Camping Oos Heem

7,5

Terug naar overzicht

meivakantie

Inge, 20-8-2013

Wij zijn een familie met 2 tieners van 15 jaar en 2 honden. Wij willen graag voor 1 week een stacaravan huren in de meivakantie (2014).

Is er voldoende te beleven voor tieners (animatie in meivakantie?) en zijn er voldoende leeftijdgenoten?

Zijn onze 2 honden welkom op de camping en in de huuraccommodatie?

Zijn er voldoende wandelmogelijkheden direct in de omgeving van de camping?

2 reacties meivakantie

Jennifer, 18-1-2016
Hallo een vraag, zijn er in de buurt ook markten? Wij zijn nl frankrijk gewend... Vorig jaar Duitsland bezocht, geen 1 markt gevonden... Hebben ze dat hier wel?
Edwin, 21-8-2013

Hoi Inge,

wij zijn afgelopen mei vakantie bij Ted en Rita (eigenaren) geweest we hebben ook 2 kinderen in de leeftijd van 13 en 15 animatie is er nog niet alleen in de zomervakantie maar je kunt je prima vermaken in de omgeving wij hadden niet zo mooi weer dus niet veel buiten gezeten.

Ted heeft ons wat tips gegeven om in de omgeving te bekijken bijvoorbeeld in Eupen bij een chocoladefabriek en we hebben gefietst in de omgeving dagje naar Monschau de omgeving van de camping is erg mooi,rustig en schoon.

Het is altijd lastig want ik weet niet wat jullie verwachten en leuk vinden maar ondanks de kou hebben wij een super vakantie gehad bij Camping Oos Heem