Camping Oos Heem

Camping Oos Heem
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Oos Heem voor je op een rij gezet:

ACSI Eurocampings
ACSI Eurocampings

1 review over Camping Oos Heem in het Nederlands

reactie op bericht van Van Vorselen

Theo Waterreus
2-8-2011

Als oud eigenaar word ik dermate aangevallen dat een reactie mijnerzijds noodzakelijk is. De heer van Vorselen verhuurt 40 jaar oude stacaravans, eerst op camping Oos Heem. Doch vanwege een opvallend gedrag aangaande kinderen, hebben wij hem van de camping afgezet. Het mag duidelijk zijn dat hij daarover nog steeds rancune heeft. Overigens verhuurt hij in de Ardennen nog steeds caravans, een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Gereisd Zakelijk in augustus 2011

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oos Heem in Deidenberg (gem.Amel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oos Heem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.