Géén boekingskosten
BelgiëLuikCooHotels CooHotel Herberg Coocabane

Hotel Herberg Coocabane

BelgiëLuikCoo

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Herberg Coocabane voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 9 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 9 reviews

9 Reviews over Herberg Coocabane

• 9Henk en Cindy20-04-2015

Heerlijk genieten !

Vriendelijk ontvangst, knusse herberg alsof je heerlijk in je eigen woonkamer vertoefd. Personeel erg vriendelijk, geïnteresseerd en behulpzaam. Prachtige huishond die het gemis van onze hond even deed vergeten :)

Ligging was fantastisch, lekker dichtbij de watervallen en met de auto is het gemakkelijk om de omgeving te verkennen. Ontbijt was eenvoudig maar prima voor ons!

Bij Le Baron gedineerd, fijne limburgse gastvrouw!

Enig verbeterpuntje: op de website vermelden dat het een gezamenlijk toilet betreft, misleidend om eigen badkamer te vermelden. Verder geen moeite mee gehad hoor.

We hebben genoten !!!

• 8peter boon22-10-2012

met open armen ontvangen en verzorgd

prima locatie als uitvalbasis voor een rondje ardennen op fiets/atb/motorfiets minpuntje bij de avondmaaltijd, het chocoladetoetje (aldi ?) mag wel wat meer verwachten voor € 25...

• 9Arjan11-08-2011

Pirma uitvalsbasis voor sportieve activiteiten

Met een vriendengroep hier 2 nachten verbleven als uitvalsbasis voor een fietsweekend. Gezellige herberg met schone kamers. Goed eerlijk eten. Omgeving fantastisch voor sportieve uitdagingen. Zo hebben wij onze uitdaging gezocht op de hellingen in de omgeving.

• 9Casper Ipema22-03-2011

Ieder jaar kom ik weer terug

Heerlijke plek op maar 3 kwartier vanuit Maastricht, vlakbij de watervallen van Coo en het attractiepark PlopsaCoo. Mooi terras om van de zon te genieten, gezellige bar en prima kamers. Veel sportieve activiteiten onder begeleiding van ervaren instructeurs. Een echte aanrader!!!

• 8Babs21-03-2011

Prettige sfeer en mogelijkheden tot buitensport

Prettige sfeer en mogelijkheden tot buitensport. De kamers zijn schoon en de boxspring bedden liggen heerlijk. Klimmen, via ferrata, kajakken en Challenge parcours kan allemaal vanuit Coocabane worden gedaan.

• 10Joska18-03-2011

Zo dichtbij, er er toch helemaal uit!

Op een van de mooiste plekjes van de alom prachtige Ardennen ligt deze waanzinnige herberg. Hoewel het de uitgelezen spot voor outdoor activiteiten en survivallen is, kan je er ook gewoon voor de broodnodig rust komen. Alle opties zijn open. En na een dag lopen, fietsen, wandelen of bezoek aan de vele attracties in de buurt, kom je 'thuis' in de warmte van deze luisterrijke herberg. Het ultieme genieten, om de hoek en toch helemaal weg van alle besognes. Aanrader in optima forma!!

• 9Broer31-08-2010

TOP

Aanrader voor sportieve mensen Heerlijk terras, lekker biertje, mooi uitzicht en vooral heel gezellig

• 8Bep Broersen23-04-2009

Geweldige leuke sfeer!

De thuisbasis van New Life waar wij met een groepje vrienden een survival weekendje hebben gehad. Coocabane is helemaal top! Leuke activiteiten, gezellige bar en vooral zeer vriendelijke en gastvrije mensen.

• 8Anke23-04-2009

Super gezellige herberg!!

We zijn met vrienden lekker wezen survivallen in de Ardennen. Onze uitvalbasis was herberg Coocabane. Echt super, een aanrader!!

Hotel Herberg Coocabane info

Het complex