Camping Oos Heem

29 reviews over Camping Oos Heem in het Nederlands

Fantastisch!

Fam. Intven
19-7-2019

Gastvrije beheerders, fijne camping met mooi vernieuwd overdekt zwembad. Goede service en genoeg faciliteiten. Top camping !!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Kleine camping met fijne sfeer

Leo
26-8-2017

Dit jaar op weg naar het Zwarte Woud 3 dagen op Oos Heem gestaan. Kleinschalige camping met een fijne, gemoedelijke sfeer. Er heerst rust op de camping wat ons zeer aanspreekt. Het animatieteam krijgt van ons een dikke pluim! Het team opereert proactief en komt naar de kinderen/gasten toe om deze te enthousiasmeren voor de activiteiten. Sanitaire voorzieningen niet hypermodern maar worden goed schoongehouden. Wat wij zelf persoonlijk jammer vinden is het betalen voor douchen en warm water voor de afwas. Wij betalen liever iets meer campinggeld met hierin gedisconteerd vrij gebruik van douche.

eens maar nooit meer

Loes
27-8-2016

What you see is what you get op deze camping. Camping ligt direct aan een doorgaande weg die als racebaan wordt gebruikt. De camping wordt door eigenaar en personeel als circuit gebruikt met golfkarretjes. Op 25 meter een café waar vaak heel veel geluidsoverlast van zeer luide muziek en gasten is. Animatieteam leuk voor kinderen rond de 5 jaar, boven deze leeftijd worden ze afstandelijk en zijn verre van enthousiast/spontaan (’t is dat ’t moet). Sanitair veroudert en wordt slechts 1 keer per dag schoongemaakt, zwembad koud maar wel schoon. Op het terras vind je vaak al het personeel roddelend en veel rokend bij elkaar hangen. Voor uitstapjes moet je vaak verder weg. Op het terras veel ‘hang’jeugd i.v.m. de wifi waardoor rustig zitten/eten bijna onmogelijk wordt. Het eten in de cafetaria is kant en klaar diepvries gebeuren. Wij geven de voorkeur aan kleinere basic campings maar Oosheem is –basic.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super leuke , gemoedelijke camping

Familie Metz
20-8-2016

Het is een familie camping die niet groot waardoor je gemakkelijk contact maakt met andere gasten. De eigenaren zorgen ervoor dat iedereen het naar zijn zin heeft en staan altijd voor de gasten klaar. De animatie is goed verzorgd en elke dag is er een leuk programma.

gastvrije, kindvriendelijke camping.

Fam. Zijlstra/ Terlien
15-8-2016

Camping Oos Heem wordt gerund door vriendelijke mensen. Op de camping kan je lekker eten en een bakkie of drankje doen. Voor de kinderen is er een animatieteam die leuke dingen organiseren. Het sanitair is erg schoon en wordt elke dag schoon gemaakt. Er hangt een gemoedelijke sfeer op de camping. Enig minpuntje vonden wij een aantal lokale bewoners die dagelijks op het terras te vinden waren en er onverzorgd bij zaten. Verder vinden wij deze camping echt een aanrader voor zowel jong als oud.

Geweldig mooie camping op een super mooie plek

Patricia wammers
15-8-2016

Personeel is super vriendelijk en je hoeft maar wat te vragen en het word geregeld. 1e nacht was het erg koud en na het aangeven kregen we gelijk extra dekens. Eten was heel goedkoop en super lekker.

Ted en Rita bedankt .

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Gezellig

Fam. Van der werf
29-7-2016

Gezellige familiecamping. Met leuke uitstapjes in nabije omgeving

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Hier nooit meer!

ontevreden gast
24-3-2016

Kleine camping, veel vaste gasten die over alles en iedereen roddelen, zelfs het personeel zijn een deel van deze vaste gasten. Eten op overdekte terras is om droevig van te worden, niet alleen qua eten maar ook hygiëne. Een vieze ruime, vuile tafels, vensterbank vol dode vliegen. Rustig eten is er niet bij door de jongelui die er hangen ivm WiFi die ze alleen daar kunnen ontvangen. Op het terras staan vieze doorgezakte bankjes en 2 tafels waar je aan kan zitten, als deze niet vol zitten met rokend personeel. De eigenaren zijn soms schaamteloos onvriendelijk, in het bijzijn van de gasten, tegen het touroperator personeel die hun stinkende best doen het de kindertjes naar het zin te maken! De eigenaresse kijkt de gehele dag chagrijnig! Sanitair gebouw wordt te weinig schoon gemaakt, 1x per dag. wc rol kun je bij de bar pakken die iedereen vast pakt en op de grond moet zetten omdat er geen ophang mogelijkheid is. Hier nooit meer!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Vriendelijk, behulpzaam, netjes!!!

marielle
3-5-2014

We zijn erg tevreden over camping Oos Heem. Erg vriendelijke en behulpzame eigenaren en personeel. Prachtige omgeving met veel mogelijkheden. Lekker eten en gezellige gemoedelijke sfeer op het terras. Dit alles tegen zeer vriendelijke prijzen. Zeker ook voor de wandelaar en fietser meer dan de moeite waard.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ik kom zeker nog eens terug .

dirinck b
29-9-2013

zeer goed gelegen .en zeer goed personneel .

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Sep 27 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oos Heem in Deidenberg (gem.Amel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oos Heem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.