Villa Leykaul

8 reviews over Villa Leykaul in het Nederlands

Top weekend!

Kelly
23-1-2014

Afgelopen maand met vrienden in Villa Leykaul geweest. Werden vriendelijk ontvangen en de villa zag er super uit! Genoeg slaapplekken, alles erop en eraan en een fantastische ligging. Zeker voor herhaling vatbaar! :)

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Zeer mooie Villa

Tom
7-10-2013

Huis is heel ruim en goed in orde. huis heeft 11 ruime slaapkamers. 4 verdiepingen. op elke verdieping een badkamer + WC. In de keuken is alles aanwezig wat je nodig hebt. heb nog geen klachten gehoord over eventueele niet terug betaalde borg. Buiten staan een trampoline + speeltoestel voor de kinderen. Onder is een biljart tafel en een playstation voor de kids. Sauna en zonnebank zijn ook aanwezig. Kortom top huisje voor een topweekend.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 27 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt genieten!

Claire
5-10-2013

Het was een heerlijk weekend in dit prachtige huis met de hele familie. Alles is aanwezig in de villa, we kwamen niks te kort. Kortom: we hebben alleen maar genoten. Echt een aanrader! 'S avonds hebben we lekker gebarbequed en de kinderen bleven tot laat op de trampoline springen. De omgeving is heerlijk rustig, echt een plek om goed tot rust te komen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Heerlijk wat een rust

Lambriex
5-10-2013

Voor de tweede keer naar deze rustig gelegen en zeer ruime villa geweest. Ideaal voor een groep met meerdere gezinnen. We hebben heerlijk buiten gezeten en van het prachtige uitzicht genoten. De slaapkamers zijn ruim, de bedden liggen heerlijk, de bedden waren zelfs al opgemaakt, dat voelt luxe. 'S avonds allemaal om de houtkachel, gezellig.

Gereisd Met vrienden in juli 2013

Leuk verblijf, bittere nasmaak

Miranda G
16-7-2013

Het is een mooi huis op een mooie plek. Helaas waren er wel wat dingen stuk (een gat in de trampoline, de kookplaat was stuk, een van de toiletten deed het niet en er zaten gaten in de deuren). Na een -desondanks - gezellig verblijf in het huis, was het wel een domper dat de verhuurder onze borg niet wilde terugbetalen. Juist voor de dingen die al stuk waren toen wij in het huis kwamen, en die door een vorige groep slecht waren achtergelaten. Toch wel een behoorlijke domper, en een reden voor mij om de villa niet aan te raden aan volgende bezoekers.

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Een vervelende ervaring

Harry V.
1-7-2013

Het huis is groot en goed ingericht. Ondanks het feit dat er de nodige gebreken in en om de woning waren hebben wij er met onze groep een prettig verblijf gehad. In de omgeving is veel te zien en te doen, op de Hoge Venen en het mooie plaatsje Monschau. Wat erg vervelend is dat de verhuurder weigert onze borgsom terug te storten. De beheerder die de sleutel in ontvangst nam, had geen op of aanmerkingen en nu worden wij toch aansprakelijk gesteld voor allerlei schoonmaak en herstelwerkzaamheden die door de vorige groep zijn veroorzaakt. Dit is tot nu toe nog niet opgelost. Heel vervelend!

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Ontzettend fijne villa!

Dhr. Graven
14-5-2013

Villa Leykaul is een prachtige villa, waar we met jong en oud in genoten hebben! De villa is goed gelegen en heeft een mooie uitstraling zowel binnen als buiten. In de tuin zijn leuke voorzieningen voor de kids. De tuin is geschikt om lekker te voetballen en ravotten. Maar ook om lekker te picknicken. De omgeving is erg mooi. Kortom, we hebben een goed verblijf gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

Fantastische beleving

Jan Perriens
27-9-2012

We zijn er voor de derde keer geweest met een groep van 24 personen.Het huis licht op een prachtige locatie en is van alle gemakken voorzien.Ruime living.ruime slaapkamers en prachtig onderhouden douche gelegenheden.Echt een aanrader Prijs/kwaliteit verhouding is in orde.Wie weet op naar de vierde keer!Van mij mag het!!!!!!!!!!!

Gereisd Met vrienden in september 2012

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Leykaul in Butgenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Leykaul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.