Vakantiepark Le Vieux Sart

67 reviews over Vakantiepark Le Vieux Sart

• 2018
      9Melissa05-03-2018

Super!

Wij hebben huisje nummer 27 geboekt, dit ging heel vlot en correct. We hebben op voorhand alle nodige informatie ontvangen en konden steeds terecht met alle vragen. We werden normaal gezien ontvangen door de gastvrouw, maar aangezien het weer enorm gevaarlijk was (sneeuw, ijzel) en we 3 uren vertraging hadden, hebben ze ervoor gezorgd dat we toch nog zo laat binnen konden. We kregen enorm veel vertrouwen. We kwamen toe en het was in het huisje al redelijk warm, dit was zeer aangenaam. We waren ook positief verrast door de bungalow, het is een grote, ruime bungalow. We hebben enkel positieve reacties, proper, al het nodige materiaal aanwezig (keukengerei, allerlei boeken, dvd’s, tv..), een prachtig uitzicht, prachtig terras, een open haard in de woonkamer, rustig.. We hebben geen opmerkingen. Wij vonden het een heel geslaagd weekend, we raden bungalow nummer 27 zeker aan!

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 9Rik03-01-2018

Huisje nr 20 met schitterend uitzicht en modern

Wij hadden huisje nr 20 dat duidelijk gemoderniseerd is en goed onderhouden. De keuken is voorzien van de nodige keukengerei. De bedden slapen prima en zien er fris uit. De badkamer is voorzien van een douche cabine en wastafel. Handig is dat het toilet apart is geplaatst. De dichte haardkachel zorgt voor een heerlijke warmte en is zuinig met houtverbruik. Na 24 uur is het gehele huis door en door opgewarmd mede door de schitterende schuifpui die van driedubbel glas is voorzien. Het terras bied een prachtig uitzicht over de vallei en vooral veel privacy. De auto kan zeer gunstig bij de ingang geplaatst worden wat het in en uitlopen van bagage en boodschappen vergemakkelijkt. De tegelvloer in de keuken en kamer is duidelijk nog gedateerd en kan koud aanvoelen.

Gereisd met partner in november 2017

• Oude reviews

8l.vreeburg28-11-2017

een verkwikkende en inspirerende plek

vanaf het moment dat je binnen komt in huisje nr. 27 voel je je een ander mens. het prachtige uitzicht, de nostalgische kleurplaten, de foto's van Coo in vervlogen tijden, een bibliotheek met natuurboeken, de perfect geoutilleerde keuken. alle zorgen weggewandeld in de mooie omgeving waar de routes zo goed zijn aangegeven dat verdwalen een kunst is. wij gaan zeker terug, hebben nu al heimwee. een minpunt zou kunnen zijn dat de pellet kachel te ingewikkeld is om aan te krijgen. maar de electrische radiatoren maakten het binnen s'avonds behaaglijk genoeg.

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 7M. de Vries27-11-2017

Redelijk

Een gezellig huis met een prachtig uitzicht vanaf het grote terras. De keuken is heel compleet, je kunt er lekker kokkerellen. Een vaatwasser maakt het geheel comfortabel. De slaapkamers zijn erg klein, het huisje is geschikt voor bijvoorbeeld een gezin, niet voor een vriendengroepje. Van de benedenslaapkamer kan de schuifeur (de kamer grenst aan de woonkamer) niet dicht. De eigenaar heeft toegezegd dat dit gerepareerd wordt. De stenen vloer in de woonkamer is erg koud: dikke sloffen meenemen!!

• 6Onderkomen
      • 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in november 2017

• 10Familie Broerse22-10-2017

de ideale vakantie!

In huisje 27 hebben wij een heerlijke vakantieweek gehad. Wij vonden het een comfortabele en sfeervolle bungalow, o.a. door de goed uitgeruste keuken, prima bedden en twee badkamers met toilet, prettige douches en handige open kasten. Vanuit de woonkamer heb je prachtig uitzicht op de heuvels en het stuwmeer van Coo. Extra pluspunten waren: -ruime parkeergelegenheid -vriendelijke ontvangst door de gastvrouw -de zonnige ligging op het zuiden, -het ruime, omheinde terras in een rustige omgeving, -de open haard in de woonkamer voor gezellige vuurtjes tijdens koelere avonden en -de mooie natuurgidsen in de boekenkast. Daardoor hebben we verschillende nieuwe vogelsoorten leren kennen. Kortom: zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

In de buurt van Coo is veel te doen, o.a. mooie wandelroutes door bos en langs weiden en leuke plaatsjes om te bezoeken. Voor ons was het de ideale vakantieplek en omgeving en we komen zeker nog eens terug.

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in september 2017

• 8Emile Vermeulen25-06-2017

Nummer 20: Heerlijke uitvalsbasis!

Een week met een jong gezin in huisje 20 gezeten.

Vooraf prettig contact met de eigenaar. We konden eerder arriveren, zodat de kleine haar middagslaapje daar al kon doen. Bungalows liggen rustig gelegen, maar toch ook zo in Coo. Vanuit het huisje mooi uitzicht over de omgeving. Huisje is van alle gemakken voorzien en netjes ingericht! Kortom, zeer tevreden over het verblijf!!

• 4Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 93 Musketiers30-04-2017

Huisje 20: goede ligging, compleet en erg netjes!

Rechtstreeks geboekt bij de eigenaar huisje 20. Prima geregeld. Compleet ingericht, schoon en gezellig huisje. Gemakkelijk bereikbaar op het park zonder trappen en gesjouw. Veel privacy en een heel fraai uitzicht vanaf het terras. Goed plekje als basis voor activiteiten. Wij komen zeker weer terug!

• 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Sharon18-08-2015

Huisje 14: goed verzorgd!

Volkomen tot rust gekomen in huisje 14! Het is van alle gemakken voorzien (afwasmachine, senseo, kacheltje), alle keukenapparaten tot je beschikking en zelfs het hout voor het kacheltje ligt klaar. Wij hadden mazzel met het weer en hebben het kacheltje maar op 1 avondje aan gehad. Het interieur vonden we erg netjes, behalve dat de salontafel echt aan vervanging toe is, die viel van ellende uit elkaar.

Daarnaast hebben wij in de omgeving veel activiteiten gedaan (wanneer je naar Coo loopt, kom je onderweg het café Coocabane tegen, die organiseren voor een leuke prijs activiteiten) zoals Via Ferrata (klimmen langs een rots), Challenge parcour en Speleologie (klimmen in een grot). Veel leuke tentjes in Coo, lekker gegeten en genoten van de Belgische specialiteiten. Boodschappen moet je doen bij de Delhaize in Trois-Ponts op 8 minuutjes rijden. Auto is wel noodzakelijk omdat niet alles op loopafstand ligt.

Overigens is het vakantiepark erg rustig! Veel privacy!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Rik S.03-05-2015

LVS huisje 20, compleet, gezellig en mooi uitzicht

We zaten in huisje no 20 op het Le Vieux Sart. Leuk en compleet ingericht huisje. Super geisoleerd dus we hebben de hele week alleen gestookt met hout. Heerlijk rustig, veel privacy en mooi uitzicht. Gewoon een topweek, we gaan snel weer terug!

Gereisd met vrienden in april 2015

• 7Dennis29-03-2015

Helaas, afspraken komen ze hier niet na

Dit park is goed gelegen ten opzichte van de Hoge Venen, Durbuy, La Roche, Malmedy en heeft Plopsa Coo op loopafstand. Helaas zou ik dit park toch aan niemand aanraden omdat men de afspraken niet na komt. Je moet vooraf betalen voor de energie/borg en zou dan het verschil terug krijgen..maar helaas dit verschil steekt men in eigen zak. Niet boeken dus!!!

• 7Onderkomen
      • 1Activiteiten