Butgenbach

We hebben een aantal aanbieders voor Butgenbach voor je op een rij gezet:

vakanties Butgenbach

We hebben een aantal aanbieders voor Butgenbach voor je op een rij gezet:

Reviews over Butgenbach

Een mooie plek voor een gezinsvakantie.

Familie Bell
    19-7-2018

Met ons gezin met kleinkinderen op deze mooie plek geweest. De tuin was met de speeltoestellen en de kabelbaan een paradijs voor de kleinkinderen. Het huis heeft verder alles wat je nodig hebt en het is een mooie uitvalsbasis voor wandelingen of tripjes naar bijvoorbeeld Monschau. Ook het treinfietsen over de oude spoorbaan is een leuke ervaring.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ontzettend goed

Anja Drykoningen
    23-2-2017

Een unieke omgeving met degelijk Duits hotel. Idyllisch centrum met weinig maar goede restaurants en een aangename pub. De gemeente Butgenbach met zijn prachtige boslandschappen en de streek op zich met onder meer Robertville, Raeren en niet te vergeten het meer

Gereisd Met partner in november 2016

Toffe bestemming

Emma De Raes
    7-1-2017

Wie hier logeert, kan alle kanten uit. Natuurliefhebbers wandelen rond het meer, ong. Twee uren met in de helft de mogelijkheid om te rusten en iets te drinken in Wirtzfeld. Wie iets wil bezoeken i.v.m. De oorlog, heeft keuze uit meerdere wandelingen en autoritten. Kastelen, een leisteenmijn, stadjes zoals Malmedy en Monschau liggen in de buurt.

Gereisd Met partner in november 2016

verrassend dorpje

Erik
    3-7-2014

Bütgenbach was een verrassend dorpje in de Ardennen. Het is geen groot dorp (dus je hoeft niet veel winkels te verwachten) maar parkeren is overal gratis en bij het kleine parkje is een leuke speeltuin voor (kleine) kinderen. Een prima dorp om even te onthaasten en te genieten van koffie met gebak bij de plaatselijke conditorei.

Gereisd Met vrienden in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Volop natuur, een belevenis voor wandelaars

Lindekens
    1-8-2012

Vanuit Bütgenbach centrum is het niet zo evident om een wandeling te starten. Eerst even zoeken naar de route-indicaties, nochtans met de stafkaart van de toeristische dienst in de aanslag. Bovendien loopt een deel van de wandeling langs een hoofdweg zonder voetpad. Niet echt aan te raden. Liever met de auto tot op andere vertrekpunten. De medewerkers v/d toeristische dienst in Bütgenbach zullen u met plezier informeren.... zeer vriendelijk en in het Nederlands!

Gereisd Met partner in juli 2012
Butgenbach scoort een 7,5 uit 10, op basis van 51 reviews