Camping Oos Heem

152 reviews over Camping Oos Heem in het Nederlands

Fantastisch!

Fam. Intven
19-7-2019

Gastvrije beheerders, fijne camping met mooi vernieuwd overdekt zwembad. Goede service en genoeg faciliteiten. Top camping !!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Fantastisch!

Sabine
7-7-2019

De camping ligt in een prachtig gebied waar je veel mogelijkheden hebt om te wandelen en te fietsen. Je kan vanuit de camping ook gemakkelijk een uitstapje maken naar Luxemburg of Duitsland. Wij werden heel vriendelijk opgevangen bij aankomst en kregen een hele hoop leuke tips wat we in de buurt konden zien en doen met twee jonge kinderen. Al het personeel is erg vriendelijk waardoor je je welkom voelt op de camping. De camping ziet er netjes en verzorgd uit met een mooie speeltuin en mooie verwarmde zwembaden. Op het terras kan je bijvoorbeeld's avonds heerlijk een hapje eten, het eten is lekker een zeker niet te duur. Wij zaten nu voor het hoogseizoen waardoor het lekker rustig was op de camping.
De caravan was netjes en ruim, ietwat stoffig zo na de winter. Mooie badkamer die bovenal schoon was. Alleen de matrassen in de kinderkamer zouden een top matras of nieuw matras kunnen gebruiken, de vering voelde je erg goed zitten.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
camping oos heem, zaakvoerder, 11-7-2019

bedankt voor uw reactie en hopen u in de toekomst nogmaals te zien op camping oos heem

Fijne, gemoedelijke camping. Niks moet, veel mag😁

Petra van Hulsen
30-6-2019

Toegankelijk voor honden. Een aantal MX-5 Mazda rijders komt hier een maal per jaar samen om gezellig met elkaar te eten, routes te rijden in de prachtige Ardennen en om gezellig samen te zijn. Ook andere gasten zijn dan aanwezig. Een heerlijke bbq op zaterdag, rondrit met Ted, de eigenaar en ook Mazda MX5 eigenaar, op zondag, maakt het een weergaloos weekend, met Ted en Rita als bijzonder fijne gastheer en gastvrouw. Jullie zijn hartverwarmend. De camping is mooi, mooie ligging, leuk nieuw zwembad, fijn eten, mooi hanteerbare prijzen... wat een genot. Alles klopt👍😘

Gereisd Met partner in juni 2019
camping oos heem, zaakvoerder, 4-7-2019

bedankt voor je reactie wij hebben het ook een super weekend gevonden op naar de 4e editie MX5 weekend in de Ardennen

ACSI Eurocampings

Eten niet lekker kip droog en ranzige friet

Suys
16-6-2019

Lang over nagedacht om te schrijven!!Receptie ondermaats Receptioniste rammelt alles af en verteld ons ook cafetaria open van 4 tot 8 ??? Ze was heel onduidelijk ,en doen alsof het haar camping is??? Ook mijn vrouw meid noemen??? Dan over een terras roepen zo maak je geen vriendjes??? Op het terras werden we toch aangenaam bediend, vrouw bediening chapeau . Je stond altijd klaar voor ons en het was heerlijk vertoeven op het terras,ook de vragen die we hadden heeft ze allemaal heel geduldig en correct beantwoord. Je hebt controle over uw terras chapeau. We hadden ook met je te doen dat je het wel hard te verduren krijgt van je collega wat zeker niet hoefde. Sanitairen waren heel netjes en caravan ook. En we willen niet iemand afbreken , denk dat de werkwijze van jullie personeel eens anders moet worden bekeken zeker de ontvangst.bij de 1 is bediening en de andere liever lui dan moe? Dat als vrouw van de bediening er niet is zelf onze drank moeten halen en bezig is met gsm?

Gereisd Met vrienden in mei 2019
ted schmidt, zaakvoerder, 18-6-2019

bedankt voor u reactie en wij zullen zeker wat gaan doen met uw positieve feedback.

Kleinschalige gastvrije camping!

Mootje
24-5-2019

Eind April een weekend in Caravan Basic Luxe 6pp. (niet te doen hoor ,voor 6 personen) geweest. Caravan is gedateerd maar daar is de prijs ook naar, was wel schoon. Let op! De caravan is niet geisoleerd, heeft geen dubbelglas de gaskachel krijgt de slaapkamers en badkamer niet warm. En in het voorseizoen is het 's nachts heel koud in de Ardennen.. Kleinschalige camping. Aardige behulpzame eigenaren. Ze zijn de camping volop aan het opknappen, oa. het zwembad. Je hebt 2 gedeeltes, 1 gedeelte met de goedkopere caravans en de vaste jaarplekken, deze staan in rijtjes opgesteld daardoor oogt dit gedeelte rommelig en niet gezellig. Zou voor het ander gedeelte kiezen, daar staan de luxere caravans. Deze staan ook gezelliger opgesteld en hier is ook een speelveld voor de kinderen. Snackbar prima, eten restaurantje (2 tafels)ook lekker, maar totaal niet gezellig dit heeft nog wel een opknapbeurtje nodig oogt gedateerd. Goede broodjesservice!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

1 tentje/persoon nu 22,50€ p. nacht. Afzetterij!

Jan
25-1-2019

Een nachtje op de doorreis naar Luxemburg.

Gereisd Alleenreizend in juni 2018
ted schmidt, zaakvoerder, 18-6-2019

niemand heeft u gezegd te reserveren waardoor de prijs hoog is wij rekenen 10 euro voor 1 persoon met tentje.

Zwembad was prima, maar verder een afrader.

Jeroen
30-8-2018

Met bijna elke dag rond 30 graden was het zwembad zeer welkom. De kinderen vonden de animatie leuk. Het in- en uitchecken ging snel en vriendelijk.

We raden deze camping echter niet aan. Geen mooie plek. Tenten en stacaravans staan erg dicht op elkaar. Nauwelijks ruimte voor een rustig eigen plekje of privacy. En ook geen schaduw. Maar het grootste nadeel is wel de herrie. Pal naast de camping staat iets van een jongerenbar, waar meerdere avonden in de week tot heel laat (1 a 2 uur) hard muziek werd gedraaid. En als klap op de vuurpijl was er ons laatste weekend een rave-festival op ongeveer 1 km van de camping. Dit laatste was hopelijk toeval. Ook waren sommigen campinggasten tot laat luidruchtig; hierop werd niet ingegrepen, dus je moest zelf je tent uit als je het zat was.

We hebben veel in de omgeving gewandeld, en dat beviel eigenlijk altijd erg goed. Maar dat is overal in de Ardennen zo. Volgende keer zeker een andere camping.

Volgend jaar weer!

Moraal
27-8-2018

Super gastvriendelijk team! Als er iets was werd het per direct door het team geregeld. Verder was het super gezellig om bij het restaurant een drankje of een hapje te doen. Het sanitair zag er prima uit! Prima camping om te verblijven voor een weekendje Formule 1. Er werden shuttlebusjes ingeschakeld voor vervoer naar het circuit, verder werd er een barbeque georganiseerd. Alles werd top geregeld, bravo!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Top!!!!!!!!!

P Koenders
19-8-2018

Wat een prachtige omgeving en wat een rust Goede ligging voor diverse uitstapjes. Zeer klantvriendelijk!!! Hapje drankje en zelfs een lekkere maaltijd het is er allemaal. Wij komen zeker terug het is een echte aanrader

Gereisd Met partner in augustus 2018

SUPER!!!!!!!!!!!

Christine Callens
10-8-2018

Alles wat we nodig hadden voor een leuke vakantie was aanwezig. De eigenaars en hun team doen echt hun uiterste best om deze familiecamping uit te baten! Is zeker een aanrader! Klantvriendelijkheid 10+, als je iets vraagt, ben je direct bediend zowel informatief als benodigdheden zoals een bbq. Zeker voor herhaling vatbaar! We zijn sinds vorige week terug maar missen het nu al!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oos Heem in Deidenberg (gem.Amel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oos Heem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.