Vakantiehuis La Maison au Ruisseau

2 reviews over Vakantiehuis La Maison au Ruisseau in het Nederlands

Volgend jaar weer!

M-Heerding
22-9-2016

Speciaal voor avonturiers of rustzoekers!

Je hebt een auto, fiets, wandelschoenen nodig om dingen te gaan doen, en er op uit te gaan in de omgeving.

Zoals, grotten van Han, Modave, Liège, Remouchamp etc.gewoon te veel om op te noemen!

Clavier is een rustig plaatsje waar je wel prima kan fietsen en wandelen in een prachtige omgeving.

Leuk kneuterig Ardeens ingericht huisje, met goede voorzieningen, en heerlijke jacuzzi om na een vermoeide dag heerlijk te relaxen.

Prima te doen met 3 personen en een hond!

Nette ontvangst gehad en goede uitleg.

Misschien volgend jaar toe aan een nieuw 2 persoons bed? Deze is echt toe aan vervanging!

Wij hebben echt buiten geleefd, door de prima temperaturen van rond de 28*C en alle dagen gebruik gemaakt van de super barbecue die ingemetseld zit in de tuin!

Mooi riviertje langs het huis wat zorgt voor ontspannende geluiden.

Prima vakantie gehad!

Vacances découverte et très agréable

Chouffart
8-3-2013

Maison bien équipée avec son propre jacuzzy a 38°, agréablement situé pour les promenades et pour le calme. Propriétaires très sympatiques.

Nous reviendrons certainement.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Maison au Ruisseau in Clavier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Maison au Ruisseau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Maison au Ruisseau scoort een 8.29 uit 10 op basis van 2 reviews.