Camping Oos Heem

8.3Fantastisch

België, Luik, Deidenberg (gem.Amel)

8.3Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

160 reviews over Camping Oos Heem

• 8Wim09-12-2008

Voor herhaling vatbaar.

Afgelopen seizoen hier geweest. Prima vakantie gehad. Lekker rustig. Caravan gehuurd en daar was niets mis mee. Je kunt er uitstekende mountainbikes huren.

• 5Staat v/h sanitair

• 9Frank de Ruyter30-09-2008

een ECHTE aanrader

Wij hebben een stacaravan gehuurd van de camping zelf, deze is echt luxe te noemen. Met alles erbij, dekbedden en beddegoed, TV met nederlandse zenders etc. Zijn een stuk luxer als die van een firma. Recreatieteam in juli en augustus is TOP. Uitstapjes genoeg te doen. Op receptie krijg je alle informatie. Heel vriendelijk

• 8g.hisgen25-08-2008

gemoedelijke camping

Gemoedelijke camping. Voldoende animatie voor alle leeftijden . De omgeving nodigt uit voor vele wandelingen;je kan de auto laten staan. De mobilhome van v Dijk was okee. Maar ik zou "luxe"er niet voor willen zetten. Kortom: wil je lekker wandelen en heb je niet zoveel behoefte aan alleen maar zon en allinclusive dan zit je bij OOs Heem goed. fam. Meulenbeek-Hisgen

• 10Wim de Jong11-05-2008

Kleine rustige camping in de hoge Ardennen. Tussen Malmedy en st'Vith. Heel goed voor wandelaars en fietsers. Prettige mensen. In herberg de Paljas kun je er goed eten en drinken met een leuk terras. Wij hebben er een caravan gehuurd van de Fam. v. Dijk die erg goed was met alles er op en er aan. We willen metéén weer terug.

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 9Ansje Janssen05-02-2008

Kleine heerlijk rustige camping van waaruit je makkelijk in Duitsland (Eifel) en luxemburg komt. Goede wandel mogelijkheden en er loop een prachtig wandel/fietspad direct langs de camping zonder verkeer! Wij hadden er een goed verzorgde stacaravan gehuurd met douche w.c. en t.v. bij van Dijk. Van het sanitair weet ik alleen dat het goed werd bijgehouden. Naast de camping ligt Herberg de Paljas. Heel gezellig! In juli toen wij er waren was er een recreatie team actief waar de kinderen veel gebruik van maakte. Wij komen hier beslist weer terug!

• 9Eetgelegenheden

• 8Tiny v. Vorselen10-09-2007

Hallo, Huren hier al vele jaren een stacaravan van van Dijk. Altijd goed schoon en goedkoop ! vooral buiten seizoen. Wij komen voor rust, maar voor de kinderen wordt heelveel gedaan. Ook in het hoog seizoen is het hier rustig en dat kan ik niet van iedere camping zeggen. Van af camping Oos Heem kunt u heelgoed naar Duitsland (15 min.) en Luxemburg (20 min.) Ook de fietsen kunnen mee want er loop een toeristies wandel/fiets pad direct langs de camping waarop je geen last hebt van het verkeer. Het klinkt misschien vreemd maar ik heb het al minstens 20 keer gefietst en vindt het nog steeds de Ardennen op zijn best. Deze camping vinden wij een aanrader !! Groetjes van Tiny v. Vorselen

• 10Eetgelegenheden

• 8Bjorn van der Ham27-07-2007

geweldig animatieteam ook voor oudere jeugd, prima cafetaria en terras, aanrader voor gezinnen met kinderen

15 tips over Camping Oos Heem

• Nel, 01-06-2014

Omdat de camping hoger ligt (500m) is het 's avonds / 's nachts kouder. Neem een extra trui / fleece deken mee. Het dekbed in de caravan was te dun.

• Martijn Grootscholten, 05-05-2014

De stacaravans 13 en 14 hebben een vrij uitzicht en liggen niet verstopt in een laantje.

• jolandavd westerlo, 07-05-2014

het is een rustgevende omgeving

2 vragen over Camping Oos Heem

• Inge, 20-08-2013

meivakantie

Wij zijn een familie met 2 tieners van 15 jaar en 2 honden. Wij willen graag voor 1 week een stacaravan huren in de meivakantie (2014). Is er voldoende te beleven voor tieners (animatie in meivakantie?) en zijn er voldoende leeftijdgenoten? Zijn onze 2 honden welkom op de camping en in de huuraccommodatie? Zijn er voldoende wandelmogelijkheden direct in de omgeving van de camping?

Jennifer, 18-01-2016

Hallo een vraag, zijn er in de buurt ook markten? Wij zijn nl frankrijk gewend... Vorig jaar Duitsland bezocht, geen 1 markt gevonden... Hebben ze dat hier wel?

Edwin, 21-08-2013

Hoi Inge,

wij zijn afgelopen mei vakantie bij Ted en Rita (eigenaren) geweest we hebben ook 2 kinderen in de leeftijd van 13 en 15 animatie is er nog niet alleen in de zomervakantie maar je kunt je prima vermaken in de omgeving wij hadden niet zo mooi weer dus niet veel buiten gezeten. Ted heeft ons wat tips gegeven om in de omgeving te bekijken bijvoorbeeld in Eupen bij een chocoladefabriek en we hebben gefietst in de omgeving dagje naar Monschau de omgeving van de camping is erg mooi,rustig en schoon. Het is altijd lastig want ik weet niet wat jullie verwachten en leuk vinden maar ondanks de kou hebben wij een super vakantie gehad bij Camping Oos Heem

• L.zwanenburg, 02-08-2013

camperen

Wij willen graag van 18 aug tot 30 aug met de caravan komen is er plaats en wat is het tarief alvast bedankt.

hubert van de Westerlo , 03-05-2014

Voor info www.campingoosheem.be daar vinden jullie alles van in en om de camping

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig