Vakantiehuis

21 reviews over Vakantiehuis Zonnemarie in het Nederlands

Rust en prachtige omgeving

J. van der Wind
14-5-2017

Zeer aangenaam weekend in alle rust en in een prachtige omgeving. 1 weekend is te kort om alle mogelijkheden in de buurt te ontdekken dus tot binnenkort.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische locatie

Zoutendijk
7-5-2017

Fantastische locatie en mooie vakantiewoning. Ligging is perfect, rustig en toch alles in de buurt. Alles is aanwezig in de woning, verder goed geslapen. We hadden mooi weer en konden ook lekker in de tuin in het zonnetje zitten.

Fantastisch, veel comfort en heerlijk genieten

Zelda
5-5-2017

Prachtig gelegen vakantiewoning met veel comfort. Leuk ingericht met comfortabele stoelen in de woonkamer. Ook heerlijk geslapen, goede matrassen en rustig. Prachtig uitzicht en grote tuin, onze hond heeft ook een fijne vakantie gehad, hij kon gelukkig loslopen in de tuin. Verder heerlijke wandelingen gemaakt. Echt genoten, we komen snel weer terug.

Gereisd Met partner in april 2017

Zeer aangenaam verblijf

Rik Janssen
4-5-2017

De woning is ruim, netjes en gezellig ingericht. Het uitzicht is mooi, vanuit de woonkamer en bij mooi weer in de tuin. We hebben heerlijk geslapen, echt goed uitgerust. Na het wandelen heerlijk in de sauna. Eigenlijk geen minpunten te noemen. Zeer aangenaam verblijf.

Rustig, proper en gezellig ingerichte huisje

Maarten
3-5-2017

voor de tweede maal hebben wij een weekend doorgebracht in jullie vakantiewoning. Het is er rustig, proper ,gezellig ingericht. We hebben weer mooie wandelingen gemaakt. Eigenaars zijn vriendelijke, behulpzame mensen. Voor herhaling vatbaar. Hopelijk tot volgend jaar.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig uitzicht

A. van Dijk
2-5-2017

We hebben genoten van het uitzicht. Elke morgen zagen we een vos en een enkele keer een ree. Echter: je huurt niet een huisje,maar een deel van een huis, dus je hebt boven en naast je ook mensen en dat hoor je. De keuken die als zeer compleet wordt aangeprezen, heeft twee pitten, maar er is bijvoorbeeld geen dunschiller of theepot aanwezig. De eigenaars, die door veel mensen als zeer vriendelijk omschreven worden, gaven niet thuis nadat ik in de badkamer was uitgegleden. De tegels werden spekglad toen ze nat werden. Jammer, want ik had graag meer gewandeld, maar dat kon ik niet door de blessure. Desalniettemin hebben we genoten van de omgeving en er is veel fraais te zien en veel te doen. De reistijd is kort en dus relaxed, dus wij komen zeker terug nar deze streek.

Gereisd Met partner in april 2017

Oase van rust

Dejonghe-Achten
6-3-2017

Wat een heerlijk huisje...zo gerieflijk en zo mooi. Reeds ons 2de bezoekje en het 3de is al gepland voor april 2017. Wij hebben ons hart verloren aan de omgeving, de rust en het huisje. Ontzettend vriendelijke eigenaars.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige vakantiewoning met schitterend uitzicht

Maarten
29-12-2016

Zeer nette en propere vakantiewoning. Prachtig uitzicht vanuit de woonkamer. Prachtige wandelingen gemaakt.Goede bedden en heerlijk geslapen. In de woning ontbreekt niets. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook prettig: geen borg te betalen en geen bijkomende kosten. De eigenaren zijn erg vriendelijk, we voelden het als ons tweede huis! We komen zeker terug.

Gereisd Met partner in december 2016

fantastisch

Zelda
15-12-2016

Het is ons erg goed bevallen. De woning is leuk ingericht met een heel mooi uitzicht. Alles was aanwezig. Eigenaars zijn super vriendelijk, warm onthaal. Zeer net, proper, echt goed verzorgd. Zeer rustige ligging. Dicht bij het natuurreservaat met wandelpaden en fietspaden.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal relax

Dejonghe Frederik-Achten Ann
17-6-2016

Gewoon perfect, helemaal niets op aan te merken. Zeer vriendelijke eigenaars die ons met open armen ontvingen. Een heerlijk relax verblijf en een heel hartelijk afscheid. Prachtige omgeving en heel veel rust.......zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Zonnemarie in Butgenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Zonnemarie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.