Camping Les Pommiers

Meer camping info

46 reviews over Camping Les Pommiers

• 4Arijke de Jong26-07-2020

Nooit meer!!!!

Vreselijk slecht onderhouden camping. Geen warm water. Geen beloifde wasmachine. Geen informatie voor hulpfiensten, oa dokter, telefoonnumners ziekenhuis ect. Helaas hadden we het nodig, uren zoeken naar de juiste info. 2 Jonge meiden waren verantwoordelijk voor minimaal 25 gezinnen met kinderen. Strpomstoringen, verstopte toiletten. Ter pekke klacht geuit dmv bellen en mailen, geen reactie op gehad.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 4Boorsma09-02-2020

Sfeer goed, slecht sanitair en organisatie

Via NOA vakanties geboekt. Sfeer was goed. Slechte organisatie, (te) jonge dames. Sanitair onvoorspelbaar, geen idee of je koud, lauw of warm water kreeg. Na mijn reactie aan reisorganisatie en hun reactie ben ik nu verbaasd dat het in 2020 weer geboekt kan worden

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9lianna15-01-2020

Heel leuk

We hebben een combi week gedaan en ook een paar dagen op pommier gezeten en wat hebben we het fijn gehad. heerlijke rustige camping direct aan het riviertje en veel leuke mensen ontmoet. Echt een aanrader

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Sverre14-01-2020

Top sfeer!

Kleine eenvoudige camping, aan de rivier. Erg leuke sfeer! Werd veel georganiseerd door team. Met name de spelactiviteiten op de camping werden erg gewaardeeerd door onze tieners! Sfeer onder elkaar was erg leuk. Sanitair is eenvoudig maar prima (warm water was wel een beetje probleem af en toe).

• 7Staat v/h sanitair

• 7Ina14-01-2020

Fantastisch!

Superleuke vakantie gehad! Erg leuke mensen op de camping en leuke dingen gedaan. Er werd van alles georganiseerd voor de kinderen en de jeugd na een ietwat moeilijke start. Ontzettend gelachen met zeskamp en de voet- en volleybaltoernooien waren erg gezellig. Met de kleine kinderen werd geknutseld. Onder andere bootjes, die s avonds op de ourthe gingen varen. De omgeving is ook prachtig! Voor de stoere mensen: klimmen kan daar ook en wordt georganiseerd vanaf de camping. Jammer trouwens dat negatieve reacties vaak anoniem gegeven worden.

• 5Staat v/h sanitair

• 2019
    6nvt20-09-2019

Sfeer was top, beheer een flop!

Een camping zonder beheerder, dat hadden we nog nooit meegemaakt! Het runnen van de camping had hij in de schoenen van enkele welwillende jonge mensen geschoven, die zich hadden opgegeven voor recreatiewerk. Maar vervolgens de in en uitcheck konden doen, wasmachine regelen, warmwaterproblemen oplossen, facilitaire problemen van de gasten oplossen etc. Na onze eerste week bleek dat het water geen drinkwater was, toen heerste er al volop buikgriep. De eigenaar zat zelf op zijn camping in Oostenrijk. Het zou hem sieren als hij de gasten van deze zomer zijn verontschuldigingen per mail zou sturen en erkennen dat het hem boven het hoofd was gegroeid. Het publiek van NOA vakanties is een geweldige groep mensen, waar we ons meteen bij thuis voelden. Het mag toch niet zo zijn dat de eigenaar misbruik maakt van de loyaliteit van deze mensen! Wat de sfeer onderling betreft zouden we vaker naar een NOA camping gaan. Maar niet meer op deze camping!

• 5Staat v/h sanitair

• 4P.C. van Alphen26-08-2019

nooit meer

Geboekt via touroperator. Ligging is prima. Sanitair is vies en er was geen warm water. Geen voorzieningen voor kleine kinderen. Waterkwaliteit bleek onvoldoende nadat er al een 2 weken buikgriep heerste is het onderzocht. Wasmachine was stuk. Veel troep bij washokken. Geen informatie over de omgeving aanwezig.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2Anoniem24-08-2019

Nooit meer touroperator voor ons!

Deze touroperator heeft financiële problemen met de grondbeheerder waardoor de grond eigenaar de camping dreigde te ontruimen. Helaas hebben wij hierdoor onze vakantie bij touroperator afgebroken.

Er zijn geen speelvoorzieningen voor de kinderen.

De douche was of gloeiend heet of ijskoud en er kwam regelmatig een klein straatje uit.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Ginny R.06-09-2018

Absoluut voor herhaling vatbaar

Een hele rustige en kleinschalige camping in een werkelijk prachtige omgeving! Dankzij beheerder Tim werd het een onvergetelijke week, met een bierproeverij en fantastische kampvuren. Ik heb in de afgelopen jaren regelmatig een bezoek gebracht aan de naastgelegen camping, maar daar heb ik het nooit zo gezellig gehad, als deze vakantie! En dit allemaal door Tim, die de mensen heel goed bij elkaar weet te brengen, voor gezelligheid zorgt en ondertussen ook nog mountainbike trips verzorgt en de boel schoon houdt, petje af, hoor! Het enige, wat ik op deze camping gemist heb, zijn de Coco Sweets, mijn favoriete vakantie accommodatie!

• 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2018

• 9Francis01-09-2018

Sfeervolle Kampvuren, simpele camping.

Het was een geweldig weekje weg. Het is een simpele camping. Wij hadden een huurcamp zonder stroom. Echt even weg. De kampvuren met de andere gasten waren sfeervol. Dit was mede door onze beheerder Tim. Wat een toffe gast. Doordat in het tweede gedeelte van de week een school langs kwam was het sanitaire niet altijd even schoon. Dit gebeurt alleen in de week voor de schoolvakanties eindigen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018