Géén boekingskosten
BelgiëLuikCooHotels CooHotel Val de la Cascade

Hotel Val de la Cascade

BelgiëLuikCoo

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Val de la Cascade voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 37 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 37 reviews

• Rolstoel toegankelijk

38 Reviews over Val de la Cascade

• 5BDR13-10-2021

Redelijk, maar niet service gericht

Verblijf was redelijk. Kamers waren wat gerenoveerd, maar nog redelijk gedateerd. Badkamer kon wel een opknapbeurt gebruiken. Service was niet echt denderend, maar dat is in Wallonië sowieso niet het geval. In het restaurant wist men niet veel en moesten we ECHTW AAR 2 uur op ons eten wachten. Niemand kwam naar ons toe om wat te drinken aan te bieden of te melden dat het lang duurt. Eten was aardig, niet bijzonder. Eigenaar was niet echt behulpzaam en vond alleen de betaling belangrijk. Sprak ook liever geen Nederlands. Men heeft er handen te kort, dat is aan alles te merken, biedt totaal geen service. Ontbijt was redelijk ,niet bijzonder. Je moet er zelf je eieren (met spek) bakken. Al met al, geen "welkom gevoel" en je betaald een hoop geld (zowel de kamerprijs voor wat je krijgt als het restaurant). We waren niet echt gecharmeerd en weten nog niet echt of we weer is terug komen.

• 10Johnny & Els18-10-2020

Super, komen mogelijks nog eens terug .

Eerste keer hier en supertevreden. Vriendelijk personeel, kunnen redelijk goed Nederlands. Eten super, indien je iets niet lustte was dit geen enkel probleem om wat anders te vragen. (Forel gewijzigd naar zalm) Wifi Ok, Kamers ok. Een aanrader.

• 4Rob15-09-2020

Niet zoals verwacht

Tripje geboekt via Tui. Kamer in het bijgebouw die zeer klein was, wel een mooi terras. De veren van de matras duwden in je lichaam en het bed veel te smal. (1,4m breed). Ontbijt basic en het avond eten duurt minimium 2 uur voor een drie gangen menu.(gelukkig kunt ge tussen de schotels vliegen vangen die in het restaurant veelvuldig aanwezig zijn). Alle eters die zonder boeking komen eten op het terras krijgen voorgang, in het restaurant hoort je het lawaai vanuit de keuken, misschien kan ik het begrijpen dat het terras voor de geboekte gasten komen want die brengt hun dagelijkse inkomsten naar omhoog. De corona regels werden door de dagjes mensen gewoonweg niet nageleefd die op het terras kwamen consumeren. Voor de madam en de twee obers heb ik wel respect, hoe die de zaak zo draaiend kunnen houden? Chapeau

• 9Balcaen Etienne09-09-2018

fantastisch

zeer tevreden, zijn reeds het 5de jaar op rij geweest, alles is steeds naar wens ,zeer vriendelijk, nederlands sprekend personeel, deftig service en een formidabele fijne keuken ,familie constant doe zo verder, en tot nog eens

• 9Filip09-09-2018

Zeer gezellig en typisch! Het eten is sublime en het personeel is supervriendelijk en professioneel! Een echte aanrader!

• 4Anoniem04-06-2017

Tot 03.00 uur keiharde muziek.

Prachtige locatie ligt op loopafstand van Plopsa Coo en de waterval. Mooie gerenoveerde kamer. Vrijdagnacht heerlijk geslapen. Echter zaterdagavond was er blijkbaar een lokaal feestje. Dit duurde tot 03.00 uur 's nachts met keiharde muziek. Ook vind men het blijkbaar nodig om vervolgens 's ochtends vroeg de bladblazer te moeten gebruiken. Niet echt gastvrij dus, dit maakt dat wij voortaan ergens anders zullen slapen. Wij waren met zijn tweeen gelukkig zonder kinderen die hadden geen oog dicht gedaan!

• 9Tim17-07-2015

Goede kwaliteit!!!🍴🍹👌👍😊

Het eten/drinken wordt snel gereserveerd. Ze zijn snel bij je. De sfeer is best gezellig, maar er zitten veel vliegen. Ik vind het een ⭐️⭐️⭐️⭐️ Restaurant.

• 8Mieke10-07-2015

Voor herhaling vatbaar!

Hotel gelegen dicht bij de watervallen. Op 5 min. stappen sta je in plosa coo, wat ideaal is met kinderen. Uitgebreid en lekker ontbijt! Ook diner is zeer lekker en grote porties! Groot terras langs het water. Sympathieke eigenaars. De kamers zijn proper, maar wat afgeleefd en eigenlijk aan renovatie toe. Goed om te slapen, maar ook niet meer.

• 7KARINVANVELTHOVEN03-01-2015

Aangenaam verblijf

goed gelegen hotel, vlakbij de watervallen. voldoende parkeergelegenheid, Wifi werkt goed grote kamer met terras, grote praktische badkamer kerstavonddiner was simpel maar voldoende, aperitief met lekkere amuses ontbijt was voldoende en lekker, voor elk wat wils personeel is vriendelijk en van goede wil maar niet altijd even professioneel

• 9De Cleene05-11-2013

Dik in orde !!!

Hotel "val de la cascade" geeft je waar voor zijn geld, wij hadden een kamer boven het restaurant maar hebben geen enkele hinder ondervonden, de kamer is zeker groot genoeg alsook de badkamer, er is een liftje aanwezig. De bediening was zeer vlot en iedereen deed zijn best om Nederlands te spreken, het eten was voortreffelijk en indien je iets niet lustte was dit geen enkel probleem om wat anders te vragen. Prijs/kwaliteit is dit hotel zeker zijn geld waard, ook aan de kinderen wordt er gedacht, speeltuintje buiten en binnen. De gekleurde spotjes buiten in het interieur maakt het héél charmant! Kortom een geslaagde vakantie gehad.

Hotel Val de la Cascade info

Het complex