Camping Le Rocher de la Vierge

België, Luik, Comblain La Tour

4.5Matig

• 2.6Eetgelegenheden
  • 5.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Le Rocher de la Vierge voor je op een rij gezet:

Meer camping info

20 reviews over Camping Le Rocher de la Vierge

• 2019
    4Marloes Kamphuis14-04-2019

meer een woonwagenkamp dan een camping

Bij aankomst schrokken we, het is een behoordlijke bende op de camping. Je kunt het ook niet echt een camping noemen maar meer een woonwagenkamp. Ze hebben wel 5 nieuwe huisjes die prima zijn maar de rest van de 'camping' is echt oude zooi. Veel kapotte onbewoonbare woonwagens tussen deoude wel bewoonbare wagens. Op de camping en de oprit er naar toe ligt overal troep (kapotte meubels etc etc). De eigenaren waren vriendelijk, we mochten 2 uur eerder inchecken omdat het zo rustig was. Voor 1 nachtje was het prima maar veel langer wil je er niet blijven.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• Oude reviews

7Sophie09-07-2017

Mooie ligging

We hadden twee stacaravans gehuurd. Deze waren nieuw, met airco, modern ingericht, met een mooi overdekt houten terras. Alles proper. Alles aanwezig wat je nodig hebt. Deze stonden op een pleintje apart met een barbeque. Een mooie omgeving niet ver van het water. Heel stil en rustig. De camping heeft wel een onverzorgde aanblik. Heel veroudert cafetaria, je reist een beetje terug in de tijd. Maar de staat van de caravans maakte alles goed. We hebben er een fijn weekend gehad. Het sanitair hebben we niet nodig gehad, omdat we alles in de caravan hadden.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Ikke04-07-2016

Super leuk

Als je een echte kampeerder bent is dit een geweldige stek. Wij komen er al een aantal jaar. Wij hebben het hier reuze naar ons zin. Je kunt overal te voet naar toe (als je van wandelen houdt), er zijn verschillende wandelingen die je vanuit de camping kunt maken en ook weer terug komt. Ook n stukje rijden met de auto om ergens te gaan wandelen gaat prima. Er staat zelfs n friettent aan de rand van de camping waar je goede friet kunt eten en te voet naar toe kan. Het vertier op de camping is er ook, al zoeken wij dat niet op. S avonds heerlijk bij n kampvuur zitten en daar je eten op klaar maken en tot diep in de nacht gezellig bij elkaar zitten (evt. met andere campinggasten) kan allemaal. De fam. is aardig, behulpzaam en betrokken bij hetgeen wat je evt. zou willen, kortom er is veel mogelijk. uiteraard zijn er minpunten maar die zijn prima te overleven, op welke camping zijn er geen minpunten. Prijs kwaliteit verhouding is ook prima. Gewoon een superplek, dit jaar gaan we weer!!!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8Nancy24-05-2016

Een eenvoudige groepscamping met veel stacaravans

In 2016 is het volledige sanitair gebouw van binnen vernieuwd! Cafetaria is alleen in het weekend open. Plaats aan het water is prachtig,

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Jean-Marie De Vos20-01-2016

Prachtig

Ideale camping voor de kinderen ,natuur,zeer vriendelijke uitbaters ! De familie Quoilin zijn als familie eens je ze beter kent,je vraagt hen wat en ze proberen het op te lossen! Op de camping heb je alle vrijheid en zijn er alle echt nodige zaken te verkrijgen. De kinderen kunnen er hun zeker vermaken naar hartelust en een prettige vakantie beleven. De camping bevind zich in een pracht van natuur aan de ourthe,een wereld van verschil t.o.v andere campings waar je een gesloten gevoel hebt en waar de prijs stukken hoger zijn Een aanrader voor de echte campeerder

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Brigitte23-08-2015

Heerlijk spontaan"

Vrijheid, vuur, vissen, zwemmen in de ourthe

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 6isabel11-08-2015

gemengde gevoelens

weg naar de camping in slechte staat, donkere cafetaria, vriendelijk onthaal, prachtig terrein met zicht op het water en rotsen, trein stoort niet, nachtlawaai wel, elektriciteit is niet onderhouden evenals het sanitair, geen douches voorzien voor de trekkers, de vaste bewoners geven je geen veilig gevoel, leuke wandelweg naar het dorp, goedkoop maar geen aanrader

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 6Donnav18-10-2014

Mooie omgeving

Ik ben met school een aantal dagen op deze camping geweest. De omgeving is erg mooi en rustig, op de camping zelf is er niet zo veel te doen. De douches en de wc's zijn erg verouderd maar werden wel elke ochtend schoongemaakt, dit had alleen niet echt zin met 180 studenten. Leuk vond ik dat er elke avond een kampvuur gemaakt mocht worden. Helaas is de camping niet verlicht en dat is toch wel lastig als je 's nachts naar de wc moet ;)

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2014

• 9Judith23-04-2014

Gewoon een mooie plek

Er is al veel gezegd over deze plek, maar eerlijk dient gezegd te worden dat het aangezicht ernstiger is dan hoe het er is. De Franstalige eigenaar is heel meewerkend en vriendelijk, ook al blijft de taal een issue.

De rotsformatie aan de overzijde van de rivier is niet alleen bij zonsondergang heel mooi. Het spelen in de rivier blijft voor onze kinderen wel een geweldig iets.

Prima camping tegen fatsoenlijke prijs.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Annemarie30-07-2012

Mooie camping, mooie ligging

In 1ste instantie schrokken we erg, 't was nog erger dan n zigeunerkamp hier in Ned. tot we het trekkersveld opreden. Kompleet anders, mooi!!! Je reed de rust en natuur in. Om je te melden moet je dus in het cafetaria zijn, hier ook de douche munten halen. Je kan zelf n plek uitzoeken waar je wilt staan, keuze zat, het is groot genoeg. Het uitzicht is mooi, de omgeving is mooier, t ligt n heel eind van de weg af aan de Ourthe. Het personeel doet z'n best om Ned. te praten en is vriendelijk. Het sanitair laat wel wat te wensen over, net als de oprijlaan, WC's zijn vies, de douches gaan beter maar zijn helemaal aan t begin bij t cafetaria. Het sanitair wordt wel dagelijks schoongemaakt. Hamoir en Comblain-La-Tour zijn ong. 2 km van de camping verwijdert voor de boodschappen. Je mag er n kampvuur maken, hout is te koop in het cafetaria of zelf sprokkelen in het bos. Wandelroutes zijn er zat, ook vanaf de camping of na n stukje rijden. Voor kinderen echt leuk, water - beesten - speeltuin.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair