8,3

166 reviews over Camping La Cascade in het Nederlands

Prachtige plek & sfeer

Maria
24-7-2018

Camping De La Cascade is een rustige, gezellige en vriendelijke camping. Wat een verademing na de drukte van Plopsa Coo. Ik heb genoten van de avonden bij het kampvuur en mijn kinderen van de beek. Verder vond ik het ook fijn dat het al om 11 uur stil was, ivm met de kinderen. Ik kom graag een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Stellema
19-5-2018

We kwamen voor de watervallen en vielen meteen voor deze camping. Op de bonnefooi. Ons plekje was fantastisch, mooie camping, heerlijk vertoeven en zeker als je voor de rust wilt komen is het echt genieten hier. Sanitair schoon, netjes en een heerlijke douche. Eigenaar zeer vriendelijk, behulpzaam en maakt de heerlijkste cappuccino's 😁 Wij komen zeker weer eens terug.

Gereisd Met partner in mei 2018

Prachtige camping om helemaal tot rust te komen

Gonda Hoekstra
26-8-2017

We stonden op een prachtige plek aan het water. De kinderen vermaakten zich in het water, in de kano, of op de skelters, die vrij gebruikt konden worden. De rust komt al meteen over je, als je de camping op rijdt. De sfeer is gemoedelijk. 's avonds werd een vuurtje aangestoken. Om 11 uur kantine dicht en stilte op de camping, dan heerlijk slapen, met het geluid van de rivier op de achtergrond. We hebben een heerlijke tijd gehad en zullen zeker terugkomen als we weer eens in de buurt zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Erg leuk maar éénmalig

Yvonne
18-8-2017

Wij stonden op een mooie plek aan de rivier zonder electra mogelijkheid. De strook naast de oever ligt lager waardoor het vele regenwater zo onder onze tent doorstroomde. Wifi mogelijkheid bij de receptie. Leuke kantine met boeken, spelletjes en puzzels. Mooie vuurplaats gecreëerd. Kinderen kunnen gebruik maken van 2 grote skelters en 1 kleine plastic kano. Sanitair zou eigenlijk in hoogseizoen vaker schoongemaakt moeten worden en is 's nachts niet verlicht. Douches €0,50 voor 3 minuten, vaste harde straal en niet altijd warm. Eén heetwatertap voor afwas echter op peuterhoogte. Ingehuurde kracht zeer vriendelijk en behulpzaam itt de beheerder die we alleen nors hebben meegemaakt tot het onbeschofte af. Houd rekening met 's morgens boodschappen doen in grote supermarkt in Trois Ponts dat je op de terugweg in lange file staat van Plopsa bezoekers. Op de camping geen last van het Plopsa kabaal. Ondanks de heftige regenbuien en de norse beheerder hebben wij het fijn gehad maar terugkomen doen we niet.

Gereisd Met partner in augustus 2017

La Cascade een fijne plaats om te verblijven

Laura
28-8-2016

Kleine rustige "eenvoudige" camping met schoon sanitair inclusief WC papier, wasmachine en droger aanwezig, elektra mogelijk, plaats langs het stromende water mogelijk, indien het regent kan je verblijven in een gezellige ruimte waar je kunt biljaren, piano kunt spelen, biertje en wijn drinken, boekjes lezen, wifi aanwezig, er is een kleine zandbak voor kleine kinderen, plek om vuur te maken, je kunt 's ochtend brood afhalen na bestelling. Prachtige natuur, mooie fietsroutes op korte afstand Thier de Coo, cote Aisomont, cote de Brume, Stockeu, cote Hézalles, Wanneranval, zie ook website. Kortom veel mogelijkheden om het erg naar je zin te hebben, dus kom ik hier heel graag en met regelmaat kamperen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Perfect en gastvrij.

Evert
27-8-2016

Ga hier regelmatig voor een weekend naar toe. Lekker rustig met de tent langs het water. Elke keer weer een mini vakantie. Mooie omgeving om te gaan fietsen. Na afloop de mogelijkheid om een douche te nemen en rustig te vertrekken. Er kan heel veel zolang je het bespreekt. Sanitair is eenvoudig, maar wel schoon.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Charme Camping, niet ons soort camping

Doriene
20-8-2016

Doordat de camping die we oorspronkelijk gereserveerd hadden, door noodweer geen plaats voor ons had, zijn we op deze camping terecht gekomen. Het was fijn dat er een plaats was, maar zelf hadden we deze camping en vooral deze plaats niet uitgekozen. De plaats was te klein om de luifel voor voortent te zetten. Het is ook meer een tentencamping. Iedereen liep vlak voor onze tent langs naar het toiletgebouw, de kantine of de vuurplaats. 's avonds ging het kampvuur aan. Daar kun je bij gaan zitten, moet je van houden. In de kantine kun je broodjes halen maar ook ijs en wat te drinken. De camping ligt middenin Coo, vlakbij Plopsa Coo, maar daar merk je niets van. Voor de (jongere) kinderen is er een zandbakje, een 'wipkip' en een skelter. Daarnaast is het riviertje een grote speelplaats. Verder is er voor kinderen niets. De wifi is wel goed. Het sanitair is oud, wordt wel goed schoongemaakt. Voor € 0,50 kun je 3 minuten douchen achter een douchegordijn onder een keiharde straal waar niets aan te regelen valt. Vervolgens aankleden in een krappe ruimte. Als je je als man nat wilt scheren, wordt het improviseren want er is geen wastafel met warm water. Voor baby's is er ook geen badje o.i.d.- dat hadden wij niet nodig. Voor de afwas is er een apart punt met lauwwarm water. Het is een mooie omgeving, voor ons gevoel moet je wel wat verder rijden voor diverse attracties - als je niet alleen naar Plopsa Coo wil. € 32,50 per nacht vonden wij teveel voor wat je krijgt. Kortom, niet ons soort camping/plaats, daarom zijn we donderdags naar een andere camping gegaan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Fijne rustige familiecamping in een druk dorpje

Sanne
19-8-2016
  • Lekker rustige camping met fijne plek om te schuilen als het regent met spelletjes en altijd wel iemand die gitaar of piano speelt. +Leuke ondiepe koude rivier om in te spelen. +Geen echte speeltuin, maar wel skelters, kampvuurtje en een zandbak. Kinderen van 2 en 4 hebben zich heel goed vermaakt en wij zijn lekker uitgerust. +Hele fijne eigenaar. Alleen jaloersmakende bbq'ers (niet voor gasten, dus mochten ze ooit nog wat bij willen verdienen).

• Beetje aan de prijs voor wat je krijgt. Maar dat zal de ligging wel zijn.
  • De douches zijn kort, heet en veel te hard voor kinderen. Die zijn 3 weken amper gedoucht
  • Kraantje met zeer heet water op peuterhoogte
Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Super camping

A, J en M
19-8-2016

Net terug van een mini vakantie op deze camping. Kleine, rustige camping. Wij stonden met onze tent aan het water, een prachtplek. Broodjesservice, gezellig terras en vele spelletjes aanwezig. Wij gaan hier zeker terugkomen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Super goede camping , een echte aanrader !!!!

Sammy
19-8-2016

Zeer goede gastvrijheid , in het café veel gezelschapspelletjes,, biljart zeer leuk , voor de kinderen , klein winkeltje ,s'avonds kampvuur lekker gezellig met zachte muziek . Zeer mooie omgeving dicht tegen de watervallen van coo en plopsa coo. Een echte aanrader !!!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Cascade in Coo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Cascade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.