Camping Oos Heem

46 reviews over Camping Oos Heem in het Nederlands

Fantastisch!

Fam. Intven
19-7-2019

Gastvrije beheerders, fijne camping met mooi vernieuwd overdekt zwembad. Goede service en genoeg faciliteiten. Top camping !!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Fijne, gemoedelijke camping. Niks moet, veel mag😁

Petra van Hulsen
30-6-2019

Toegankelijk voor honden. Een aantal MX-5 Mazda rijders komt hier een maal per jaar samen om gezellig met elkaar te eten, routes te rijden in de prachtige Ardennen en om gezellig samen te zijn. Ook andere gasten zijn dan aanwezig. Een heerlijke bbq op zaterdag, rondrit met Ted, de eigenaar en ook Mazda MX5 eigenaar, op zondag, maakt het een weergaloos weekend, met Ted en Rita als bijzonder fijne gastheer en gastvrouw. Jullie zijn hartverwarmend. De camping is mooi, mooie ligging, leuk nieuw zwembad, fijn eten, mooi hanteerbare prijzen... wat een genot. Alles klopt👍😘

Gereisd Met partner in juni 2019
camping oos heem, zaakvoerder, 4-7-2019

bedankt voor je reactie wij hebben het ook een super weekend gevonden op naar de 4e editie MX5 weekend in de Ardennen

Volgend jaar weer!

Moraal
27-8-2018

Super gastvriendelijk team! Als er iets was werd het per direct door het team geregeld. Verder was het super gezellig om bij het restaurant een drankje of een hapje te doen. Het sanitair zag er prima uit! Prima camping om te verblijven voor een weekendje Formule 1. Er werden shuttlebusjes ingeschakeld voor vervoer naar het circuit, verder werd er een barbeque georganiseerd. Alles werd top geregeld, bravo!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Top!!!!!!!!!

P Koenders
19-8-2018

Wat een prachtige omgeving en wat een rust Goede ligging voor diverse uitstapjes. Zeer klantvriendelijk!!! Hapje drankje en zelfs een lekkere maaltijd het is er allemaal. Wij komen zeker terug het is een echte aanrader

Gereisd Met partner in augustus 2018

Zeer leuke tijd gehad!

Elfried en Piet
3-5-2018

De mensen van de camping nemen hier echt de tijd voor je. Ze vinden het belangrijk dat je het goed naar je zin hebt. Iedereen zeer vriendelijk en betrokken. Wanneer het echt nodig is staan ze voor je klaar! Op het eind nog heerlijk gegeten. De omgeving nodigt uit om te wandelen, fietsen en er op uit te trekken. Prachtige landschappen.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kleine camping met fijne sfeer

Leo
26-8-2017

Dit jaar op weg naar het Zwarte Woud 3 dagen op Oos Heem gestaan. Kleinschalige camping met een fijne, gemoedelijke sfeer. Er heerst rust op de camping wat ons zeer aanspreekt. Het animatieteam krijgt van ons een dikke pluim! Het team opereert proactief en komt naar de kinderen/gasten toe om deze te enthousiasmeren voor de activiteiten. Sanitaire voorzieningen niet hypermodern maar worden goed schoongehouden. Wat wij zelf persoonlijk jammer vinden is het betalen voor douchen en warm water voor de afwas. Wij betalen liever iets meer campinggeld met hierin gedisconteerd vrij gebruik van douche.

eens maar nooit meer

Loes
27-8-2016

What you see is what you get op deze camping. Camping ligt direct aan een doorgaande weg die als racebaan wordt gebruikt. De camping wordt door eigenaar en personeel als circuit gebruikt met golfkarretjes. Op 25 meter een café waar vaak heel veel geluidsoverlast van zeer luide muziek en gasten is. Animatieteam leuk voor kinderen rond de 5 jaar, boven deze leeftijd worden ze afstandelijk en zijn verre van enthousiast/spontaan (’t is dat ’t moet). Sanitair veroudert en wordt slechts 1 keer per dag schoongemaakt, zwembad koud maar wel schoon. Op het terras vind je vaak al het personeel roddelend en veel rokend bij elkaar hangen. Voor uitstapjes moet je vaak verder weg. Op het terras veel ‘hang’jeugd i.v.m. de wifi waardoor rustig zitten/eten bijna onmogelijk wordt. Het eten in de cafetaria is kant en klaar diepvries gebeuren. Wij geven de voorkeur aan kleinere basic campings maar Oosheem is –basic.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super leuke , gemoedelijke camping

Familie Metz
20-8-2016

Het is een familie camping die niet groot waardoor je gemakkelijk contact maakt met andere gasten. De eigenaren zorgen ervoor dat iedereen het naar zijn zin heeft en staan altijd voor de gasten klaar. De animatie is goed verzorgd en elke dag is er een leuk programma.

gastvrije, kindvriendelijke camping.

Fam. Zijlstra/ Terlien
15-8-2016

Camping Oos Heem wordt gerund door vriendelijke mensen. Op de camping kan je lekker eten en een bakkie of drankje doen. Voor de kinderen is er een animatieteam die leuke dingen organiseren. Het sanitair is erg schoon en wordt elke dag schoon gemaakt. Er hangt een gemoedelijke sfeer op de camping. Enig minpuntje vonden wij een aantal lokale bewoners die dagelijks op het terras te vinden waren en er onverzorgd bij zaten. Verder vinden wij deze camping echt een aanrader voor zowel jong als oud.

Geweldig mooie camping op een super mooie plek

Patricia wammers
15-8-2016

Personeel is super vriendelijk en je hoeft maar wat te vragen en het word geregeld. 1e nacht was het erg koud en na het aangeven kregen we gelijk extra dekens. Eten was heel goedkoop en super lekker.

Ted en Rita bedankt .

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oos Heem in Deidenberg (gem.Amel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oos Heem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.