Vakantiehuis Le Loup Gris

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

6 reviews over Vakantiehuis Le Loup Gris

• 9Demuynck Cinthy28-06-2010

Aangenaam verblijf voor groot en klein

Proper, goed uitgeruste en ruime chalet. Mooie ligging, wel langs drukke weg, maar geen last van gehad. Kinderen kunnen goed ravotten binnen de grenzen van het domein zodat je van die weg geen last hebt. Veel recreatiemogelijkheden in de nabije omgeving.

Met vrienden

• 9van Goor02-04-2010

heerlijk huis!

Wij zijn net terug van een lang weekend in dit mooie, gezellige huis. Schoon huis, mooie omgeving, prachtig voor kinderen om rond het huis en in de bos te spelen. Helaas was bubbelbad defect en 1 koffiefilter zoek. Het huis is echt een aanrader! Wat betreft de drukke weg, daar heb je in huis totaal geen last van en de kinderen speelden voornamelijk achter het huis. Bovendien staan er hoge bomen aan de weg.

Met jonge kinderen

• 8Leon23-10-2009

Heerlijk voor kinderen

Zijn net terug van een heerlijk lang weekend in dit huis. Het ligt idd aan een drukke weg, maar daar heb je geen last van. De kinderen spelen veilig achter de hoge bomen en komen echt niet zomaar op de weg terecht. Ook is de woning voldoende geluidsdicht. Er ligt een grote tuin omheen met heel veel takken en palen om heerlijk hutten te bouwen. Je loopt ook zo het bos in, zowel achter het huis als aan de overkant van de weg. De slaapkamers zijn keurig en prima verzorgd. Enige minpunt voor ons waren de zitbanken in de woonkamer; die zaten erg beroerd.

Met vrienden

• 6De Vos20-09-2009

Dit nooit meer

erg slechte ligging: heel dicht bij een heel drukke weg.

de foto's (amper een drietal) gaven de indruk van en heel rustige omgeving:niets was minder waar....

En een heel rustige omgeving was één van voornaamste redenen van onze keuze..

Met jonge kinderen

• 10Mies16-11-2006

Wij verbleven daar in maart. Er valt niets op aan te merken. Ideaal verblijf voor wie het gevoel wil hebben alleen op de wereld te zijn. Aan de rand van een mooi bos en de Hoge Venen. Bereikbaarheid eenvoudig als je het weet zijn: op de weg tussen Sourbrodt en Elsenborn. Volgend jaar keren we weer!

Anders

• 10Veerle Dauw06-10-2006

Bütchenbach bestaat uit vele kleine gemeenten en dorpen dat het zeer moeilijk is het huis te vinden. De route zou gedetaileerder moeten zijn. Anders een droom van een verblijf.

Anders

0 tips over Vakantiehuis Le Loup Gris