Géén boekingskosten
/België/Luik/Comblain La Tour/Campings Comblain La Tour/Camping Le Rocher de la Vierge

Le Rocher de la Vierge

BelgiëLuikComblain La Tour

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Rocher de la Vierge voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 22 reviews

6.1VoldoendeScore uit 22 reviews
  • 5Staat v/h sanitair
  • 5.3Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

22 Reviews over Le Rocher de la Vierge

• 6Kampeerder16-05-2021

Oké voor een paar nachten

DEUK voor een paar nachten als je niet te veel verwacht. Vuurtje, tentje en dat was het wel. Toilet niet echt schoon, plassen kan ook in het bos. Echt ouderwets kamperen, voor mij goed genoeg.

• 5Staat v/h sanitair
  • 4Marloes Kamphuis14-04-2019

meer een woonwagenkamp dan een camping

Bij aankomst schrokken we, het is een behoordlijke bende op de camping. Je kunt het ook niet echt een camping noemen maar meer een woonwagenkamp. Ze hebben wel 5 nieuwe huisjes die prima zijn maar de rest van de 'camping' is echt oude zooi. Veel kapotte onbewoonbare woonwagens tussen deoude wel bewoonbare wagens. Op de camping en de oprit er naar toe ligt overal troep (kapotte meubels etc etc). De eigenaren waren vriendelijk, we mochten 2 uur eerder inchecken omdat het zo rustig was. Voor 1 nachtje was het prima maar veel langer wil je er niet blijven.

• 2Eetgelegenheden
  • 7Sophie09-07-2017

Mooie ligging

We hadden twee stacaravans gehuurd. Deze waren nieuw, met airco, modern ingericht, met een mooi overdekt houten terras. Alles proper. Alles aanwezig wat je nodig hebt. Deze stonden op een pleintje apart met een barbeque. Een mooie omgeving niet ver van het water. Heel stil en rustig. De camping heeft wel een onverzorgde aanblik. Heel veroudert cafetaria, je reist een beetje terug in de tijd. Maar de staat van de caravans maakte alles goed. We hebben er een fijn weekend gehad. Het sanitair hebben we niet nodig gehad, omdat we alles in de caravan hadden.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9marianne29-06-2017

super

les sanitaires sont neufs .belle pleine de jeux et terrain de football toujours bien entretenu.camping calme .bonne entente générale.caféteria accueillante .tout pour passer de bonne vacance au calme et a l air pur .a recommander.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Ikke04-07-2016

Super leuk

Als je een echte kampeerder bent is dit een geweldige stek. Wij komen er al een aantal jaar. Wij hebben het hier reuze naar ons zin. Je kunt overal te voet naar toe (als je van wandelen houdt), er zijn verschillende wandelingen die je vanuit de camping kunt maken en ook weer terug komt. Ook n stukje rijden met de auto om ergens te gaan wandelen gaat prima. Er staat zelfs n friettent aan de rand van de camping waar je goede friet kunt eten en te voet naar toe kan. Het vertier op de camping is er ook, al zoeken wij dat niet op. S avonds heerlijk bij n kampvuur zitten en daar je eten op klaar maken en tot diep in de nacht gezellig bij elkaar zitten (evt. met andere campinggasten) kan allemaal. De fam. is aardig, behulpzaam en betrokken bij hetgeen wat je evt. zou willen, kortom er is veel mogelijk. uiteraard zijn er minpunten maar die zijn prima te overleven, op welke camping zijn er geen minpunten. Prijs kwaliteit verhouding is ook prima. Gewoon een superplek, dit jaar gaan we weer!!!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Nancy24-05-2016

Een eenvoudige groepscamping met veel stacaravans

In 2016 is het volledige sanitair gebouw van binnen vernieuwd! Cafetaria is alleen in het weekend open. Plaats aan het water is prachtig,

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Jean-Marie De Vos20-01-2016

Prachtig

Ideale camping voor de kinderen ,natuur,zeer vriendelijke uitbaters ! De familie Quoilin zijn als familie eens je ze beter kent,je vraagt hen wat en ze proberen het op te lossen! Op de camping heb je alle vrijheid en zijn er alle echt nodige zaken te verkrijgen. De kinderen kunnen er hun zeker vermaken naar hartelust en een prettige vakantie beleven. De camping bevind zich in een pracht van natuur aan de ourthe,een wereld van verschil t.o.v andere campings waar je een gesloten gevoel hebt en waar de prijs stukken hoger zijn Een aanrader voor de echte campeerder

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Brigitte23-08-2015

Heerlijk spontaan"

Vrijheid, vuur, vissen, zwemmen in de ourthe

• 6Staat v/h sanitair
  • 6isabel11-08-2015

gemengde gevoelens

weg naar de camping in slechte staat, donkere cafetaria, vriendelijk onthaal, prachtig terrein met zicht op het water en rotsen, trein stoort niet, nachtlawaai wel, elektriciteit is niet onderhouden evenals het sanitair, geen douches voorzien voor de trekkers, de vaste bewoners geven je geen veilig gevoel, leuke wandelweg naar het dorp, goedkoop maar geen aanrader

• 2Staat v/h sanitair
  • 4jouls09-08-2015

Je ne recommande pas...

Le chemin pour arriver au camping fait peur, le camping n'est pas entretenu, les sanitaire sont juste dégueulasses, l'eau pas très chaude, pas un seul miroir trouvable, la cafétéria sent ultra mauvais,... Nous avons été camper en tente, emplacement pour les tente avec de l'herbe ultra haute et donc pas très agréable! Point positif, on peut faire du feu et un bloc wc est très proche. Niveau environnement, l'eau, le train et un gros rocher d'un coté, le bois de l'autre. Dans le bois mieux vaut ne pas laisser aller les enfants seules car on y trouve des seringues... Pour ce qui est des occupations, pleine de jeu pour les enfants et partie muscu mais pas entretenu... Terrain de foot, idem herbe super haute!! Et un terrain de beach volley qui lui est super. En bref c'est un camping qui nous a dépanné mais ou nous ne retournerons pas et que nous ne recommandons à personne...

• 2Staat v/h sanitair

Camping Le Rocher de la Vierge info