowel informatief als benodigdheden zoals een bbq. Zeker voor herhaling vatbaar! We zijn sinds vorige week terug maar missen het nu al!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Leuke Camping met aardige mensen....

Familie russner
27-8-2017

Een leuke camping voor jong en oud en genoeg te doen met kinderen. De omgeving is erg mooi en genoeg te doen. Voor de zeikerds onder ons.... je ken niet verwachten dat je in een 4 sterren hotel zit op een camping dus dat gezeik over beestjes en ongedierte hoort eenmaal op een camping..... Als we een probleem hadden werd dat gelijk verholpen de mensen waren vriendelijk en het animatie team erg leuk... Zeker een aanrader hopenlijk snel Mei 2018 dan weer 10 dagen erheen met mijn gezin..

Familie Russner

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Kleine camping met fijne sfeer

Leo
26-8-2017

Dit jaar op weg naar het Zwarte Woud 3 dagen op Oos Heem gestaan. Kleinschalige camping met een fijne, gemoedelijke sfeer. Er heerst rust op de camping wat ons zeer aanspreekt. Het animatieteam krijgt van ons een dikke pluim! Het team opereert proactief en komt naar de kinderen/gasten toe om deze te enthousiasmeren voor de activiteiten. Sanitaire voorzieningen niet hypermodern maar worden goed schoongehouden. Wat wij zelf persoonlijk jammer vinden is het betalen voor douchen en warm water voor de afwas. Wij betalen liever iets meer campinggeld met hierin gedisconteerd vrij gebruik van douche.

Leuke vakantie

De Schrijver Anne-Marie
25-8-2017

Supervakantie gehad met vriendin en onze kleinkinderen ! Personeel en eigenaar steeds beschikbaar en heel vriendelijk en heel kindgericht ! Ideale camping met kinderen; een dikke merci aan het animatieteam !!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

zonde van je geld, maar mooie omgeving

Fam. Post
21-8-2017

personeel is erg aanwezig rondom de receptie lachen en koffiedrinken. je hoor daar alle problemen van de camping... lekker professioneel. Had liever gezien dat ze de caravans beter schoon maakte of, de het speeltuindje een likje verf gaven. douchen is een ramp daar voor een euro mag je 2 minuten onder een lauw / koud pis straaltje staan, en je kleding wordt natter dan de lichaam.. afwassen is al niet leuk, maar hier moet je er nog 20 cent voor betalen ook. bij de trekkers veldjes zag het er netjes uit. echter als je de anderen kant van de camping op loopt, denk je dat je op camping oranje ben beland. daar wil je, je kinderen niet alten lopen.

Tip voor de camping: zorg dat je personeel niet loopt te lullen maar te werken. zorg dat het gedeelte camping oranje weer netjes is. zorg dat je een normale douche krijgt. ga AUB een pot verf kopen en verf die speeltuin, en sluit dat smerige zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Wij gaan hier niet meer naartoe

Marissa
17-8-2017

+Animatieteam enthousiast +Buitenzwembad altijd leuk voor kinderen +Aardig speeltuintje

• Caravan stonk, maar vooral het toilet, dat stonk vreselijk
  • Zelf de caravan eerst van boven tot onder schoongemaakt
  • Er zaten 2 lekken in de caravan, hier werd niets mee gedaan
  • Het zag er ook onverzorgd uit, een tuinstoel met gebroken poot lag in het tuintje samen met een verroest wasrekje.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oos Heem in Deidenberg (gem.Amel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oos Heem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.