Camping Le Confluent

Camping Le Confluent

26 tips over Camping Le Confluent

A.Winters, 11-5-2016
Via vakantieveiling een kampeerplaats geboekt en voldaan.Helaas wat te vroeg gearriveerd.Beheerders zaten op het terras bij de bar.We konden nog niet worden ingeschreven en werden verzocht, met auto en caravan het campingterrein te verlaten en later terug te komen.We hebben rechtsomkeer gemaakt en zijn doorgereden naar Camping Clervaux, waar we zonder reservering heel gastvrij werden ontvangen en een geweldige week hebben gehad.Jammer Olympia Camping Group, van dit koele onthaal op Le Confluent.
pat, 4-9-2015
- Neem je eigen douche en toilet mee. - betaal niet extra voor "plaatsen met zon" of "plaatsen dichtbij sanitair". - boek met kleine kinderen geen "rivierplaatsen " aan de brug kant. Hoge walkant. - vraag na of je ingeënt moet worden. Lees : stank , vies en ongedierte op camping(ratten)
marianne, 12-5-2015
Spar in het dorp is erg duur, in Awaylle is een Aldi en iets terug is een Lidl te vinden. Grotten Remouchamps een aanrader, pannenkoekenarrangement met bowlen goed geregeld en leuk van opzet. Kajakken zeker een tocht van 12 km.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Confluent voor je op een rij gezet:

Bezoeker1, 28-8-2014
Meld van te voren dat je groepen tieners over de camping hebt komen, dan heb je in ieder geval de optie om weg te blijven.
Christian, 26-8-2014
De grotten van remouchamps, de hammen in de Carrefour in Aywaille, het hele programma van de kidsclub, de outdoor activiteiten van de labyrinth groepen in Carriënte
meow, 23-8-2014
Geen voorkeuren aangeven zoals "bij die rivier". Je kunt de rivier niet bepaald zien vanaf de camping.

Hennie, 5-8-2014
Voor de beherende organisatie: ga nou echt eens iets aan de douches doen. Als de waterstraal voldoende is, is de hoeveelheid douches nog te overleven.
yosan, 4-8-2014
zorg dat er meer sanitaire voorzieningen zijn en jullie hebben een topcamping.
A. Hendriks., 3-8-2014
Google maps checken voor exacte locatie en spoorlijnen.
Sikkes, 2-8-2014
Zorg voor meer warm water en voor meer douchegelegenheid.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Confluent voor je op een rij gezet: