Vakantiehuis
9,7

7 reviews over Vakantiehuis Osterglocken in het Nederlands

Dichtbij en toch zo anders .

Riet Dhaese
9-12-2018

Een mooi en ruim huis . Je voelt je direct thuis . Alles is in en rond het huis . Kies je voor absolute rust , dat kan . Wil je mooie wandelingen maken, dat kan . Zelfs zonder de wagen te nemen . Wil je toch wat meer : o.a. Monschau is vlakbij . Voorbereiden ? Niet nodig : er is een meer dan volledige infomap . Negatieve punten ? Zal ik bij mijn volgende verblijf eens naar zoeken .

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Familieweekend op mooie plek voor groot en klein.

G. Sijtsma
9-9-2018

Bijzonder sfeervol, goed uitgerust en kindvriendelijk onderkomen met prachtige, ruime tuin en veel speelmogelijkheden binnen en buiten. Sympathieke ontvangst met veel uitleg van de verhuurders. Goed e-mailcontact vooraf. Fijnste plek buiten voor de kinderen: de kabelbaan en het speeltuintje. Fijnste plek voor de volwassenen: het terras voor de gezellige en ruime serre.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Zeker een aanrader

Niels
23-8-2018

Goed uitgerust huis. Met prachtige tuin. Ruime woonkamer en zeer geschikt om met meerdere koppels/gezinnen te bezoeken. Handig dat er twee badkamers zijn. Leuke omgeving. Naburig dorp een bakker en kleine supermarkt.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rosemie
16-8-2018

Mooie ruime vakantiewoning met prachtige tuin en speeltuin. Ideaal gelegen om wandelingen en uitstappen te doen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een plek, een huis waar ik telkens weer naartoe wi

Veerle De Vos
25-7-2018

Het is een ruim, licht groot huis, met een fantastische tuin. Alles is aanwezig, alles is geschilderd in lichte kleuren, wat het vakantiegevoel alleen maar doet toenemen. Ook de omgeving is zeer mooi. Er is van alles te zien en te doen. De nabije vennbaan is zeker een pluspunt voor de fietsers.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In elk seizoen voor herhaling vatbaar

Familie Gorissen
15-7-2018

Heerlijk groene en rustgevende omgeving, met de Vennbahn vlakbij, dus je kan er meteen ook fietsen, bladen, joggen... Het huis is zo n typisch Eiffel huis, maar dan helemaal gemoderniseerd. Op maat van 1 of 2 gezinnen. Ideaal! Onze kinderen waren zowel wild van de kabelbaan in de tuin, als de voetbalgoal, en de speelkelder binnenin. Ook iets belangrijks op vakantie: hele goede bedden! En wat leuk is: in maart en april heb je nog vaak sneeuw, terwijl het in de zomer lekker warm kan zijn. Ik wil er zeker hartje zomer of putje winter nog eens langs.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie

Nina
16-6-2018

Ruime,nette woning waar alles aanwezig is voor een gezellig weekend! We hebben genoten van de tuin. Handig dat er slaapruimte is op de begane grond. Ook de locatie is top, met de Vennbahn en bossen op loopafstand. Ons volgende verblijf is al weer geboekt!

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Osterglocken in Butgenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Osterglocken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.