Weer vandaag16°

40 reviews over Camping Les Pommiers in het Nederlands

nooit meer

P.C. van Alphen
26-8-2019

Geboekt via touroperator. Ligging is prima. Sanitair is vies en er was geen warm water. Geen voorzieningen voor kleine kinderen. Waterkwaliteit bleek onvoldoende nadat er al een 2 weken buikgriep heerste is het onderzocht. Wasmachine was stuk. Veel troep bij washokken. Geen informatie over de omgeving aanwezig.

Nooit meer touroperator voor ons!

Anoniem
24-8-2019

Deze touroperator heeft financiële problemen met de grondbeheerder waardoor de grond eigenaar de camping dreigde te ontruimen. Helaas hebben wij hierdoor onze vakantie bij touroperator afgebroken.

Er zijn geen speelvoorzieningen voor de kinderen.

De douche was of gloeiend heet of ijskoud en er kwam regelmatig een klein straatje uit.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Absoluut voor herhaling vatbaar

Ginny R.
6-9-2018

Een hele rustige en kleinschalige camping in een werkelijk prachtige omgeving! Dankzij beheerder Tim werd het een onvergetelijke week, met een bierproeverij en fantastische kampvuren. Ik heb in de afgelopen jaren regelmatig een bezoek gebracht aan de naastgelegen camping, maar daar heb ik het nooit zo gezellig gehad, als deze vakantie! En dit allemaal door Tim, die de mensen heel goed bij elkaar weet te brengen, voor gezelligheid zorgt en ondertussen ook nog mountainbike trips verzorgt en de boel schoon houdt, petje af, hoor! Het enige, wat ik op deze camping gemist heb, zijn de Coco Sweets, mijn favoriete vakantie accommodatie!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018

Sfeervolle Kampvuren, simpele camping.

Francis
1-9-2018

Het was een geweldig weekje weg. Het is een simpele camping. Wij hadden een huurcamp zonder stroom. Echt even weg. De kampvuren met de andere gasten waren sfeervol. Dit was mede door onze beheerder Tim. Wat een toffe gast. Doordat in het tweede gedeelte van de week een school langs kwam was het sanitaire niet altijd even schoon. Dit gebeurt alleen in de week voor de schoolvakanties eindigen.

Heerlijke weken op deze camping, 2e keer hier!

Dekkers
31-8-2018

We vonden de rust prettig en vooral ook de sfeer onder de campinggasten was erg gezellig. Ons ontvangst was in eerste instantie niet hartelijk, blijkt dat er nogal wat voor was gevallen in de week voor ons ontvangst en de vrouw van de eigenaar was orde in de chaos aan het scheppen. We hebben veel dingen ondernomen en hebben twee weken in een perfecte glamping verbleven. Tim deed super zijn best ondanks de drukte rondom zijn eigen taken. Sanitair maakte hij goed schoon en ook hield hij goed contact met de campinggasten! Organiseerde leuke dingen vanuit zichzelf! Wij hebben het heerlijk gehad en raden deze camping aan aan mensen die van basic kamperen houden! Niet teveel onzin en animatie en vooral voor mensen die zichzelf goed bezig kunnen houden(in de omgeving). Trein is hoorbaar maar niet storend vonden wij. Dit was onze tweede keer op deze camping, twee jaar terug ook hier geweest.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Superleuk

Sandra
30-8-2018

Kinderen vonden het jammer dat er geen zwembad was, maar wilden desondanks na een week niet naar huis. Het leukste vonden ze de avondactiviteiten, zoals dagelijks kampvuur, bingo en fakkeltocht. Je kunt meedoen aan veel activiteiten via de camping. Douches waren wisselend, maar schoon. Beheerster was vriendelijk en enthousiast, net als activiteitenbegeleider Tim. Sfeer onder kampeerders was zeer goed, geen overlast gehad. De trein hoor je wel, maar vonden wij niet storend. De steengroeve hebben wij niet gehoord.

Tim bedankt voor een toffe vakantie!

De Boer
27-8-2018

Bij aankomst werden we niet vriendelijk ontvangen. We waren wat te vroeg voor het inchecken en moesten achter het hek wachten. Dit werd ons vrij onvriendelijk verteld door de beheerster. De glampingtenten waren ruim en netjes. We hadden extra betaald voor aan het water, maar er was geen pad om door het bos en de brandnetels bij het water te komen. We hadden zelf een kleine kampeerkoelkast mee, maar dit was niet toegestaan. Dit terwijl we wel stroom hadden geboekt. Toilet gebouw is verouderd en de waterdruk is af en toe erg slecht. Ze werden wel steeds goed schoongehouden. Eerste indruk viel tegen van de camping in verhouding tot de advertentie over de camping. Het is een kleine camping met weinig voorzieningen. Dankzij Tim toch een top vakantie gehad. Hij bedacht leuke activiteiten en creëerde een leuke gezellige sfeer. Door Tim was er altijd een aanspreekpunt die alles voor ons oploste. Als Tim er weer is komen we zeker nog een keer terug

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Tim uitstekend. maar ik kom niet terug.

Patrick
26-8-2018

Bij te vroege aankomst krijg je dit op een niet zo lig zinnige manier te horen. 3uur is 3uur en niet eerder. Ze hebben een hek en die hadden ze het liefst dan ook pas open gedaan, wil het niet dat er net een vuilniswagen van de camping af reed. Ik had ook extra betaald voor een plek aan het water, maar deze was al vergeven.Hoezo vergeven, dit stond niet bij de boeking en als je wel dicht bij het water stond had je er nog niks aan of je moest ervan houden om door de bosjes/brandnetels te gaan.Wat mij ook verbaasde is dat je geen gesprokkelde hout op het kampvuur mag gooien. Alleen hout wat je bij de camping beheerde zelf kocht mocht erop.Ik was met mij twee zoons en we hadden maar twee strandstoelen (gelukkig had ik er zelf één bij me). De tent zelf was ook niet echt schoon en bij binnenkomst lag er een waterplas in de tent voor in de rechter hoek.S'nachts rijden er ook treinen langs (niet te missen) best wel storend.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Oud, vies sanitair en luidruchtig.

Peet
22-8-2018

Vreselijk! Met niks aan faciliteiten. De camping ligt naast een steengroeve en een trein spoor. De steengroeve begint 's ochtends vroeg met laden van de vrachtwagens en zo nu en dan word er met dynamiet een nieuw stuk steen van de rosten geblazen. Dus voor je rust hoef je hier niet te komen. Er zat een groep campinggasten die zich niet aan de regels hielden. 3 meiden werden weggestuurd voor het ontvangen van bezoek, dit mocht niet. Maar 10 zatte belgen mochten wel 3 avonden met hun gegil en geschreeuw de camping wakker houden zonder concequenties. Belachelijk gewoon. Elke euro is voor deze camping er 1 teveel geweest. Via veiling de camping uitgezocht, eenmaal aangekomen voldeed de omschrijving van de camping niet aan wat er werkelijk was. En oh ja het koude water was warm. Niks aan te doen volgens de beheerder die maar mondjesmaat aanwezig was. Dit was eens maar nooit meer!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Mooie basic camping

Rolinda Noord
20-8-2018

Op basis van de vorige reviews gingen we met pijn in onze buik naar de camping. Van een andere campinggast hoorden we dat er een groep op de camping had gestaan die voor behoorlijk wat overlast had gezorgd. Op basis van de overlast is meteen actie ondernomen. De vrouw van de eigenaar was aanwezig om orde op zaken te stellen. Was ook erg meedenkend en open. We werden heel hartelijk ontvangen. Het sanitair is schoon, maar gedateerd, wordt geregeld schoon gemaakt. De mensen doen goed hun best om het voor de gasten leuk te maken. Wij hebben het in ieder geval naar ons zin. Er is genoeg te doen in de omgeving. Je hoeft je niet te vervelen. Tip voor de organisatie; vermeld dat de camping aan een spoor ligt en wellicht is het leuk om iets te maken zodat je makkelijker naar het water kunt. Kleine moeite; groot plezier.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Pommiers in Chanxhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Pommiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.