Géén boekingskosten

Vakantiehuis La Balade

BelgiëLuikButgenbach

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis La Balade voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 3 reviews

8FantastischScore uit 3 reviews
  • 8Waardering
  • 8.5Ruimte

Vakantiehuis info

3 Reviews over La Balade

• 8zomaar08-11-2012

mooie woning

mooie woning en prachtige ligging alles binnen handbereik. Jammer dat het terug ontvangen van de borg niet vleekeloos verloopt. Wachten al meer dan 5 weken op ons geld. Verschillende mails gestuurd maar geen antwoord. Dat is wel jammer. We hadden het kunnen weten want vorige huurder had het zelfde probleem.

• 8Bibi Petri17-01-2010

let op afrekening energieberbruik!

Wij zijn met 11 personen in november 2009 in la balade geweest. Mooi huis, schoon en perfect bevallen. Tot we maar heel weinig van onze aanbetaling van 400 euro terggestort kregen! Na drie maanden en zeker twaalf emails, nog steeds geen specificatie ontvangen! Zo wordt het toch nog een heel duur weekend!

• 8Bibi Petri17-01-2010

let op afrekening energieverbruik!

Wij zijn in november 2009 in la balade geweest met 11 personen. Heel mooi, schoon en gezellig huis. Perfect bevallen. Tot we maar heel weinig van onze aanbetaling van 400 euro terugontvingen en hier tot op heden, na zeker twaalf mailtjes te hebben gestuurd, geen specificatie van mochten ontvangen. Zo wordt het toch nog een duur weekend!

Vakantiehuis La Balade info

• Adresgegevens