Comblain La Tour

Reviews over Comblain La Tour

Mooie ligging

Sophie,
    9-7-2017

We hadden twee stacaravans gehuurd. Deze waren nieuw, met airco, modern ingericht, met een mooi overdekt houten terras. Alles proper. Alles aanwezig wat je nodig hebt. Deze stonden op een pleintje apart met een barbeque.

Een mooie omgeving niet ver van het water. Heel stil en rustig.

De camping heeft wel een onverzorgde aanblik. Heel veroudert cafetaria, je reist een beetje terug in de tijd.

Maar de staat van de caravans maakte alles goed. We hebben er een fijn weekend gehad.

Het sanitair hebben we niet nodig gehad, omdat we alles in de caravan hadden.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Super leuk

Ikke,
    4-7-2016

Als je een echte kampeerder bent is dit een geweldige stek. Wij komen er al een aantal jaar. Wij hebben het hier reuze naar ons zin. Je kunt overal te voet naar toe (als je van wandelen houdt), er zijn verschillende wandelingen die je vanuit de camping kunt maken en ook weer terug komt. Ook n stukje rijden met de auto om ergens te gaan wandelen gaat prima. Er staat zelfs n friettent aan de rand van de camping waar je goede friet kunt eten en te voet naar toe kan. Het vertier op de camping is er ook, al zoeken wij dat niet op. S avonds heerlijk bij n kampvuur zitten en daar je eten op klaar maken en tot diep in de nacht gezellig bij elkaar zitten (evt. met andere campinggasten) kan allemaal. De fam. is aardig, behulpzaam en betrokken bij hetgeen wat je evt. zou willen, kortom er is veel mogelijk. uiteraard zijn er minpunten maar die zijn prima te overleven, op welke camping zijn er geen minpunten. Prijs kwaliteit verhouding is ook prima. Gewoon een superplek, dit jaar gaan we weer!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Een eenvoudige groepscamping met veel stacaravans

Nancy,
    24-5-2016

In 2016 is het volledige sanitair gebouw van binnen vernieuwd! Cafetaria is alleen in het weekend open. Plaats aan het water is prachtig,

Gereisd met vrienden in mei 2016

Prachtig

Jean-Marie De Vos,
    20-1-2016

Ideale camping voor de kinderen ,natuur,zeer vriendelijke uitbaters !

De familie Quoilin zijn als familie eens je ze beter kent,je vraagt hen wat en ze proberen het op te lossen!

Op de camping heb je alle vrijheid en zijn er alle echt nodige zaken te verkrijgen.

De kinderen kunnen er hun zeker vermaken naar hartelust en een prettige vakantie beleven.

De camping bevind zich in een pracht van natuur aan de ourthe,een wereld van verschil t.o.v andere campings waar je een gesloten gevoel hebt en waar de prijs stukken hoger zijn

Een aanrader voor de echte campeerder

Gereisd met partner in januari 2016

Heerlijk spontaan"

Brigitte,
    23-8-2015

Vrijheid, vuur, vissen, zwemmen in de ourthe

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015
Comblain La Tour scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 reviews