Camping Oos Heem

8.3Fantastisch

België, Luik, Deidenberg (gem.Amel)

8.3Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

160 reviews over Camping Oos Heem

• 8Fam. Voortman25-08-2019

Gezellig!!

Leuke gezellige familie camping. Personeel is erg vriendelijk. Wij gaan in principe nooit 2x naar een zelfde camping, maar dit jaar zijn wij voor het 2e jaar naar deze camping geweest. Bij aankomt wordt je meteen weer vriendelijk ontvangen. Ze geven je het gevoel dat ze oprecht blij zijn je weer te zien. Camping ligt in een mooie omgeving. Vanaf de camping ben je ook zo Luxemburg en Duitsland. De eigenaar kan je goed informeren over alle leuke uitjes in de buurt. Het is zeker een aanrader. Op de camping zelf is ook (in het hoogseizoen) voldoende te doen voor alle leeftijden.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Fam. Intven19-07-2019

Fantastisch!

Gastvrije beheerders, fijne camping met mooi vernieuwd overdekt zwembad. Goede service en genoeg faciliteiten. Top camping !!

ted schmidt, zaakvoerder, 15-08-2019

fijn dat jullie het naar het zin hebben gehad en misschien tot de volgende keer.

• 2017
    8Leo26-08-2017

Kleine camping met fijne sfeer

Dit jaar op weg naar het Zwarte Woud 3 dagen op Oos Heem gestaan. Kleinschalige camping met een fijne, gemoedelijke sfeer. Er heerst rust op de camping wat ons zeer aanspreekt. Het animatieteam krijgt van ons een dikke pluim! Het team opereert proactief en komt naar de kinderen/gasten toe om deze te enthousiasmeren voor de activiteiten. Sanitaire voorzieningen niet hypermodern maar worden goed schoongehouden. Wat wij zelf persoonlijk jammer vinden is het betalen voor douchen en warm water voor de afwas. Wij betalen liever iets meer campinggeld met hierin gedisconteerd vrij gebruik van douche.

• 7Staat v/h sanitair

• Oude reviews

5Loes27-08-2016

eens maar nooit meer

What you see is what you get op deze camping. Camping ligt direct aan een doorgaande weg die als racebaan wordt gebruikt. De camping wordt door eigenaar en personeel als circuit gebruikt met golfkarretjes. Op 25 meter een café waar vaak heel veel geluidsoverlast van zeer luide muziek en gasten is. Animatieteam leuk voor kinderen rond de 5 jaar, boven deze leeftijd worden ze afstandelijk en zijn verre van enthousiast/spontaan (’t is dat ’t moet). Sanitair veroudert en wordt slechts 1 keer per dag schoongemaakt, zwembad koud maar wel schoon. Op het terras vind je vaak al het personeel roddelend en veel rokend bij elkaar hangen. Voor uitstapjes moet je vaak verder weg. Op het terras veel ‘hang’jeugd i.v.m. de wifi waardoor rustig zitten/eten bijna onmogelijk wordt. Het eten in de cafetaria is kant en klaar diepvries gebeuren. Wij geven de voorkeur aan kleinere basic campings maar Oosheem is –basic.

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 10Familie Metz20-08-2016

Super leuke , gemoedelijke camping

Het is een familie camping die niet groot waardoor je gemakkelijk contact maakt met andere gasten. De eigenaren zorgen ervoor dat iedereen het naar zijn zin heeft en staan altijd voor de gasten klaar. De animatie is goed verzorgd en elke dag is er een leuk programma.

• 8Fam. Zijlstra/ Terlien15-08-2016

gastvrije, kindvriendelijke camping.

Camping Oos Heem wordt gerund door vriendelijke mensen. Op de camping kan je lekker eten en een bakkie of drankje doen. Voor de kinderen is er een animatieteam die leuke dingen organiseren. Het sanitair is erg schoon en wordt elke dag schoon gemaakt. Er hangt een gemoedelijke sfeer op de camping. Enig minpuntje vonden wij een aantal lokale bewoners die dagelijks op het terras te vinden waren en er onverzorgd bij zaten. Verder vinden wij deze camping echt een aanrader voor zowel jong als oud.

• 10Patricia wammers15-08-2016

Geweldig mooie camping op een super mooie plek

Personeel is super vriendelijk en je hoeft maar wat te vragen en het word geregeld. 1e nacht was het erg koud en na het aangeven kregen we gelijk extra dekens. Eten was heel goedkoop en super lekker.

Ted en Rita bedankt .

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 8Fam. Van der werf29-07-2016

Gezellig

Gezellige familiecamping. Met leuke uitstapjes in nabije omgeving

• 4ontevreden gast24-03-2016

Hier nooit meer!

Kleine camping, veel vaste gasten die over alles en iedereen roddelen, zelfs het personeel zijn een deel van deze vaste gasten. Eten op overdekte terras is om droevig van te worden, niet alleen qua eten maar ook hygiëne. Een vieze ruime, vuile tafels, vensterbank vol dode vliegen. Rustig eten is er niet bij door de jongelui die er hangen ivm WiFi die ze alleen daar kunnen ontvangen. Op het terras staan vieze doorgezakte bankjes en 2 tafels waar je aan kan zitten, als deze niet vol zitten met rokend personeel. De eigenaren zijn soms schaamteloos onvriendelijk, in het bijzijn van de gasten, tegen het touroperator personeel die hun stinkende best doen het de kindertjes naar het zin te maken! De eigenaresse kijkt de gehele dag chagrijnig! Sanitair gebouw wordt te weinig schoon gemaakt, 1x per dag. wc rol kun je bij de bar pakken die iedereen vast pakt en op de grond moet zetten omdat er geen ophang mogelijkheid is. Hier nooit meer!

• 4Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

• 8marielle03-05-2014

Vriendelijk, behulpzaam, netjes!!!

We zijn erg tevreden over camping Oos Heem. Erg vriendelijke en behulpzame eigenaren en personeel. Prachtige omgeving met veel mogelijkheden. Lekker eten en gezellige gemoedelijke sfeer op het terras. Dit alles tegen zeer vriendelijke prijzen. Zeker ook voor de wandelaar en fietser meer dan de moeite waard.

• 8Staat v/h sanitair

15 tips over Camping Oos Heem

• Nel, 01-06-2014

Omdat de camping hoger ligt (500m) is het 's avonds / 's nachts kouder. Neem een extra trui / fleece deken mee. Het dekbed in de caravan was te dun.

• Martijn Grootscholten, 05-05-2014

De stacaravans 13 en 14 hebben een vrij uitzicht en liggen niet verstopt in een laantje.

• jolandavd westerlo, 07-05-2014

het is een rustgevende omgeving

2 vragen over Camping Oos Heem

• Inge, 20-08-2013

meivakantie

Wij zijn een familie met 2 tieners van 15 jaar en 2 honden. Wij willen graag voor 1 week een stacaravan huren in de meivakantie (2014). Is er voldoende te beleven voor tieners (animatie in meivakantie?) en zijn er voldoende leeftijdgenoten? Zijn onze 2 honden welkom op de camping en in de huuraccommodatie? Zijn er voldoende wandelmogelijkheden direct in de omgeving van de camping?

Jennifer, 18-01-2016

Hallo een vraag, zijn er in de buurt ook markten? Wij zijn nl frankrijk gewend... Vorig jaar Duitsland bezocht, geen 1 markt gevonden... Hebben ze dat hier wel?

Edwin, 21-08-2013

Hoi Inge,

wij zijn afgelopen mei vakantie bij Ted en Rita (eigenaren) geweest we hebben ook 2 kinderen in de leeftijd van 13 en 15 animatie is er nog niet alleen in de zomervakantie maar je kunt je prima vermaken in de omgeving wij hadden niet zo mooi weer dus niet veel buiten gezeten. Ted heeft ons wat tips gegeven om in de omgeving te bekijken bijvoorbeeld in Eupen bij een chocoladefabriek en we hebben gefietst in de omgeving dagje naar Monschau de omgeving van de camping is erg mooi,rustig en schoon. Het is altijd lastig want ik weet niet wat jullie verwachten en leuk vinden maar ondanks de kou hebben wij een super vakantie gehad bij Camping Oos Heem

• L.zwanenburg, 02-08-2013

camperen

Wij willen graag van 18 aug tot 30 aug met de caravan komen is er plaats en wat is het tarief alvast bedankt.

hubert van de Westerlo , 03-05-2014

Voor info www.campingoosheem.be daar vinden jullie alles van in en om de camping

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig