Zwembad was prima, maar verder een afrader.

Camping Oos Heem ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Jeroen

Zwembad was prima, maar verder een afrader.

Jeroen
30-8-2018

Met bijna elke dag rond 30 graden was het zwembad zeer welkom. De kinderen vonden de animatie leuk. Het in- en uitchecken ging snel en vriendelijk.

We raden deze camping echter niet aan. Geen mooie plek. Tenten en stacaravans staan erg dicht op elkaar. Nauwelijks ruimte voor een rustig eigen plekje of privacy. En ook geen schaduw. Maar het grootste nadeel is wel de herrie. Pal naast de camping staat iets van een jongerenbar, waar meerdere avonden in de week tot heel laat (1 a 2 uur) hard muziek werd gedraaid. En als klap op de vuurpijl was er ons laatste weekend een rave-festival op ongeveer 1 km van de camping. Dit laatste was hopelijk toeval. Ook waren sommigen campinggasten tot laat luidruchtig; hierop werd niet ingegrepen, dus je moest zelf je tent uit als je het zat was.

We hebben veel in de omgeving gewandeld, en dat beviel eigenlijk altijd erg goed. Maar dat is overal in de Ardennen zo. Volgende keer zeker een andere camping.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Volgende reviewVolgende