Camping Oos Heem

23 reviews over Camping Oos Heem in het Nederlands

Volgend jaar weer!

Moraal
27-8-2018

Super gastvriendelijk team! Als er iets was werd het per direct door het team geregeld. Verder was het super gezellig om bij het restaurant een drankje of een hapje te doen. Het sanitair zag er prima uit! Prima camping om te verblijven voor een weekendje Formule 1. Er werden shuttlebusjes ingeschakeld voor vervoer naar het circuit, verder werd er een barbeque georganiseerd. Alles werd top geregeld, bravo!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Top!!!!!!!!!

P Koenders
19-8-2018

Wat een prachtige omgeving en wat een rust Goede ligging voor diverse uitstapjes. Zeer klantvriendelijk!!! Hapje drankje en zelfs een lekkere maaltijd het is er allemaal. Wij komen zeker terug het is een echte aanrader

Gereisd Met partner in augustus 2018

Zeer leuke tijd gehad!

Elfried en Piet
3-5-2018

De mensen van de camping nemen hier echt de tijd voor je. Ze vinden het belangrijk dat je het goed naar je zin hebt. Iedereen zeer vriendelijk en betrokken. Wanneer het echt nodig is staan ze voor je klaar! Op het eind nog heerlijk gegeten. De omgeving nodigt uit om te wandelen, fietsen en er op uit te trekken. Prachtige landschappen.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige service

vd Hoek
9-8-2016

Alles was netjes en prima in orde, het is een gemoedelijke en vooral vriendelijke camping en toen we met auto stukken kwamen te staan hebben ze ons geholpen totdat we weer konden rijden....geweldige service !!!

Wat ons betreft hele dikke pluim voor ,, Oos Heem ,,

Gereisd Met partner in augustus 2016

Fijne camping

Nelly
6-9-2015

Fijne camping. Lekker rustig. Werden hartelijk ontvangen en hoewel we aan de late kant waren, werden er voor ons nog lekkere snacks klaargemaakt en werd de volgende morgen een lekker stokbroodje gebakken. Goed, brandschoon sanitair. De camping ligt aan de Vennbahn. Fietspad op voormalige spoorbaan van Aken naar Troisvierges in Luxemburg. Mooi en goed te fietsen. In Deidenberg bakker en slager en in het dichtbijgelegen Amel een supermarkt. Een grote supermarkt is er in St.Vith. Op de camping een speeltuin voor de kleintjes en het zwembad wordt gerenoveerd zodat het het volgend jaar nog mooier is.

super familie camping

Karlijn Toonen
3-9-2015

Erg gezellige camping. Veel leuke activiteiten voor kinderen.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping

Monique en Marco
26-7-2015

Gemoedelijke mensen. Ontspannen sfeer. Sanitair was gelukkig keurig!!! (Dat zie je wel eens anders). Kortom goed verblijf gehad en de complimenten voor iedereen die daar elkaar helpt om alles is goede banen te leiden.

fijne camping gemoedelijke sfeer. goede ligging

Serve Beckers en Maryo van Wely
22-6-2015

eigenaar en vrouw zijn zeer sociale mensen. Niets is te veel. bij aankomst lekkere kop koffie en je kan op je gemak je tent/camper plaatsen. Nu is dit wel mogelijk in het voorseizoen. sanitair;voor 1eur kan je lekker douchen. restaurant; dat in de regel de woonkamer wordt genoemd heb je gratis WIFI. en de menu kaart is goed en betaalbaar. Vanuit Maastricht uurtje rijden, dat doen we dus een paar keer per jaar.Voor wandelaar en fietser een goede omgeving. Motorrijders hoe groot de groep ,zijn een welkome afwisseling voor de kampeerders om de motoren van dichtbij te bekijken. Met al wij vinden het een fijne camping. doei

Gereisd Met partner in mei 2015

Leuke, kleinschalige camping

Ayka
26-9-2014

Leuke camping, mooie ligging en zeer vriendelijk, behulpzame eigenaar. Sanitair is eenvoudig, maar schoon en verder weinig op aan te merken. Wij waren er maar 2 nachten en 1 van die nachten was er een feest van een groep motorrijders dat doorging tot een uur of 3 's nachts. Dat was dus tot 3 uur 'snachts stuiteren in je tentje op de karaoke beats. Dit heeft jammer genoeg voor een vervelende nasmaak gezorgd, terwijl we verder erg tevreden waren. Vertrek voor 10 uur is aan de vroege kant (vooral met een tent), maar de eigenaar ging hier heel flexibel mee om.

Gereisd Met partner in september 2014

slecht

EH
12-8-2014

Rommelige camping. Heel onvriendelijke eigenaren. Slechte accomodatie.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oos Heem in Deidenberg (gem.Amel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oos Heem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.