Watervallen van Coo

7.5Goed

0.1km van centrum

• 6fam. Zwenger21-08-2016

mwah.

De watervallen van Coo zijn best aardig, maar niet echt indrukwekkend. De watervallen worden overschaduwd door Plopsa Coo. Wil je Plopsa niet bezoeken, dan kun je in een klein half uurtje alles gezien hebben, want verder is er eigenlijk niet veel. Maar als je in de buurt bent en van watervallen houdt, niet overslaan.

augustus 2016

• 6maartje 18-08-2016

Leuk voor even

Combinatie Plopsa Coo en watervallen is leuk of terrassen en watervallen. Verder is er weinig te doen

augustus 2016

• 8Ria van dee Wal16-07-2016

Cascade

Was wel de mmoeite waard, maar we hadden ok de toristische route er naar toe genomen. Door La Roche Ardennes.

juli 2016

• 5Bert-Jan10-05-2016

Stelt weinig voor, erg toeristisch

Het zag er vroeger vast prachtig uit, voordat er een mega pretpark aan de andere kant van het water werd gebouwd. Nu valt het in het niet en is het erg toeristisch. Mocht je 'm toevallig missen: niet iets om voor om te keren en terug te rijden.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Anneke04-11-2015

Uitzicht om van te genieten

We hebben een hele tijd genoten om aan de watervallen te zitten kijken, steentjes te ketsen met ons kleine meisje, ...

november 2015

• 8Renson14-09-2015

Légendaire!

C'est assez petit, mais c'est la nôtre, la seule et l'unique :)

augustus 2015

• 10Wynant M01-09-2015

Vue magifique

La vue superbe à partir des chaises volantes de plopsa Coo : super beau.

juli 2015

• 5Fam Bouman26-08-2015

Doodzonde!

Ik ben nu 40 en bezocht de watervallen al toen ik 5 jaar oud was. De politiek heeft toegestaan op zo`n 150 meter afstand van de watervallen Plopsaland te bouwen dat de totale omgeving heeft gemaakt tot een plastic Disney gebeuren SHAME!

juli 2015

• 8Laetitia Waeterinckx22-08-2015

Détente

C'est un lieu de détente avec possibilité d'y faire du kayak.

januari 2015

• 7Cees Smit08-07-2015

Mooie belevenis

Wist niet dat in België zulke natuur aanwezig wasl De omgeving van de watervallen was leuk. leuke terrassen om te vertoeven. Wil je kamperen? Dat kan ook een niet te grote rustige camping is op nog geen 300 meter van de watervallen gesitueerd.

Gereisd met partner in juni 2015

10 van de 192 reviews gezien