Géén boekingskosten

Vakantiehuis Zonnemarie

BelgiëLuikButgenbach

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Zonnemarie voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 23 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

23 Reviews over Zonnemarie

• 9Van Strydonck - Van Berckelaer21-07-2020

Top👌🏼 (Fam. Van Strydonck - Van Berckelaer)

Weeral zoals alle vorige keren ontzettend genoten. Mooie omgeving. Knus verblijf voor 2 personen. Spelende vosjes gezien. Lekker buiten in het zonnetje ontbeten. Je kan er genieten van totale stilte en rust. Je hoort enkel de vogels en het water in het beekje. Supervriendelijke eigenaars. Man heeft ons nog geholpen met onze platte band👍🏼Top.

• 6Jef wouters18-07-2020

Schitterende omgeving flatje wat minder

Eerst even vermelden dat revieuws waar overal 10 op staat waarschijnlijk zijn geplaatst door vrienden van de eigenaar . Nu over het huisje.Het wordt aangeprezen als een huisje maar is eigenlijk een flat met .Je hoort alles wat de buren naast je doen en hoort de eigenaar ook boven je door het huis rondlopen.Ook springt er regelmatig een verwarmingsketel op met redelijk geluidsniveau,als dit s'nachts gebeurd ben je wel even wakker. De badkamer heeft een douche met een plastic douche gordijn het wasbakje is echt piepklein. De tuin is alleen een terras met kiezelsteentjes waar het onkruid welig in tiert.Dit af en toe eens proper maken zou geen kwaad kunnen.De rest van de tuin is afgesloten met een gesloten hek. Heel het appartementje hangt ook vol regeltjes wat je wel en niet mag.Niet echt bevorderlijk voor je vakantie gevoel. De buurt is wel schitterend en er staan massa's huisjes in de buurt te huur.dus wees niet onverstandig.

• 9J. van der Wind14-05-2017

Rust en prachtige omgeving

Zeer aangenaam weekend in alle rust en in een prachtige omgeving. 1 weekend is te kort om alle mogelijkheden in de buurt te ontdekken dus tot binnenkort.

• 10Zoutendijk07-05-2017

fantastische locatie

Fantastische locatie en mooie vakantiewoning. Ligging is perfect, rustig en toch alles in de buurt. Alles is aanwezig in de woning, verder goed geslapen. We hadden mooi weer en konden ook lekker in de tuin in het zonnetje zitten.

• 9Zelda05-05-2017

Fantastisch, veel comfort en heerlijk genieten

Prachtig gelegen vakantiewoning met veel comfort. Leuk ingericht met comfortabele stoelen in de woonkamer. Ook heerlijk geslapen, goede matrassen en rustig. Prachtig uitzicht en grote tuin, onze hond heeft ook een fijne vakantie gehad, hij kon gelukkig loslopen in de tuin. Verder heerlijke wandelingen gemaakt. Echt genoten, we komen snel weer terug.

• 10Rik Janssen04-05-2017

Zeer aangenaam verblijf

De woning is ruim, netjes en gezellig ingericht. Het uitzicht is mooi, vanuit de woonkamer en bij mooi weer in de tuin. We hebben heerlijk geslapen, echt goed uitgerust. Na het wandelen heerlijk in de sauna. Eigenlijk geen minpunten te noemen. Zeer aangenaam verblijf.

• 10Maarten03-05-2017

Rustig, proper en gezellig ingerichte huisje

voor de tweede maal hebben wij een weekend doorgebracht in jullie vakantiewoning. Het is er rustig, proper ,gezellig ingericht. We hebben weer mooie wandelingen gemaakt. Eigenaars zijn vriendelijke, behulpzame mensen. Voor herhaling vatbaar. Hopelijk tot volgend jaar.

• 7A. van Dijk02-05-2017

Prachtig uitzicht

We hebben genoten van het uitzicht. Elke morgen zagen we een vos en een enkele keer een ree. Echter: je huurt niet een huisje,maar een deel van een huis, dus je hebt boven en naast je ook mensen en dat hoor je. De keuken die als zeer compleet wordt aangeprezen, heeft twee pitten, maar er is bijvoorbeeld geen dunschiller of theepot aanwezig. De eigenaars, die door veel mensen als zeer vriendelijk omschreven worden, gaven niet thuis nadat ik in de badkamer was uitgegleden. De tegels werden spekglad toen ze nat werden. Jammer, want ik had graag meer gewandeld, maar dat kon ik niet door de blessure. Desalniettemin hebben we genoten van de omgeving en er is veel fraais te zien en veel te doen. De reistijd is kort en dus relaxed, dus wij komen zeker terug nar deze streek.

• 10Dejonghe-Achten06-03-2017

Oase van rust

Wat een heerlijk huisje...zo gerieflijk en zo mooi. Reeds ons 2de bezoekje en het 3de is al gepland voor april 2017. Wij hebben ons hart verloren aan de omgeving, de rust en het huisje. Ontzettend vriendelijke eigenaars.

• 10Maarten29-12-2016

Prachtige vakantiewoning met schitterend uitzicht

Zeer nette en propere vakantiewoning. Prachtig uitzicht vanuit de woonkamer. Prachtige wandelingen gemaakt.Goede bedden en heerlijk geslapen. In de woning ontbreekt niets. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook prettig: geen borg te betalen en geen bijkomende kosten. De eigenaren zijn erg vriendelijk, we voelden het als ons tweede huis! We komen zeker terug.

Vakantiehuis Zonnemarie info

Het complex