Géén boekingskosten
BelgiëLuikCooVakantieparken CooVakantiepark Le Vieux Sart

Le Vieux Sart

Vakantiepark
BelgiëLuikCoo

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Le Vieux Sart voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 65 reviews
+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 65 reviews
  • 8.6Activiteiten
  • 8.8Onderkomen

Vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

65 Reviews over Le Vieux Sart

• 9Marjolein Bos van Klaveren10-08-2021

1 week in huisje 27, fijn, mooi, netjes, goed

Een mooi huisje met een fantastisch uitzicht. Een uur van te voren konden we bellen met de beheerster van het pand ( gelukkig ook redelijk Nederlands sprekend) en door wie we opgewacht werden bij aankomst. Zij gaf ons een rondleiding, erg prettig, door het huisje. Huisje is recentelijk gerenoveerd, erg eitjes en van genoeg gemakken voorzien. Op loopafstand (ongeveer 20 minuten) van Coo. Wij hebben een heerlijke week gehad. Als tip, eten bij de Italiaan (piazza piccolo in Petit Coo vlak bij plopsa coo) lekker en niet duur. Wel reserveren, het was er druk.Wij komen zeker nog een keer terug.

• 9Activiteiten
  • 9Melissa05-03-2018

Super!

Wij hebben huisje nummer 27 geboekt, dit ging heel vlot en correct. We hebben op voorhand alle nodige informatie ontvangen en konden steeds terecht met alle vragen. We werden normaal gezien ontvangen door de gastvrouw, maar aangezien het weer enorm gevaarlijk was (sneeuw, ijzel) en we 3 uren vertraging hadden, hebben ze ervoor gezorgd dat we toch nog zo laat binnen konden. We kregen enorm veel vertrouwen. We kwamen toe en het was in het huisje al redelijk warm, dit was zeer aangenaam. We waren ook positief verrast door de bungalow, het is een grote, ruime bungalow. We hebben enkel positieve reacties, proper, al het nodige materiaal aanwezig (keukengerei, allerlei boeken, dvd’s, tv..), een prachtig uitzicht, prachtig terras, een open haard in de woonkamer, rustig.. We hebben geen opmerkingen. Wij vonden het een heel geslaagd weekend, we raden bungalow nummer 27 zeker aan!

• 9Rik03-01-2018

Huisje nr 20 met schitterend uitzicht en modern

Wij hadden huisje nr 20 dat duidelijk gemoderniseerd is en goed onderhouden. De keuken is voorzien van de nodige keukengerei. De bedden slapen prima en zien er fris uit. De badkamer is voorzien van een douche cabine en wastafel. Handig is dat het toilet apart is geplaatst. De dichte haardkachel zorgt voor een heerlijke warmte en is zuinig met houtverbruik. Na 24 uur is het gehele huis door en door opgewarmd mede door de schitterende schuifpui die van driedubbel glas is voorzien. Het terras bied een prachtig uitzicht over de vallei en vooral veel privacy. De auto kan zeer gunstig bij de ingang geplaatst worden wat het in en uitlopen van bagage en boodschappen vergemakkelijkt. De tegelvloer in de keuken en kamer is duidelijk nog gedateerd en kan koud aanvoelen.

• 8l.vreeburg28-11-2017

een verkwikkende en inspirerende plek

vanaf het moment dat je binnen komt in huisje nr. 27 voel je je een ander mens. het prachtige uitzicht, de nostalgische kleurplaten, de foto's van Coo in vervlogen tijden, een bibliotheek met natuurboeken, de perfect geoutilleerde keuken. alle zorgen weggewandeld in de mooie omgeving waar de routes zo goed zijn aangegeven dat verdwalen een kunst is. wij gaan zeker terug, hebben nu al heimwee. een minpunt zou kunnen zijn dat de pellet kachel te ingewikkeld is om aan te krijgen. maar de electrische radiatoren maakten het binnen s'avonds behaaglijk genoeg.

• 9Activiteiten
  • 7M. de Vries27-11-2017

Redelijk

Een gezellig huis met een prachtig uitzicht vanaf het grote terras. De keuken is heel compleet, je kunt er lekker kokkerellen. Een vaatwasser maakt het geheel comfortabel. De slaapkamers zijn erg klein, het huisje is geschikt voor bijvoorbeeld een gezin, niet voor een vriendengroepje. Van de benedenslaapkamer kan de schuifeur (de kamer grenst aan de woonkamer) niet dicht. De eigenaar heeft toegezegd dat dit gerepareerd wordt. De stenen vloer in de woonkamer is erg koud: dikke sloffen meenemen!!

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 10Familie Broerse22-10-2017

de ideale vakantie!

In huisje 27 hebben wij een heerlijke vakantieweek gehad. Wij vonden het een comfortabele en sfeervolle bungalow, o.a. door de goed uitgeruste keuken, prima bedden en twee badkamers met toilet, prettige douches en handige open kasten. Vanuit de woonkamer heb je prachtig uitzicht op de heuvels en het stuwmeer van Coo. Extra pluspunten waren: -ruime parkeergelegenheid -vriendelijke ontvangst door de gastvrouw -de zonnige ligging op het zuiden, -het ruime, omheinde terras in een rustige omgeving, -de open haard in de woonkamer voor gezellige vuurtjes tijdens koelere avonden en -de mooie natuurgidsen in de boekenkast. Daardoor hebben we verschillende nieuwe vogelsoorten leren kennen. Kortom: zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

In de buurt van Coo is veel te doen, o.a. mooie wandelroutes door bos en langs weiden en leuke plaatsjes om te bezoeken. Voor ons was het de ideale vakantieplek en omgeving en we komen zeker nog eens terug.

• 10Activiteiten
  • 7Anouk Tjoelker18-10-2017

Leuke vakantie gehad

Wij verbleven met ons gezinnetje in huisje nr 1. Een erg ruim huisje, wel met de nodige gebreken. Het was niet overal even schoon en de traphekjes waren niet betrouwbaar want konden niet goed dicht. Het traphekje beneden was ook een beetje kansloos omdat de trap open is aan de zijkanten en onze dochter dus al snel doorhad dat je langs de zijkant wel naar boven kon komen ;) Dat was dus vrij irritant. Voor de rest was het huisje prima. In de omgeving zijn leuke dingen te doen. Wij hebben veel gewandeld. Een groot nadeel vond ik de rekening die je gepresenteerd krijgt aan het eind als je weer thuis bent. Dan hoor je wat je over hebt gehouden van de borg (150euro) Wij hebben maar liefst 44euro moeten betalen voor warm water en licht. Voor 4 dagen!! Dat is veel te veel. Dus dat was een nare bijkomstigheid. Wij wisten wel dat die kosten in mindering zouden worden gebracht, maar sorry hoor, wij hebben niet eens de kachel gebruikt. Dus niet weer.

• 6Onderkomen
  • 8Emile Vermeulen25-06-2017

Nummer 20: Heerlijke uitvalsbasis!

Een week met een jong gezin in huisje 20 gezeten.

Vooraf prettig contact met de eigenaar. We konden eerder arriveren, zodat de kleine haar middagslaapje daar al kon doen. Bungalows liggen rustig gelegen, maar toch ook zo in Coo. Vanuit het huisje mooi uitzicht over de omgeving. Huisje is van alle gemakken voorzien en netjes ingericht! Kortom, zeer tevreden over het verblijf!!

• 4Activiteiten
  • 93 Musketiers30-04-2017

Huisje 20: goede ligging, compleet en erg netjes!

Rechtstreeks geboekt bij de eigenaar huisje 20. Prima geregeld. Compleet ingericht, schoon en gezellig huisje. Gemakkelijk bereikbaar op het park zonder trappen en gesjouw. Veel privacy en een heel fraai uitzicht vanaf het terras. Goed plekje als basis voor activiteiten. Wij komen zeker weer terug!

• 7Activiteiten
  • 9Sharon18-08-2015

Huisje 14: goed verzorgd!

Volkomen tot rust gekomen in huisje 14! Het is van alle gemakken voorzien (afwasmachine, senseo, kacheltje), alle keukenapparaten tot je beschikking en zelfs het hout voor het kacheltje ligt klaar. Wij hadden mazzel met het weer en hebben het kacheltje maar op 1 avondje aan gehad. Het interieur vonden we erg netjes, behalve dat de salontafel echt aan vervanging toe is, die viel van ellende uit elkaar.

Daarnaast hebben wij in de omgeving veel activiteiten gedaan (wanneer je naar Coo loopt, kom je onderweg het café Coocabane tegen, die organiseren voor een leuke prijs activiteiten) zoals Via Ferrata (klimmen langs een rots), Challenge parcour en Speleologie (klimmen in een grot). Veel leuke tentjes in Coo, lekker gegeten en genoten van de Belgische specialiteiten. Boodschappen moet je doen bij de Delhaize in Trois-Ponts op 8 minuutjes rijden. Auto is wel noodzakelijk omdat niet alles op loopafstand ligt.

Overigens is het vakantiepark erg rustig! Veel privacy!

Vakantiepark Le Vieux Sart info

Camping-informatie