Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

8 Reviews over Osterglocken

• 10Riet Dhaese09-12-2018

Dichtbij en toch zo anders .

Een mooi en ruim huis . Je voelt je direct thuis . Alles is in en rond het huis . Kies je voor absolute rust , dat kan . Wil je mooie wandelingen maken, dat kan . Zelfs zonder de wagen te nemen . Wil je toch wat meer : o.a. Monschau is vlakbij . Voorbereiden ? Niet nodig : er is een meer dan volledige infomap . Negatieve punten ? Zal ik bij mijn volgende verblijf eens naar zoeken .

• 10G. Sijtsma09-09-2018

Familieweekend op mooie plek voor groot en klein.

Bijzonder sfeervol, goed uitgerust en kindvriendelijk onderkomen met prachtige, ruime tuin en veel speelmogelijkheden binnen en buiten. Sympathieke ontvangst met veel uitleg van de verhuurders. Goed e-mailcontact vooraf. Fijnste plek buiten voor de kinderen: de kabelbaan en het speeltuintje. Fijnste plek voor de volwassenen: het terras voor de gezellige en ruime serre.

• 9Niels23-08-2018

Zeker een aanrader

Goed uitgerust huis. Met prachtige tuin. Ruime woonkamer en zeer geschikt om met meerdere koppels/gezinnen te bezoeken. Handig dat er twee badkamers zijn. Leuke omgeving. Naburig dorp een bakker en kleine supermarkt.

• 10Rosemie16-08-2018

Mooie ruime vakantiewoning met prachtige tuin en speeltuin. Ideaal gelegen om wandelingen en uitstappen te doen. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Veerle De Vos25-07-2018

Een plek, een huis waar ik telkens weer naartoe wi

Het is een ruim, licht groot huis, met een fantastische tuin. Alles is aanwezig, alles is geschilderd in lichte kleuren, wat het vakantiegevoel alleen maar doet toenemen. Ook de omgeving is zeer mooi. Er is van alles te zien en te doen. De nabije vennbaan is zeker een pluspunt voor de fietsers.

• 10Tim24-07-2018

Big, clean house in a Winter Wonderland

We stayed here with 8 adults and 2 children and had a wonderful time. The second day we woke up to a Winter Wonderland as it had snowed over 5 inches overnight! We went for a long walk in the nearby woods. If you've seen the Battle of the Bulge episode of Band of Brothers it'll look very familiar to you (luckily the war is long since over). So definitely bring your snow boots if you're going in December/January. The house itself: you can tell it's very old, but recently renovated so you get that old-time charm on top of all modern comforts (wifi, new kitchen, new bathroom upstairs etc). Everything was clean so no complaints there. And even if you don't get snow there's still lots to do in the area. We went on day trips to Monschau, a Christmas market on the High Fens, and a really neat model train museum (ArsTecnica) among other activities. Highly recommended!

• 9Familie Gorissen15-07-2018

In elk seizoen voor herhaling vatbaar

Heerlijk groene en rustgevende omgeving, met de Vennbahn vlakbij, dus je kan er meteen ook fietsen, bladen, joggen... Het huis is zo n typisch Eiffel huis, maar dan helemaal gemoderniseerd. Op maat van 1 of 2 gezinnen. Ideaal! Onze kinderen waren zowel wild van de kabelbaan in de tuin, als de voetbalgoal, en de speelkelder binnenin. Ook iets belangrijks op vakantie: hele goede bedden! En wat leuk is: in maart en april heb je nog vaak sneeuw, terwijl het in de zomer lekker warm kan zijn. Ik wil er zeker hartje zomer of putje winter nog eens langs.

• 10Nina16-06-2018

Super vakantie

Ruime,nette woning waar alles aanwezig is voor een gezellig weekend! We hebben genoten van de tuin. Handig dat er slaapruimte is op de begane grond. Ook de locatie is top, met de Vennbahn en bossen op loopafstand. Ons volgende verblijf is al weer geboekt!

Vakantiehuis Osterglocken info

• RestaurantsBeschikbaar (1)