Géén boekingskosten

Villa Leykaul

BelgiëLuikButgenbach

We hebben de beste aanbieders voor Villa Leykaul voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 8 reviews

Meer villa info

8 Reviews over Leykaul

• 9Kelly23-01-2014

Top weekend!

Afgelopen maand met vrienden in Villa Leykaul geweest. Werden vriendelijk ontvangen en de villa zag er super uit! Genoeg slaapplekken, alles erop en eraan en een fantastische ligging. Zeker voor herhaling vatbaar! :)

• 9Tom07-10-2013

Zeer mooie Villa

Huis is heel ruim en goed in orde. huis heeft 11 ruime slaapkamers. 4 verdiepingen. op elke verdieping een badkamer + WC. In de keuken is alles aanwezig wat je nodig hebt. heb nog geen klachten gehoord over eventueele niet terug betaalde borg. Buiten staan een trampoline + speeltoestel voor de kinderen. Onder is een biljart tafel en een playstation voor de kids. Sauna en zonnebank zijn ook aanwezig. Kortom top huisje voor een topweekend.

• 10Claire05-10-2013

Echt genieten!

Het was een heerlijk weekend in dit prachtige huis met de hele familie. Alles is aanwezig in de villa, we kwamen niks te kort. Kortom: we hebben alleen maar genoten. Echt een aanrader! 'S avonds hebben we lekker gebarbequed en de kinderen bleven tot laat op de trampoline springen. De omgeving is heerlijk rustig, echt een plek om goed tot rust te komen.

• 8Lambriex05-10-2013

Heerlijk wat een rust

Voor de tweede keer naar deze rustig gelegen en zeer ruime villa geweest. Ideaal voor een groep met meerdere gezinnen. We hebben heerlijk buiten gezeten en van het prachtige uitzicht genoten. De slaapkamers zijn ruim, de bedden liggen heerlijk, de bedden waren zelfs al opgemaakt, dat voelt luxe. 'S avonds allemaal om de houtkachel, gezellig.

• 3Miranda G16-07-2013

Leuk verblijf, bittere nasmaak

Het is een mooi huis op een mooie plek. Helaas waren er wel wat dingen stuk (een gat in de trampoline, de kookplaat was stuk, een van de toiletten deed het niet en er zaten gaten in de deuren). Na een -desondanks - gezellig verblijf in het huis, was het wel een domper dat de verhuurder onze borg niet wilde terugbetalen. Juist voor de dingen die al stuk waren toen wij in het huis kwamen, en die door een vorige groep slecht waren achtergelaten. Toch wel een behoorlijke domper, en een reden voor mij om de villa niet aan te raden aan volgende bezoekers.

• 3Harry V.01-07-2013

Een vervelende ervaring

Het huis is groot en goed ingericht. Ondanks het feit dat er de nodige gebreken in en om de woning waren hebben wij er met onze groep een prettig verblijf gehad. In de omgeving is veel te zien en te doen, op de Hoge Venen en het mooie plaatsje Monschau. Wat erg vervelend is dat de verhuurder weigert onze borgsom terug te storten. De beheerder die de sleutel in ontvangst nam, had geen op of aanmerkingen en nu worden wij toch aansprakelijk gesteld voor allerlei schoonmaak en herstelwerkzaamheden die door de vorige groep zijn veroorzaakt. Dit is tot nu toe nog niet opgelost. Heel vervelend!

• 8Dhr. Graven14-05-2013

Ontzettend fijne villa!

Villa Leykaul is een prachtige villa, waar we met jong en oud in genoten hebben! De villa is goed gelegen en heeft een mooie uitstraling zowel binnen als buiten. In de tuin zijn leuke voorzieningen voor de kids. De tuin is geschikt om lekker te voetballen en ravotten. Maar ook om lekker te picknicken. De omgeving is erg mooi. Kortom, we hebben een goed verblijf gehad!

• 9Jan Perriens27-09-2012

Fantastische beleving

We zijn er voor de derde keer geweest met een groep van 24 personen.Het huis licht op een prachtige locatie en is van alle gemakken voorzien.Ruime living.ruime slaapkamers en prachtig onderhouden douche gelegenheden.Echt een aanrader Prijs/kwaliteit verhouding is in orde.Wie weet op naar de vierde keer!Van mij mag het!!!!!!!!!!!

Villa Leykaul info

• CafeNiet beschikbaar