Géén boekingskosten

Meer camping info

172 Reviews over La Cascade

• 9Chris03-08-2022

Top elk jaar weer

elke keer weer genieten , lekker vissen, kinderen die lekker in de kabbelende rivier spelen, savonds lekker bakkie of biertje bij het kampvuur op het terras, smorgens verse broodjes, en een mooie omgeving, vlakbij de waterval van Coo, maar ook lekker centraal om de rest van de ardennen te kunnen ontdekken, gewoon een heerlijke familie camping en vanaf half 11 lekker alles rustig

• 7Sonja24-08-2021

Charme !

We vonden deze camping via het ANWB boekje “ Charme campings “.Nou klopt helemaal. Echt een mooie gemoedelijke camping op een pittoreske plek. Aan een kabbelend riviertje. Overal vrolijk gekleurde lampionnen Eenvoudig sanitair maar brandschoon. En daar gaat het om.Om 22.30 uur stilte op de camping en dat vind ik heerlijk. Ligt heel leuk vlak bij het gezellige Coo. Veel te doen vanuit Coo- buitensportactiviteiten, wandelen. In de omgeving Luik bezoeken, grotten etc.Kortom we hebben het er goed gehad

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Fam K28-04-2021

Leuke lokatie, zwaar verouderde faciliteiten

De ligging is een goede uitvalsbasis voor het schattige dorpje Coo, het bezoek aan de watervallen, PlopsaCoo en het activiteitencentrum. Alles op een steenworp afstand. Helaas door Corona alles dicht, maar ook een wandeling door de bossen of rond het stuwmeer is de moeite waard. De camping ligt pal aan het water. Rustig kabbelend, maar na een aantal meter valt het water toch echt via de krachtige watervallen het terrein van plopsacoo op. Het sanitair is tochtig, summier en echt anno 2021 te basic naar onze mening. Kleine douche, met munten, 1 dunne lauwe straal uit de muur. Geen verstelling in hoogte mogelijk en geen thermostaat. De algemene ruimtes zijn ook zeker aan een opknapbeurt toe. Vriendelijke ontvangst en goede communicatie vooraf.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Peter en Jolanda Diks23-09-2019

Top camping. Op Top lokatie!

Heerlijke rustige camping. Aardige eigenaar en dochter. Heel behulpzaam. Toiletgebouw nog niet helemaal af maar erg schoon en dat is het belangrijkste. Open haard vuur in de avond waarbij je gezellig met andere gasten rondom het vuur kunt zitten onder het genot van een lekker Belgisch biertje. De camping ligt op 100 meter van de gezellige plaats Coo met zijn vele terrasjes en restaurantjes. Veel wandelroutes in de omgeving. Absolute aanrader. Wij hadden deze camping jaren geleden moeten ontdekken. Maar helaas. We halen de schade de komende jaren wel in!

• 6Staat v/h sanitair
  • 9patrick04-09-2019

keurig nette camping !!!

heerlijk plekje in de Ardennen. ik verbleef hier 2 nachtjes met mijn zoon en we hebben genoten van deze plek heerlijk bij het kampvuur en spelen in de rivier. we moesten helaas eerder weg maar het is zeker een plekje om terug te komen mooie veldjes, net sanitair je kan broodjes bestellen en er is een kleine drank kaart met wat lekkere biertjes of gewoon een frisje voor een hapje en een drankje loop je binnen 5 minuten in de kern van het dorp en is er voldoende keuze. de eigenaar erg vriendelijk evenals de hulpjes

• 9Maria24-07-2018

Prachtige plek & sfeer

Camping De La Cascade is een rustige, gezellige en vriendelijke camping. Wat een verademing na de drukte van Plopsa Coo. Ik heb genoten van de avonden bij het kampvuur en mijn kinderen van de beek. Verder vond ik het ook fijn dat het al om 11 uur stil was, ivm met de kinderen. Ik kom graag een keer terug!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Stellema19-05-2018

We kwamen voor de watervallen en vielen meteen voor deze camping. Op de bonnefooi. Ons plekje was fantastisch, mooie camping, heerlijk vertoeven en zeker als je voor de rust wilt komen is het echt genieten hier. Sanitair schoon, netjes en een heerlijke douche. Eigenaar zeer vriendelijk, behulpzaam en maakt de heerlijkste cappuccino's 😁 Wij komen zeker weer eens terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Gonda Hoekstra26-08-2017

Prachtige camping om helemaal tot rust te komen

We stonden op een prachtige plek aan het water. De kinderen vermaakten zich in het water, in de kano, of op de skelters, die vrij gebruikt konden worden. De rust komt al meteen over je, als je de camping op rijdt. De sfeer is gemoedelijk. 's avonds werd een vuurtje aangestoken. Om 11 uur kantine dicht en stilte op de camping, dan heerlijk slapen, met het geluid van de rivier op de achtergrond. We hebben een heerlijke tijd gehad en zullen zeker terugkomen als we weer eens in de buurt zijn.

• 6Yvonne18-08-2017

Erg leuk maar éénmalig

Wij stonden op een mooie plek aan de rivier zonder electra mogelijkheid. De strook naast de oever ligt lager waardoor het vele regenwater zo onder onze tent doorstroomde. Wifi mogelijkheid bij de receptie. Leuke kantine met boeken, spelletjes en puzzels. Mooie vuurplaats gecreëerd. Kinderen kunnen gebruik maken van 2 grote skelters en 1 kleine plastic kano. Sanitair zou eigenlijk in hoogseizoen vaker schoongemaakt moeten worden en is 's nachts niet verlicht. Douches €0,50 voor 3 minuten, vaste harde straal en niet altijd warm. Eén heetwatertap voor afwas echter op peuterhoogte. Ingehuurde kracht zeer vriendelijk en behulpzaam itt de beheerder die we alleen nors hebben meegemaakt tot het onbeschofte af. Houd rekening met 's morgens boodschappen doen in grote supermarkt in Trois Ponts dat je op de terugweg in lange file staat van Plopsa bezoekers. Op de camping geen last van het Plopsa kabaal. Ondanks de heftige regenbuien en de norse beheerder hebben wij het fijn gehad maar terugkomen doen we niet.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Laura28-08-2016

La Cascade een fijne plaats om te verblijven

Kleine rustige "eenvoudige" camping met schoon sanitair inclusief WC papier, wasmachine en droger aanwezig, elektra mogelijk, plaats langs het stromende water mogelijk, indien het regent kan je verblijven in een gezellige ruimte waar je kunt biljaren, piano kunt spelen, biertje en wijn drinken, boekjes lezen, wifi aanwezig, er is een kleine zandbak voor kleine kinderen, plek om vuur te maken, je kunt 's ochtend brood afhalen na bestelling. Prachtige natuur, mooie fietsroutes op korte afstand Thier de Coo, cote Aisomont, cote de Brume, Stockeu, cote Hézalles, Wanneranval, zie ook website. Kortom veel mogelijkheden om het erg naar je zin te hebben, dus kom ik hier heel graag en met regelmaat kamperen.

Camping La Cascade info

Camping-informatie