New Life Outdoor & Adventure

New Life Outdoor & Adventure

7.8Goed

0.5km van centrum

• 9Van Zanten02-08-2017

klantvriendelijk en erg leuk!

We hebben 3x gebruik gemaakt van de diensten van New Life Outdoor. Met z'n 6-en hebben we gemountainbiked met een gids. Dit is zeker een aanrader. Ewout heeft ons heel wat tips gegeven hoe we het beste konden schakelen. Ook kon hij al goed van te voren aangeven wat er op de route te verwachten was. De dag erna hebben we het Challenge Parcour gedaan. Dit is een leuke avtiviteit om met een kleine groep te doen. Het tokkelen als laatste was wel het hoogtepunt. Daarna hebben 3 van ons nog een keer mountainbikes gehuurd en zijn zelf gaan rijden door de bossen. De routes stonden goed aangegeven. De service was prima, ook toen bleek dat er bij 1 fiets de rem niet goed werkte. Dit werd prima opgelost. Jammer dat dit niet wat meer bekend is, omdat de herberg net buiten het centrum ligt en je er snel voorbij rijdt.

juli 2017

• 9Saskia15-05-2017

Challenge parcours is een aanrader!

Met een groep van 17 vrienden hebben wij het challenge parcours gedaan waarbij je op verschillende manieren steeds de rivier moet over zien te komen. Wij vonden het geweldig! Erg gelachen en heel gezellig! Geschikt voor sportieve en minder sportieve mensen. Goede en leuke begeleiding van Alex en Julia.Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 4Demis19-08-2015

Pas op met kleine kinderen bij aankomstpunt!

• Snelle reactie op reserveringsemail, eerlijk over de waterstand.

• Zeer asociaal volk(zeker dat jonge gastje), niet rekening houdend met kleine kinderen die daar rond lopen. Ze trekken de kinderen gewoon omver met het verwijderen van de kayaks. De peddels worden naar boven gegooid en je moet maar zorgen dat je op tijd weg bent.

augustus 2015

• 1johan30-03-2015

Een groot drama

Op 28 maart gingen we met onze vrienden groep Raften bij Coo Adventure. We hadden op internet gereserveerd en voor af betaald. Toen we aankwamen bij Coo Adventure was er niemand aan het werk die Nederlands of Engels sprak. We lieten de papieren van de reservering zien. Daarna werd ons duidelijk gemaakt in een mix van Frans en gebrekkig Engels dat we niet konden raften maar moesten kajakken, en of we 133 euro wilden betalen. Maar we hadden al van te voren al 266 euro betaald voor het raften?! We moesten dus 133 euro terug krijgen. Dit werd niet ter plekke gedaan en we moesten dit per E-mail afhandelen... Eenmaal begonnen met kajakken viel het tegen. Er waren geen kluisjes waar we onze spullen konden opbergen, en een tonnetje voor in de kajak kost extra. Er werd geen uitleg gegeven over het kajakken en de route was erg saai. Het was heel erg slecht georganiseerd. Hier komen wij nooit meer terug.

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9Truy magali21-01-2015

Parc aventure

Dans un très beau parc d aventure très chouette

december 2014

• 6Mirella16-09-2014

matig

moet nagekeken worden. zit er niet goed bij

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Armand Martens11-08-2014

Zeker doen

Qua buitensporten is er heel veel te doen....

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Mart01-08-2014

echt leuk!!

wij hebben kayaks gehuurd en zijn met de mountainbike terug naar het startpunt gegaan. Lekker aktief bezig!

juli 2014

• 6John03-05-2014

Alleen voor oudere kinderen.

Is leuk coor oudere kinderen, niet voor kleintjes.

april 2014

• 7Roland Vanwolleghem15-04-2014

Goed gebouwd

heb het gewoon gezien. Niet mijn ding, maar dat zijn dit soort parken niet voor mij. Wel mooi opgebouwd!

januari 2014

10 van de 20 reviews gezien