La Grotte de Comblain - Grotte de l'Abîme

La Grotte de Comblain - Grotte de l'Abîme

9.4Fenomenaal

Op vakantie geweest naar La Grotte de Comblain - Grotte de l'Abîme?

• 9Tom Van Herck05-11-2018

gepassioneerde ontvangst

het ontstaan en de geschiedenis werd zeer goed verteld, zelfs in het Nederlands. De mime-uitleg over de vleermuizen was best interessant en ook grappig.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 10Heidi Geurtsen14-08-2018

Aanrader voor een leuk uitstapje

Onze rondleiding begon met een informatief gedeelte over het ontstaan van de grot. Erg leerzaam een ook leuk voor de kinderen. Daarna gingen we de grot in. Er werd enthousiast verteld over de grot. Bij elkaar duurde dit 1,5 uur.

augustus 2018

• 9Janneke17-07-2015

Wauw...

Klein, maar heel duidelijk uitgelegd, en met je neus bovenop de feiten. Absoluut een aanrader!

Het invallen van het licht in de natuurlijke ingang is een heel bijzonder fenomeen.

juli 2015

• 9Hennie05-08-2014

Heel leuke rondleiding!

Op een vrijdag een Nederlandstalige rondleiding in de grotten gehad. Erg leuk en informatief. Ons arrangement bevatte ook toegang tot het museum in Comblain, ook dat is de moeite waard. Zeker met jongere kinderen is een bezoek aan deze grotten prima - meer hoeft niet.

juli 2014

• 8riatekelenburg30-07-2014

Prachtige grotten!

Wij vonden deze grotten in Comblain au Pont bijna net zo mooi als die in Remouchamps! Onze gids sprak goed Nederlands en had interessante dingen te vertellen. Goede (schoenen) zijn nodig; helm krijg je uitgeleend. Ruim anderhalf uur voor een nette prijs.

Gereisd met partner in juli 2014