Camping Oos Heem

Camping Oos Heem
7,9

15 tips over Camping Oos Heem

Fam Bouman, 26-8-2015
Haak aan bij de mensen op de camping, ze gaan meestal iets doen in de directe omgeving en met 500 karakters te schrijven gaat het niet lukken alles weer te geven.
Vera, 10-8-2015
De leisteenmijn in Recht, Plopsaland Coo (echt niet alleen voor de kleintjes) Stadje Monchau, en op de camping: Dropping, weerwolven, bij het vuurtje zitten, verse broodjes bestellen.
verhelst , 9-8-2015
om nieuwe VLAAMSE kampeerders te aanmoedigen om terug te komen zeg tegen de vaste kampeerders die al lang naar daar komen om iets vriendelijker te zijn tegen de vlamingen

We hebben een aantal aanbieders voor Oos Heem voor je op een rij gezet:

Serve Beckers en Maryo van Wely, 22-6-2015
blij zo doorgaan. camping ligt centraal tussen Nederland /Belgie en luxemburg
Ayka, 26-9-2014
Fantastische fiets en mtb-routes in de buurt! De eigenaar voorziet je graag van info!
Nel, 1-6-2014

Omdat de camping hoger ligt (500m) is het 's avonds / 's nachts kouder. Neem een extra trui / fleece deken mee.

Het dekbed in de caravan was te dun.

Michael, 19-5-2014
Voor de motorrijders onder ons is dit een uitstekende plek om te bivakkeren. Vanaf maastricht een klein halfuurtje over snelweg! Lekker binnendoor een uurtje met prachtige wegen!
jolandavd westerlo, 7-5-2014
het is een rustgevende omgeving
Martijn Grootscholten, 5-5-2014
De stacaravans 13 en 14 hebben een vrij uitzicht en liggen niet verstopt in een laantje.
Jolanda, 18-8-2013
Kanoen bij de watervallen van Coo, Devalkart (met skelters van een skipiste af, wel laten reserveren door Ted), Grotten van Remoulchamps, railbike (alles 20 tot 30 min van de camping) En mountainbiken via de camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Oos Heem voor je op een rij gezet: