Camping La Cascade

Meer camping info

169 reviews over Camping La Cascade

• 2019
    9Peter en Jolanda Diks23-09-2019

Top camping. Op Top lokatie!

Heerlijke rustige camping. Aardige eigenaar en dochter. Heel behulpzaam. Toiletgebouw nog niet helemaal af maar erg schoon en dat is het belangrijkste. Open haard vuur in de avond waarbij je gezellig met andere gasten rondom het vuur kunt zitten onder het genot van een lekker Belgisch biertje. De camping ligt op 100 meter van de gezellige plaats Coo met zijn vele terrasjes en restaurantjes. Veel wandelroutes in de omgeving. Absolute aanrader. Wij hadden deze camping jaren geleden moeten ontdekken. Maar helaas. We halen de schade de komende jaren wel in!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9patrick04-09-2019

keurig nette camping !!!

heerlijk plekje in de Ardennen. ik verbleef hier 2 nachtjes met mijn zoon en we hebben genoten van deze plek heerlijk bij het kampvuur en spelen in de rivier. we moesten helaas eerder weg maar het is zeker een plekje om terug te komen mooie veldjes, net sanitair je kan broodjes bestellen en er is een kleine drank kaart met wat lekkere biertjes of gewoon een frisje voor een hapje en een drankje loop je binnen 5 minuten in de kern van het dorp en is er voldoende keuze. de eigenaar erg vriendelijk evenals de hulpjes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Maria24-07-2018

Prachtige plek & sfeer

Camping De La Cascade is een rustige, gezellige en vriendelijke camping. Wat een verademing na de drukte van Plopsa Coo. Ik heb genoten van de avonden bij het kampvuur en mijn kinderen van de beek. Verder vond ik het ook fijn dat het al om 11 uur stil was, ivm met de kinderen. Ik kom graag een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Stellema19-05-2018

We kwamen voor de watervallen en vielen meteen voor deze camping. Op de bonnefooi. Ons plekje was fantastisch, mooie camping, heerlijk vertoeven en zeker als je voor de rust wilt komen is het echt genieten hier. Sanitair schoon, netjes en een heerlijke douche. Eigenaar zeer vriendelijk, behulpzaam en maakt de heerlijkste cappuccino's 😁 Wij komen zeker weer eens terug.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Gonda Hoekstra26-08-2017

Prachtige camping om helemaal tot rust te komen

We stonden op een prachtige plek aan het water. De kinderen vermaakten zich in het water, in de kano, of op de skelters, die vrij gebruikt konden worden. De rust komt al meteen over je, als je de camping op rijdt. De sfeer is gemoedelijk. 's avonds werd een vuurtje aangestoken. Om 11 uur kantine dicht en stilte op de camping, dan heerlijk slapen, met het geluid van de rivier op de achtergrond. We hebben een heerlijke tijd gehad en zullen zeker terugkomen als we weer eens in de buurt zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 6Yvonne18-08-2017

Erg leuk maar éénmalig

Wij stonden op een mooie plek aan de rivier zonder electra mogelijkheid. De strook naast de oever ligt lager waardoor het vele regenwater zo onder onze tent doorstroomde. Wifi mogelijkheid bij de receptie. Leuke kantine met boeken, spelletjes en puzzels. Mooie vuurplaats gecreëerd. Kinderen kunnen gebruik maken van 2 grote skelters en 1 kleine plastic kano. Sanitair zou eigenlijk in hoogseizoen vaker schoongemaakt moeten worden en is 's nachts niet verlicht. Douches €0,50 voor 3 minuten, vaste harde straal en niet altijd warm. Eén heetwatertap voor afwas echter op peuterhoogte. Ingehuurde kracht zeer vriendelijk en behulpzaam itt de beheerder die we alleen nors hebben meegemaakt tot het onbeschofte af. Houd rekening met 's morgens boodschappen doen in grote supermarkt in Trois Ponts dat je op de terugweg in lange file staat van Plopsa bezoekers. Op de camping geen last van het Plopsa kabaal. Ondanks de heftige regenbuien en de norse beheerder hebben wij het fijn gehad maar terugkomen doen we niet.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Laura28-08-2016

La Cascade een fijne plaats om te verblijven

Kleine rustige "eenvoudige" camping met schoon sanitair inclusief WC papier, wasmachine en droger aanwezig, elektra mogelijk, plaats langs het stromende water mogelijk, indien het regent kan je verblijven in een gezellige ruimte waar je kunt biljaren, piano kunt spelen, biertje en wijn drinken, boekjes lezen, wifi aanwezig, er is een kleine zandbak voor kleine kinderen, plek om vuur te maken, je kunt 's ochtend brood afhalen na bestelling. Prachtige natuur, mooie fietsroutes op korte afstand Thier de Coo, cote Aisomont, cote de Brume, Stockeu, cote Hézalles, Wanneranval, zie ook website. Kortom veel mogelijkheden om het erg naar je zin te hebben, dus kom ik hier heel graag en met regelmaat kamperen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10Evert27-08-2016

Perfect en gastvrij.

Ga hier regelmatig voor een weekend naar toe. Lekker rustig met de tent langs het water. Elke keer weer een mini vakantie. Mooie omgeving om te gaan fietsen. Na afloop de mogelijkheid om een douche te nemen en rustig te vertrekken. Er kan heel veel zolang je het bespreekt. Sanitair is eenvoudig, maar wel schoon.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 6Doriene20-08-2016

Charme Camping, niet ons soort camping

Doordat de camping die we oorspronkelijk gereserveerd hadden, door noodweer geen plaats voor ons had, zijn we op deze camping terecht gekomen. Het was fijn dat er een plaats was, maar zelf hadden we deze camping en vooral deze plaats niet uitgekozen. De plaats was te klein om de luifel voor voortent te zetten. Het is ook meer een tentencamping. Iedereen liep vlak voor onze tent langs naar het toiletgebouw, de kantine of de vuurplaats. 's avonds ging het kampvuur aan. Daar kun je bij gaan zitten, moet je van houden. In de kantine kun je broodjes halen maar ook ijs en wat te drinken. De camping ligt middenin Coo, vlakbij Plopsa Coo, maar daar merk je niets van. Voor de (jongere) kinderen is er een zandbakje, een 'wipkip' en een skelter. Daarnaast is het riviertje een grote speelplaats. Verder is er voor kinderen niets. De wifi is wel goed. Het sanitair is oud, wordt wel goed schoongemaakt. Voor € 0,50 kun je 3 minuten douchen achter een douchegordijn onder een keiharde straal waar niets aan te regelen valt. Vervolgens aankleden in een krappe ruimte. Als je je als man nat wilt scheren, wordt het improviseren want er is geen wastafel met warm water. Voor baby's is er ook geen badje o.i.d.- dat hadden wij niet nodig. Voor de afwas is er een apart punt met lauwwarm water. Het is een mooie omgeving, voor ons gevoel moet je wel wat verder rijden voor diverse attracties - als je niet alleen naar Plopsa Coo wil. € 32,50 per nacht vonden wij teveel voor wat je krijgt. Kortom, niet ons soort camping/plaats, daarom zijn we donderdags naar een andere camping gegaan.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Sanne19-08-2016

Fijne rustige familiecamping in een druk dorpje

• Lekker rustige camping met fijne plek om te schuilen als het regent met spelletjes en altijd wel iemand die gitaar of piano speelt. +Leuke ondiepe koude rivier om in te spelen. +Geen echte speeltuin, maar wel skelters, kampvuurtje en een zandbak. Kinderen van 2 en 4 hebben zich heel goed vermaakt en wij zijn lekker uitgerust. +Hele fijne eigenaar. Alleen jaloersmakende bbq'ers (niet voor gasten, dus mochten ze ooit nog wat bij willen verdienen).

• Beetje aan de prijs voor wat je krijgt. Maar dat zal de ligging wel zijn.
    • De douches zijn kort, heet en veel te hard voor kinderen. Die zijn 3 weken amper gedoucht
    • Kraantje met zeer heet water op peuterhoogte

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Camping La Cascade info