Coo

vakanties Coo

Reviews over Coo

Coo met Plopsa en gezellige restaurants

3 Musketiers
    30-4-2017

Maar 2,5 uur rijden vanuit Utrecht en echt helemaal buitenland. Veel te doen, fietsen, wandelen, grotten bekijken, kanoen en natuurlijk PlopsaCoo, het attractiepark van Kabouter Plop voor jonge kinderen.

Gereisd Met vrienden in april 2017

voor herhaling vatbaar

fientje
    27-2-2017

We bezochten Coo n.a.v. ons bezoek aan Plosa-Coo. Was gewoon perfect. We hadden een hotelletje geboekt aan het dorpsplein en van daaruit konden we te voet naar het park. Na een leuke dag daar, keerden we terug naar het hotel waar ons een lekkere maaltijd wachtte. Geen lange autorit, gedoe met parking, ... Coo is een gezellig klein dorpje met mooie watervallen. Er zijn verschillende eet- en drankgelegenheden. De ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Plosa of een kanotocht.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Veel sportieve activiteiten en Plopsa voor kids!

Rik S.
    3-5-2015

Prima bestemming om met gezin of vrienden sportief bezig te zijn. Je kunt Quad rijden, wandelen, fietsen, noem maar op. Met kleine kinderen ga je natuurlijk naar PlopsaCoo en daarna even wat eten of drinken in een van de restaurantjes om de hoek.

Gereisd Met vrienden in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Coo, prachtige omgeving

Henk en Cindy
    20-4-2015

Mooie watervallen en natuur. Prachtige omgeving om heerlijk tot rust te komen. Voldoende eetgelegenheden. Klein maar fijn!

Plopsa Coo heeft helaas de zetellift en bobsleebaan in hun park opgenomen waardoor het voor alleen volwassenen een erg dure entree is voor hooguit 3 attracties die je kunt bezoeken. Jammer dat deze 2 oeroude traditionele attracties horende bij Coo, niet meer los van het park toegankelijk is.

Gereisd Met partner in april 2015

de natuur is prachtig en het is er relaxed.

kimiraikoning18
    23-9-2014

Mooi. Zeker voor mensen die niet van bezopen gasten gediend zijn, is Coo uitermate geschikt. Ook zijn er goede restaurants, die een zeer goede prijs en kwaliteit aanbieden! Pizza meenemen kan ook, ik ben geen wandelaar... Maar toch heb ik er met plezier ff een rondje gelopen. Kinderen vinden het pretpark natuurlijk leuk!

Gereisd Alleenreizend in januari 2014
Coo scoort een 7,8 uit 10, op basis van 51 reviews