Géén boekingskosten

Baron

BelgiëLuikCoo

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Baron voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 8 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 8 reviews

8 Reviews over Baron

• 9Rik Deconinck05-07-2020

Terug een prachtige beleving !

Verzorgde bediening volgens de regels van de kunst , heel lekker eten , perfect gebakken Ierse steak / Gebakken zalm , krokante frietjes. Zoals steeds een aanrader die nog steeds betaalbaar is. Ons dessertje waren ze vergeten , maar is rechtgezet met een extra koffie !

• 10marja van ipenburg20-08-2019

prachtige appartementen, aanrader

Appartementen le Baron in Coo bestaat uit 6 prachtige nieuwe en zeer schone appartementen op een schitterende plek. Wij verbleven 2 nachten in een appartement met 2 slaapkamers. Het appartement is zeer compleet, gezellig ingericht en beschikt over goede bedden en een heel mooie badkamer. Het uitzicht over Coo is erg leuk en je slaapt met het geluid van de watervallen op de achtergrond. Vriendelijke eigenaren. In de omgeving veel wandelmogelijkheden. Betaald parkeren (in het zomerseizoen) voor de deur voor maximaal 5 euro per dag of indien iets verder weg, dan is het gratis. Beneden is een goed en gezellig restaurant waar je lekker kunt eten voor een redelijke prijs. Kortom een aanrader.

• 9Fam Zetstra06-09-2017

We vonden de appartementen mooi,schoon en sfeervol ingericht. Alles is aanwezig wat je nodig hebt. Een prachtige omgeving en uitzicht. Er is van alles te zien en te doen. En beneden is er een top restaurant met heel vriendelijke eigenaren en personeel. Wij hebben er erg van genoten! Echt een aanrader!

• 9Gerd van Thielen30-04-2016

Top, lekker gegeten, goede vriendelijke service

Top voor een lekkere maaltijd

• 8Rene15-11-2009

sfeervol

Cafe Le baron In Coo is een kwalitatief, met deskungig personeel, zeer sfeervol eetcafe, volgens eigenaren komt uitbreiding keuken. Wij verheugen ons op brouwsel uit eigen brouwerij. Een heerlijke verblijfplaats in ontspannen sfeer

• 10chantal poels24-10-2009

goed toeven

heel mooi opgeknapt en heel gezellig van binnen. lekker eten, leuk personeel en voor de zomer een heerlijk ruim terras!

• 9Ron Smeets12-10-2009

Een zeer aangename verrassing

Na een bezoek aan het nabijgelegen Plopsaland zijn we met ca 100 man van onze personeelsvereniging neergestreken op het terras van Le Baron. In een woord is het er geweldig, zeker als je over de laatste onvolkomendheidjes heen kijkt (toiletten worden nog verbouwd) De zaak straalt klasse uit, het personeel is jong, meertalig en vriendelijk, alles is schoon en fris, de eigenaars stralen achter de bar en in de keuken, de (kleine) kaart hebben we geprobeerd, alles smaakte even goed en de zelfbereide Pizza's zijn zeker een aanrader. Na een gesprek met de eigenaar bleek dat volgend jaar de huisbrouwerij nog geopend gaat worden en dat er op termijn ook overnachtingsmogelijkheden zijn. Dan wordt het volgens ons helemaal de topper in Coo. In ieder geval gaan wij snel terug !

• 0Hanny04-07-2009

Bericht van de eigenaar

We hebben in november 2008 het hotel gekocht en zijn gelijk aan de slag gegaan om de hele boel te renoveren. Het resultaat, al zeg ik het zelf, is verbijsterend. Op de begane grond is een gezellige bruine kroeg ontstaan met een groot, zonovergoten terras. Onze keuken biedt kleine gerechten en lekkere tapas. En we zijn nog lang niet klaar met onze plannen. Er volgt nog een huisbrouwerij waar we ons eigen bier zullen brouwen en het hotel wordt helemaal vernieuwd. Van 15 kleine kamers gaan we straks naar 9 ruime kamers met een mooie badkamer.

• 1Johan Keuter31-05-2008

Dit hotel lag er verlaten en spookachtig bij. Wij waren de enige bezoekers en naar ons idee staat het hotel in de nominatie om gesloopt te worden. Inboedel is slecht onderhouden en kamers zien er niet verzorgd uit. Het personeel was niet vriendelijk en zag er ook niet verzorgt uit. De kamers stinken muf en de deuren willen niet goed sluiten. Er wordt geadverteerd met TV, maar de tv werkt bijvoorbeeld niet

Hotel Baron info

Soort hotel