Plopsa Coo

4.8Matig

0.1km van centrum

• 4Nancy01-09-2019

Veel te duur voor zo klein park

Veel te duur cola busje van 33 cl 3,50

augustus 2019

• 3Nicole29-07-2019

Nooit meer Plopsa coi

Hele dure intree. Ene van 2 jr en ene van 4 jr. En maar 4 dingen waar ze in konden. Zelfs de speeltuin was voor grotere kinderen. Nooit meer. Zelf niet met korting.

juli 2019

• 7Diana18-07-2019

Super leuke dag!!!

Vandaag een super leuke dag gehad met ons meisje van 4 jaar. Ze mocht bijna overal in, al dan niet met begeleiding. Het personeel mag wel wat vriendelijker. Spreekt (weigert) niet/nauwelijks Vlaams of Engels. Ben van mening, dat je in zo'n park op zijn minst ook Engels spreekt. Zeker omdat dit park ook door veel Nederlandse mensen bezocht wordt. Ondanks dit hebben wij een leuke dag gehad.

juli 2019

• 3Susan02-05-2019

Nooit meer.

Heel duur park, we hadden het na 2 uurtjes wel gezien. Met kleine kinderen kan je in weinig attracties. Jammer dat er niet meer werd gedaan met figuren van studio 100. Maya niet gezien. Zou het niet aan iemand aanraden voor de entree prijs, kaartjes regelen via kortingssites. Gelukkig scheen de zon.

mei 2019

• 6Nancy Heirbaut17-04-2019

Plop: één keer en nooit meer

Parking en inkomen is belachelijk duur. Die prijs staat garant voor lange wachttijden voor de attracties en verzuurd personeel. Jammer, maar hier kom ik liever niet terug.

april 2019

• 7MG23-10-2018

Plezant dagje Plopsa Coo

Wij zijn met een groep van 6 volwassenen en 5 kinderen tussen 3 en 10 jaar geweest. Een heerlijke herfstdag, niet te veel volk. Gelukkig dat het kind van 3 jaar net iets groter is dan een meter en dus wel in veel attracties mocht. Wij hadden voordelige tickets, maar als je de normale entreeprijs moet betalen, vind ik de entreeprijs vrij duur. In het park was ook alles vrij duur, maar wij hadden onze eigen picknick bij. Wel heel jammer dat de meerderheid van het personeel onvriendelijk was. Dat viel echt op. Dat was in Plopsa De Panne vorig jaar helemaal niet zo.

oktober 2018

• 10Marjan23-10-2018

Fantastische dag gehad!

Rustig park in een prachtige omgeving, zeer kindvriendelijk, meer dan voldoende te doen.

oktober 2018

• 2FamB18-09-2018

Veel te duur

Viel zeer tegen! Klein park waren in een paar uur klaar. Ook echt ontzettend duur! Snoepje 4 euro, hotdog 5 euro. Personeel niet vriendelijk. Voor ons geen Plopsa meer

• 1Sanne04-09-2018

Enorme tegenvaller

Plopsa Coo viel ons enorm tegen. Met 2 kleine kinderen van 3 en 1 gingen we er enthousiast naar toe, ons beseffend dat het voor de kleine van 1 niet zo leuk zou zijn, maar we gingen er vanuit dat onze zoon van 3 zich daar wel heel goed kon vermaken. Maar we kwamen bedrogen uit. Hij is klein voor zijn leeftijd en mocht echt serieus nergens in, ook niet onder begeleiding van één van ons beide. Echt belachelijk. Je moet minimaal 1 meter zijn en dan mag je ergens in, maar ook nog lang niet in alle attracties (ook niet onder begeleiding). De conclusie voor ons is dan ook dat het een waardeloos park is voor kleine kinderen (terwijl je zou zeggen dat Plopsa daar wel op is gericht).

• 1A uit Alkmaar22-08-2018

Slecht en duur

Veel te duur. Is je kind kleiner dan 1 meter dan mag je in maar 1 attractie. Na een half uur al weer klaar met dt park. Onvriendelijk personeel. Gelukkig was het mooi weer.

10 van de 209 reviews gezien