Géén boekingskosten
BelgiëLuikChevronVakantiehuizen ChevronVakantiehuis La Gendarmerie

Vakantiehuis La Gendarmerie

BelgiëLuikChevron

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis La Gendarmerie voor je op een rij gezet:

4.6MatigScore uit 6 reviews

Meer vakantiehuis info

6 Reviews over La Gendarmerie

• 4Filip25-07-2020

enigszins teleurstellend

Wij verbleven in 'gîte brigadier'. Het verblijf beschouwen wij in zekere zin als teleurstellend gezien de foto's die op de website worden gepubliceerd niet overeenstemmen met de algehele beleving ter plaatse. De stokoude douchecabine, de beschadigde (originele) vloer, de ronduit kille vertrekken (mede door de inrichting, de keuze van kleuren & hoge plafonds), de vuile sauna ... zijn elementen die niet zijn af te leiden uit opgesmukte foto's. Beddengoed (en bij uitbreiding de gehele woning) was niet bepaald proper, toch wel een must in deze corona-tijden. Er wordt aan de vertrekkende gasten gevraagd om alles veegschoon achter te laten, zo treft de volgende gast de woning ook min of meer aan. Amper stopcontacten, verouderde elektriciteit. Fietsenstalling in een gemeenschappelijke donkere kelder die alleen via een steile trap te bereiken is zonder wielgoten (bepaalde gasten lieten de elektrische fietsen bijgevolg gewoon buiten staan).

• 3Marie Maqua01-01-2019

Peut mieux faire

Ambiance cosy dans la pièce du bas. Portes très bruyantes. Chambres peut équipées, pas de poubelle, pas de porte manteaux, pas de miroir, mais lits confortables. Salle de bain, idem, pas de quoi accrocher ses vêtements ou essuies Bon chauffage, eau bien chaude.

• 10K Reyniers08-11-2016

Prachtig vakantiehuis, mooi en praktisch ingericht

We waren verrast door de mooie inrichting van het huis. De gite Général is stijlvol en praktisch ingericht, ideaal om met familie of vrienden te verblijven. Prachtige streek om te wandelen in de wijde natuur.

• 9familie Verschueren18-02-2013

Charmante vakantiewoning!

Deze vakantiewoning is gelegen in het mooie en rustige dorpje Chevron. Het huis is voorzien van alle nodige luxe en comfort die je maar kan wensen als je op vakantie gaat. De woning is sfeervol ingericht en je voelt je er direct thuis. De woning is zeer kindvriendelijk, aanwezigheid van kinderbedjes, kinderstoel, verzorgingstafel en natuurlijk ook de prachtige tuin met allerlei speeltoestellen. In de omgeving heb je vele uitgestippelde wandelroutes die je brengen langs riviertjes en mooie landschappen. Een aanrader voor een mooie gezinsvakantie in de Ardennen.

• 5pindaslinger08-10-2011

Spookhuis

Na het zien van de website waren wij erg enthousiast over de accomodatie geworden en, eerlijk is eerlijk, het was ook vrij voordelig. Echter toen we aan kwamen viel het ons toch wel wat tegen. Het ligt nl. echt in the middle of nowhere. Op loopafstand is er, behalve veel natuurschoon, echt niets te koop. De woonkamer was klein en kil, het was het allemaal net niet. Veel oude meuk die met een likje verf enigszins opgeleukt was, maar het geheel toonde erg kil en beslist niet sfeervol. De stijle trappen, oude vieze bedden en donkere uitstraling maakte dat onze dochter van 5 jaar het er doodeng vond en een spookhuis noemde. Het wemelde ook van de vliegen. Daarnaast bijzonder veel "regeltjes" over hoe om te gaan met alles. Beetje belerend. Badkamer wel mooi, maar van dichtbij ook slecht afgewerkt. Muffe geur ook.

Wij hadden de gite Commandant.

Qua uitvalsbasis voor de Ardennen prima, maar volgende keer zouden wij kiezen voor een vakantiewoning in een wat sfeervollere plaats.

• 8Edwin Adriaanse14-08-2011

Prachtig authentiek huis. Van alle gemakken voorzien, zeer ruim met veel kamers. Grote speelweide voor de kinderen. Een perfecte uitvalsbasis voor de Ardennen.

Vakantiehuis La Gendarmerie info

• CafeNiet beschikbaar